Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus palaa pian - OLETKO VALMIS?

Vierailija
16.06.2015 |

44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
45. Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,
46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
47. Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois.
49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
51. Oletteko ymmärtäneet tämän kaiken?" He vastasivat hänelle: "Olemme". --Matt.13

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "pian" on kestänyt semmoisen kaksituhatta vuotta, joten kuinka pian on "pian"?

Vierailija
42/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis, saa tulla, kylmää olutta on kaapissa, pitkämatkalaisella on varmaan jano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen sytyttää

Vierailija
44/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä jo pitkään, katsellut maailmaa. Ei hyvältä näytä.

Vierailija
45/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ettei kokkoo enää tehdäkään soutuveneistä ja muusta sälästä. Olen valmiina sytkäri ojossa!

Vierailija
46/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parannus synneistäsi ja usko evankeliumi. Jeesus Kristus kuoli syntisten puolesta, sovitti synnit. Kuolemalla kuoleman voitti. Jeesus nousi kuolleista ja Hän elää!

Vierailija
47/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:16"]

..."missä tuli ei sammu, eikä mato kuole..."

Jeesus Kristus tuli pelastamaan ihmiskunnan kadotukselta. Tämä asia on tärkeintä mitä voi olla! Älä haaskaa aikaasi hömpötyksiin ja maailman viettelyksiin. Ne vain harhauttavat sinua siltä totuudelta, että sielusi on matkalla joka hetki kadotukseen. Vielä on aikaa päästä sisään taivaaseen! Tee parannus ja usko evankeliumi.

[/quote]

Kaikkivoivaksi pelastajaksi tekee kyllä surkeaa työtä.

Jos Jeesus oikeasti haluaisi pelastaa ihmiskunnan, ihmiskunta olisi pelastettu.

[/quote]Pitää olla ensin uskonratkaisu, nythän suurin osa torjuu Jeesuksen. Ja miten kävi kun Jeesus oli maan päällä teki ihmeitä vaikka kuinka. Ei uskottu Häneen, vaikka nähtiin ja vielä tappoivat.

[/quote]

Se tappo-kohta on ymmärtääkseni aika olennainen asia tässä pelastusjutussa.

Ja ajatellaanpa näin, jos lapsesi olisi juoksemassa auton alle, kysytkö häneltä ensin, että haluaako hän tulla vedetyksi pois autotieltä?

Eli jos haluaa pelastaa ja pystyy pelastamaan, niin pelastaa.

[/quote]Mutta sinä et ole lapsi. (Vauvat ja pienet lapset ovat taivaskelpoisia, he eivät vielä erota hyvää ja pahaa)

[/quote]

No sanotaan sitten, että rakas ystäväsi olisi hyppäämässä kalliolta ja voit hänen tekonsa estää.

Annatko hypätä, kun hän niin haluaa, vai estätkö, koska voit?

[/quote]Olen tässä juuri estämässä sinua hyppäämästä ilman laskuvarjoa.

[/quote]

Mutta jos Jumala tahtoisi estää minua hyppäämästä, hän voisi niin tehdä. Mutta hän ei näin tee, vaan vaatii minua ensin kumartamaan häntä, vasta sitten hän ei passita minua ikuiseen kidutukseen.

Vierailija
48/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:33"]

Tee parannus synneistäsi ja usko evankeliumi. Jeesus Kristus kuoli syntisten puolesta, sovitti synnit. Kuolemalla kuoleman voitti. Jeesus nousi kuolleista ja Hän elää!

[/quote]

Siis onko ne synnit nyt sovitettu vai ei, en ymmärrä.

Koska jos ne on sovitettu, voin ihan hyvin olla syntinen, lasku on jo hoidettu puolestani, mutta jos minun pitääkin itse hoitaa omat syntini, niin mitä se hiippari sitten muka on tehnyt?

Sama kuin ravintolassa sanottaisiin "laskusi on maksettu" samalla kun isketään laskua maksettavaksi.

