Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotiaani vielä leikkii

Vierailija
16.06.2015 |

Yksin ja "salaa" mutta leikkii silti. Askartelee pienen pieniä huonekaluja, vaatteita jne. Littlest Pet Shopeille (!). Innostui tästä nyt uudelleen kesälomalla :)
Kavereille tuskin kertoo, ainakin kerää tarvikkeet pois jos kavereita tulee kylään.

Jotenkin söpöä :)
Itse tuossa iässä leikin vaan kaljapulloilla ja pojilla .

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin.
M19

Vierailija
22/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"]

Mun 14-vuotias leikkii serkkunsa kanssa Barbeilla myös. Jotain Beverly Hillsin upeat koulutytöt tyylistä saippuasaagaa. Innostuivat Barbeista noin puoli vuotta sitten ja kaivoivat ne esiin. Ostavat myös niille vaatteita netistä ja kuvaavat sitä leikkiä. Ihan harmitonta hömppää!

[/quote]

Tämä on muuten joku uus villitys, että kuvataan leikkejä ja laitetaan youtubeen. Voi olla just tosi isojakin ne kuvaajat/leikkijät. Ja sitten on niitä, jotka kuvaa nukkejaan eri paikoissa ja asennoissa instagramiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]

Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin. M19

[/quote]

Sä oon hauska. :) Ootko kännissä nytkin?

Vierailija
24/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:32"]Mä join 14 vuotiaana kiljua ja poltin punasta norttia. Mut taitaa olla vammainen sun lapsi? Ei pahalla.
M19
[/quote]

Kyllähän se vammainen olet nyt sinä kaikessa säälittävyydessäsi penikka, älä ikinä lisääny !!
[/quote]
Aijaa. Nyt ihan sun kiusaksi panen jonkun wt muijan raskaaksi.

Vierailija
25/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin.
M19
[/quote]

Olisinpa itsekin täysi-ikäinen. Voitaisiin vetää kännit yhdessä.
T.15v

Vierailija
26/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]

Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin. M19

[/quote]

Sä oon hauska. :) Ootko kännissä nytkin?
[/quote]
En ole. Vois kohta aloittaa tissuttelemaan. Olen vaan juonut liika energiajuomaa ja kahvia.

Vierailija
27/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50 mies ja leikin legoilla. Se on mukavaa puuhaa. Löytyisipä jostain legonainen seuraksi :)

Vierailija
28/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin.
M19
[/quote]

Jos tämä on käsityksesi aikuisuudesta ja kypsyydestä, olen hyvin surullinen puolestasi.

Vierailija
29/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:46"]

Mä oon 50 mies ja leikin legoilla. Se on mukavaa puuhaa. Löytyisipä jostain legonainen seuraksi :)

[/quote]

Äkkiäkös sä sellasen rakennat.

Vierailija
30/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin.
M19
[/quote]

Jos tämä on käsityksesi aikuisuudesta ja kypsyydestä, olen hyvin surullinen puolestasi.
[/quote]
Kyllä on. Aikuiset juo ja sen on kypsää.
M19

Vierailija
31/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:41"]Ja tytöt henkisesti edellä? Ei vitussa. Mä ajoin mopolla kännissä 14v vuotiaan puuta päin.
M19
[/quote]

[/quote]
Kyllä on. Aikuiset juo ja sen on kypsää.
M19
[/quote]

Olet kuin jätkäni, mutta 4 vuotta vanhempi.
T.15v

Vierailija
32/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin leikkimisen noin 12-13-vuotiaana.

Vierailija
33/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:46"]

[/quote]

Äkkiäkös sä sellasen rakennat.

[/quote]

Hyvä idea, mutta tarvitsisi ohjeita miten jalkojen väliin saisi tarpeeksi pehmustetta, ettei kolo hierrä liikaa piliä. Myös legorintojen täyttäminen maidolla saattaa olla haasteellista. Peräaukkoon voisi tietysti laittaa vaikka toffeesuklaata.

Vierailija
34/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin leikin vielä 14-vuotiaana. Leikki ei kuitenkaan ollut samanlaista kuin tuosta vuosia aiemmin. Filmitähti-mielikuvitusleikit ovat tuttua :D

Ja nyt 24-vuotiaana tulee vieläkin mielikuvitusleikittyä :D

Vierailija
35/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D ihan pöllöjä ootte kaikki!
Ap

Vierailija
36/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että legojen rakentelu on mukavaa puuhaa, kun olen päässyt sitä tekemään kummilasten kanssa!

-35

Vierailija
37/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:34"]Ihanaa! Mäkin leikin tossa iässä, tosin ehkä ne oli niitä perinteisempiä leikkejä murrosikäiselle, eli kuvittelin olevani filmitähti. Kylppärissä tuli pidettyä yksi jos toinenkin Oscar-puhe shampoopullon kanssa. :D
[/quote]
Voi vittu oot nolo. :DDDD Hajosin reps.
M19
[/quote]
Ehkä olen nolo, mutta ihan tasapainoinen aikuinen musta silti kasvoi. Musta on hyvä, että leikin niin pitkään kuin huvitti. Näin aikuisena sitä suree, että ei osaa enää heittäytyä leikin maailmaan kuten lapsena. Mulla on edelleen melko rikas mielikuvitus, josta on itseasiassa paljonkin hyötyä mun työssäni. Ja luojan kiitos olen harrastanut näyttelemistä harrastajateattereissa aikuisenakin. Siinä pääsee siihen samaan flowhun, mitä lapsena leikkiessä. Leikki on hyvästä, se on mahtava keino käydä asioita läpi ja keino oppia asioita, niin lapselle kuin aikuisellekin.

Vierailija
38/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:29"]

Yksin ja "salaa" mutta leikkii silti. Askartelee pienen pieniä huonekaluja, vaatteita jne. Littlest Pet Shopeille (!). Innostui tästä nyt uudelleen kesälomalla :) Kavereille tuskin kertoo, ainakin kerää tarvikkeet pois jos kavereita tulee kylään. Jotenkin söpöä :) Itse tuossa iässä leikin vaan kaljapulloilla ja pojilla .

[/quote]

Minä suunnittelin tuohon aikaan Barbinukeilleni vaatteita, keräilin heppoja, kävin mieluummin hevostallilla kun jahtasin poikia. Pojat tulivat kuvioihin paljon myöhemmin, sain hyvän miehen ja menin naimisiin ja olen saanut hyvät todistukset ja tutkinnot ja minulla on hyvä ura ja menestyn työssäni. Joten älä huoli, tyttärelläsi on valoisa tulevaisuus :)

Vierailija
39/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:34"]Ihanaa! Mäkin leikin tossa iässä, tosin ehkä ne oli niitä perinteisempiä leikkejä murrosikäiselle, eli kuvittelin olevani filmitähti. Kylppärissä tuli pidettyä yksi jos toinenkin Oscar-puhe shampoopullon kanssa. :D
[/quote]
Voi vittu oot nolo. :DDDD Hajosin reps.
M19
[/quote]
Ehkä olen nolo, mutta ihan tasapainoinen aikuinen musta silti kasvoi. Musta on hyvä, että leikin niin pitkään kuin huvitti. Näin aikuisena sitä suree, että ei osaa enää heittäytyä leikin maailmaan kuten lapsena. Mulla on edelleen melko rikas mielikuvitus, josta on itseasiassa paljonkin hyötyä mun työssäni. Ja luojan kiitos olen harrastanut näyttelemistä harrastajateattereissa aikuisenakin. Siinä pääsee siihen samaan flowhun, mitä lapsena leikkiessä. Leikki on hyvästä, se on mahtava keino käydä asioita läpi ja keino oppia asioita, niin lapselle kuin aikuisellekin.
[/quote]

Ihanaa!
Itse omaan myös ehkä runsaamman mielikuvituksen kuin ikätoverini (olen 42v) tai sitten olen vaan lapsellinen... Mutta minulta lähtee kaikenlainen leikkiminen, pelleily, improvisaatio sujuvasti ... En tosin ole alalla jossa se olisi suotavaa ja joskus vääränlainen huumori on saattanut minut vaikeuksiin.
Ap

Vierailija
40/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:29"]

Yksin ja "salaa" mutta leikkii silti. Askartelee pienen pieniä huonekaluja, vaatteita jne. Littlest Pet Shopeille (!). Innostui tästä nyt uudelleen kesälomalla :) Kavereille tuskin kertoo, ainakin kerää tarvikkeet pois jos kavereita tulee kylään. Jotenkin söpöä :) Itse tuossa iässä leikin vaan kaljapulloilla ja pojilla .

[/quote]

Minä suunnittelin tuohon aikaan Barbinukeilleni vaatteita, keräilin heppoja, kävin mieluummin hevostallilla kun jahtasin poikia. Pojat tulivat kuvioihin paljon myöhemmin, sain hyvän miehen ja menin naimisiin ja olen saanut hyvät todistukset ja tutkinnot ja minulla on hyvä ura ja menestyn työssäni. Joten älä huoli, tyttärelläsi on valoisa tulevaisuus :)
[/quote]

Toivottavasti onkin :)
Itse leikin tosiaan kaljapulloilla ja pojilla tuossa iässä. Koulut jäi vähäisiksi, tulin raskaaksi nuorella iällä. Aikuistuin kuitenkin, opiskelin ammattiin ja sitouduin perhe-elämään. Ihan kunnollinen minustakin tuli :)
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme