14-vuotiaani vielä leikkii
Yksin ja "salaa" mutta leikkii silti. Askartelee pienen pieniä huonekaluja, vaatteita jne. Littlest Pet Shopeille (!). Innostui tästä nyt uudelleen kesälomalla :)
Kavereille tuskin kertoo, ainakin kerää tarvikkeet pois jos kavereita tulee kylään.
Jotenkin söpöä :)
Itse tuossa iässä leikin vaan kaljapulloilla ja pojilla .
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:32"]Mä join 14 vuotiaana kiljua ja poltin punasta norttia. Mut taitaa olla vammainen sun lapsi? Ei pahalla.
M19
[/quote]
Kyllähän se vammainen olet nyt sinä kaikessa säälittävyydessäsi penikka, älä ikinä lisääny !!
[/quote]
Ei tähän maailmaan enempää lapsia muutenkaan tarvita.
T.15v
[/quote] Nyt lähet vittuun angstimasta tältä palstalta
[/quote]
Siitä puhe mistä puutetta ;) Puutokseesi auttaa vaan seksi. Tottahan se on, että lapsia ei tarvita.
T.15v
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:32"]Mä join 14 vuotiaana kiljua ja poltin punasta norttia. Mut taitaa olla vammainen sun lapsi? Ei pahalla.
M19
[/quote]
Kyllähän se vammainen olet nyt sinä kaikessa säälittävyydessäsi penikka, älä ikinä lisääny !!
[/quote]
T.15v
[/quote]
Siitä puhe mistä puutetta ;) Puutokseesi auttaa vaan seksi. Tottahan se on, että lapsia ei tarvita.
T.15v
[/quote]
No älä sinä sitten koskaan lisäänny. Voit vaikuttaa asiaan ainoastaan sillä tavalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:34"]Ihanaa! Mäkin leikin tossa iässä, tosin ehkä ne oli niitä perinteisempiä leikkejä murrosikäiselle, eli kuvittelin olevani filmitähti. Kylppärissä tuli pidettyä yksi jos toinenkin Oscar-puhe shampoopullon kanssa. :D
[/quote]
Voi vittu oot nolo. :DDDD Hajosin reps.
M19
[/quote]
Ehkä olen nolo, mutta ihan tasapainoinen aikuinen musta silti kasvoi. Musta on hyvä, että leikin niin pitkään kuin huvitti. Näin aikuisena sitä suree, että ei osaa enää heittäytyä leikin maailmaan kuten lapsena. Mulla on edelleen melko rikas mielikuvitus, josta on itseasiassa paljonkin hyötyä mun työssäni. Ja luojan kiitos olen harrastanut näyttelemistä harrastajateattereissa aikuisenakin. Siinä pääsee siihen samaan flowhun, mitä lapsena leikkiessä. Leikki on hyvästä, se on mahtava keino käydä asioita läpi ja keino oppia asioita, niin lapselle kuin aikuisellekin.
[/quote]
Oletko assburger... tai pikemminkin vakavasti autisti? Ja harrastalijaks jäät. Et pääse ikinä pitää sitä Oscar puhetta.
M19
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"]
Mun 14-vuotias leikkii serkkunsa kanssa Barbeilla myös. Jotain Beverly Hillsin upeat koulutytöt tyylistä saippuasaagaa. Innostuivat Barbeista noin puoli vuotta sitten ja kaivoivat ne esiin. Ostavat myös niille vaatteita netistä ja kuvaavat sitä leikkiä. Ihan harmitonta hömppää!
[/quote]
Tämä on muuten joku uus villitys, että kuvataan leikkejä ja laitetaan youtubeen. Voi olla just tosi isojakin ne kuvaajat/leikkijät. Ja sitten on niitä, jotka kuvaa nukkejaan eri paikoissa ja asennoissa instagramiin.
[/quote]
Joo niin kuulemma on. Tytöt rakentelee lavasteita ja photoshoppaa niihin kuviin taustoja ja tekee kai jotain kuvakirjan tapaista. Välillä on videokamerakin käytössä, mutten tiedä ovatko youtubessa vielä. Ja kauhee, huomasin just et tyttöhän täytti jo 15 äskettäin!!!! Surkea äiti olen :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:34"]Ihanaa! Mäkin leikin tossa iässä, tosin ehkä ne oli niitä perinteisempiä leikkejä murrosikäiselle, eli kuvittelin olevani filmitähti. Kylppärissä tuli pidettyä yksi jos toinenkin Oscar-puhe shampoopullon kanssa. :D
[/quote]
M19
[/quote]
Ehkä olen nolo, mutta ihan tasapainoinen aikuinen musta silti kasvoi. Musta on hyvä, että leikin niin pitkään kuin huvitti. Näin aikuisena sitä suree, että ei osaa enää heittäytyä leikin maailmaan kuten lapsena. Mulla on edelleen melko rikas mielikuvitus, josta on itseasiassa paljonkin hyötyä mun työssäni. Ja luojan kiitos olen harrastanut näyttelemistä harrastajateattereissa aikuisenakin. Siinä pääsee siihen samaan flowhun, mitä lapsena leikkiessä. Leikki on hyvästä, se on mahtava keino käydä asioita läpi ja keino oppia asioita, niin lapselle kuin aikuisellekin.
[/quote]
Oletko assburger... tai pikemminkin vakavasti autisti? Ja harrastalijaks jäät. Et pääse ikinä pitää sitä Oscar puhetta.
M19
[/quote]
Sun juttus on aika huonoja. Mutta jatka vaan toki, estää sua syrjäytymästä enempää. Sulla tuskin oikeassa elämässä ketään ookkaan.
Leikkiminen on terveellistä kaiken ikäisille <3<3<3
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:53"]Haha :D ihan pöllöjä ootte kaikki!
Ap
[/quote]
En ole pöllö. Lähellä kotiani puussa asustelee pöllö mutta minä olen ihminen. Yli-ihminen niinku aatu hitler.
M19
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:32"]Mä join 14 vuotiaana kiljua ja poltin punasta norttia. Mut taitaa olla vammainen sun lapsi? Ei pahalla.
M19
[/quote]
[/quote]
T.15v
[/quote]
T.15v
[/quote]
No älä sinä sitten koskaan lisäänny. Voit vaikuttaa asiaan ainoastaan sillä tavalla.
Ap
[/quote]
En lisäännykkään. Ei huolta. Intressini ovat muualla.
T.15v
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:53"]Haha :D ihan pöllöjä ootte kaikki!
Ap
[/quote]
En ole pöllö. Lähellä kotiani puussa asustelee pöllö mutta minä olen ihminen. Yli-ihminen niinku aatu hitler.
M19
[/quote]
Joo selvä.
Ihana! :') mäkin leikkisin varmaan, jos ei pidettäisi hulluna :D
N17
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:46"]Mä oon 50 mies ja leikin legoilla. Se on mukavaa puuhaa. Löytyisipä jostain legonainen seuraksi :)
[/quote]
Mä rakastan Legoja! Omat lapset on jo sen ikäisiä ettei niitä enää kiinnosta, mutta silti ostin niille just viikonloppuna Simpsons Series2-legohahmoja 6kpl ja yritin eilen puhua niitä ympäri että ostaisin "niille" sen Simpsoneiden talon syntymäpäivälahjaksi. Rakastan kasata Legoja ja haaveilen nyt siitä talosta koko ajan, vaikka lapset ajatuksen tyrmäsikin =D
N39
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:34"]Ihanaa! Mäkin leikin tossa iässä, tosin ehkä ne oli niitä perinteisempiä leikkejä murrosikäiselle, eli kuvittelin olevani filmitähti. Kylppärissä tuli pidettyä yksi jos toinenkin Oscar-puhe shampoopullon kanssa. :D
[/quote]
M19
[/quote]
[/quote]
M19
[/quote]
No onneksi se ei ole tavoitteenikaan. :D Eiköhän suurimmalla osalla aikuisista ihmisistä ole ihan ne keskiluokkaiset haaveet ja tavoitteet: toimiva parisuhde, lapset, hyvät suhteet sukulaisiin sekä ystäviin, omistusasunto ja työ josta nauttii. Itse olen lapsia lukuunottamatta nämä kaikki saavuttanut. Ehkä se on sitten noloa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin.
M19
[/quote]
No se selittää paljon :'DD Tais puolet aivoista levitä puun kylkeen kun kuulostat niin yksinkertaiselta!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:33"]
Mua harmittaa kun mun 11 -vuotiaalle ei löydy ikäistään leikkiseuraa. Tykkäisi leikkiä vielä barbeilla, mutta kavereista kukaan ei enää leiki. Tyttöni leikkii kyllä joskus pihan pienten kanssa kotia.
[/quote]Sama täällä.11-vuotiaan kaverit ei muuta tee kuin räpeltää kännyköillään ja hyppii trampalla. Tyttöni tykkäisi vielä leikkiä oikeita leikkejä, mutta saa leikkiä yksin, kun muut ei enää osaa ja halua.
Itse leikin vielä 13-vuotiaana ennen yläasteen alkua 11-vuotiaan siskoni kanssa barbeilla, mikäs sen hauskempaa ajanvietettä sadesäällä? :) En kyllä kavereille kertonut tästä kun eivät itsekään ainakaan julkileikkineet :). Olin muutenkin ihanan viaton teini.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:46"]Mä oon 50 mies ja leikin legoilla. Se on mukavaa puuhaa. Löytyisipä jostain legonainen seuraksi :)
[/quote]
Mä rakastan Legoja! Omat lapset on jo sen ikäisiä ettei niitä enää kiinnosta, mutta silti ostin niille just viikonloppuna Simpsons Series2-legohahmoja 6kpl ja yritin eilen puhua niitä ympäri että ostaisin "niille" sen Simpsoneiden talon syntymäpäivälahjaksi. Rakastan kasata Legoja ja haaveilen nyt siitä talosta koko ajan, vaikka lapset ajatuksen tyrmäsikin =D
N39
[/quote]
Minäkin rakastan niitä hahmoja, joita on keräilypusseissa. Lapsella oli yks lyhyt vaihe, että keräili ja mä ostin sille niitä aina kaupassa köydessä ja olin varmaan innokkaampi kuin se ;) se Simpsonit - juttu olisi kyllä makee.
Ap
Monet aikuisetkin näpertävät miniatyyrejä ja käyttävät suuria summia nukkekotiharrastukseen.
itse olen 21v ja "leikin" joka päivä töissä mut niin leikki työkaverit keskimäärin 30v. "lapsi o terve ku se leikkii mut sairas jos ei osaa lopetaa"
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:32"]Mä join 14 vuotiaana kiljua ja poltin punasta norttia. Mut taitaa olla vammainen sun lapsi? Ei pahalla.
M19
[/quote]
[/quote]
T.15v