Vierailija
49/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekstinpätkät ovat ihmisten aivotuotoksia, jotta saadaan peloteltua kansa ruotuun. En kumarra sadisteille.

Vierailija
50/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on odoteltu jo niin kauan, että en oikein usko. Sinä taidan tuntea Raamatun? Kai tunnet kertomuksen paimenpojasta, joka huvikseen huuteli "susi, susi!" - ja kun se susi sitten viimein tuli, ei kukaan uskonut. Kätkepä nämä sanat sydämeesi ja tutkiskele niitä.

Vierailija
51/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:35"]

[/quote]

Koska jos ne on sovitettu, voin ihan hyvin olla syntinen, lasku on jo hoidettu puolestani, mutta jos minun pitääkin itse hoitaa omat syntini, niin mitä se hiippari sitten muka on tehnyt?

Sama kuin ravintolassa sanottaisiin "laskusi on maksettu" samalla kun isketään laskua maksettavaksi.

[/quote]7. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin Hän on vanhurskas.
8. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
9. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.--1 Joh.3

Vierailija
52/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti palaakin...juhannuskokossa!

Vierailija
53/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:41"]

[/quote]

[/quote]7. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin Hän on vanhurskas.
8. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
9. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.--1 Joh.3

[/quote]

Eli miten on? Onko synnit hoidettu, vai onko minun hoidettava ne itse?

Vierailija
54/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:37"]

Tätä on odoteltu jo niin kauan, että en oikein usko. Sinä taidan tuntea Raamatun? Kai tunnet kertomuksen paimenpojasta, joka huvikseen huuteli "susi, susi!" - ja kun se susi sitten viimein tuli, ei kukaan uskonut. Kätkepä nämä sanat sydämeesi ja tutkiskele niitä.

[/quote]Tarkoitus onkin herätellä ENNEN Jeesuksen paluuta. Se on liian myöhäistä sitten, kun Jeesus on jo palannut (tai olet kuollut). Jeesus sovitti syntisi ja tämä on Jumalan armolahja.

Vierailija
55/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:37"]

[/quote]Tarkoitus onkin herätellä ENNEN Jeesuksen paluuta. Se on liian myöhäistä sitten, kun Jeesus on jo palannut (tai olet kuollut). Jeesus sovitti syntisi ja tämä on Jumalan armolahja.

[/quote]

Mutta kun te olette tässä herätelleet sen pari tuhatta vuotta. Ei herätyskelloa laiteta soimaan sunnuntai aamuksi, jos töihin pitää ehtiä maanantaina.

Vierailija
56/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ihminen ei voi pelastua omin avuin tai teoin. (8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi Ef.2).

Puu tunnetaan hedelmistään. Hyvät teot todistavat että on oikeasti uskossa. Ilman tekoja usko on kuollut.

Vierailija
57/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus burns.

Vierailija
58/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammutuspeite ja vaahtosammutin on valmiina toimintaan. Palokuntakin on valmiustilassa. Antaa palaa.

Vierailija
59/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ihminen ei voi pelastua omin avuin tai teoin. (8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi Ef.2).

Puu tunnetaan hedelmistään. Hyvät teot todistavat että on oikeasti uskossa. Ilman tekoja usko on kuollut.

[/quote]

Eli ei tarvita tekoja, mutta samalla tarvitaan tekoja?

Vierailija
60/104 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus reigns, forever and ever. Amen!

For the lord God omnipotent reigneth
Hallelujah hallelujah hallelujah hallelujah

The kingdom of this world;
Is become
The kingdom of our Lord,
And of His Christ
And of His Christ

And he shall reign forever and ever

King of kings forever and ever hallelujah hallelujah
And lord of lords forever and ever hallelujah hallelujah
And lord of lords forever and ever hallelujah hallelujah
And lord of lords
King of kings and lord of lords

Forever and ever and ever and ever
(King of kings and lord of lords)

Hallelujah  (Handel, Messiah: Hallelujah)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi