Jos tv-sarja olisi totta, missä niistä haluaisit elää?
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
Kommentit (266)
Buffy Vampyyrin tappaja, Spike on niin mulle <3
Frasier. Hulppeat puitteet ja pienet murheet.
Ehdottomasti valehtelevista viettelijöistä "A". Voisin lopettaa sen ja pyytää niilt anteeks. Ja siin sivuseikkana on se et oon aina halunnu nä hä troianin!!
Gilmoren tytöt! Niin ihana se niiden pikkukaupunki (vaikka studiohan se oikeasti on) ja rakastan sitä niiden taloa!
Bones, Buffy tai Angel.. Kunhan David Boreanaz ois minun!
Downton abbey, voisin olla perheeseen kuuluva jäsen
Pieni talo preerialla, ihanan "yksinkertaista" elämää
Sinkkuelämää, kuka ei haluaisi asua new yorkissa ja ostella kalliita laukkuja yms kirjoittamalla yhtä novellia :D
Frendit, hassun hauskoja kavereita ja kämppiksiä
Näitä on ihan liikaa :DD
The Tudors
Olisin tietenkin Jonathan Rhys Meyersin esittämän kuninkaan rakastajatar tai vaimo mutta ilman, että mestauttaa minut..
Outlander - haluaisin mennä ajassa taaksepäin.
Itseasiassa Heartland pohjautuu Kanadan maisemiin. Mahdatko nyt sekottaa Austraaliaan sijoittuvan McLeodin tyttäret tähän?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:28"]
Twin Peaks Just sopivan hämyistä mun makuun :)
[/quote]
Twin Peaks olis sellainen misää en ainakaan haluais olla. Tosi ahdistava tunnelma. Hyr! :D Jostain syystä ei kyllä Walking Dead myöskään houkuttele.
Nuorempana olisin valinnut Anna ystävämme tai Pieni talo preerialla, mutta nykyään olisin liian mukavuudenhaluinen preerialle ja Annakin asui sellaisessa ajassa, että erityisesti naisia koskeva tapakulttuuri olisi liian monimutkainen ja kahlitseva.
Oliskohan jossakin Halinallejen maailmassa tarpeeksi leppoisaa, en enää muista.
Töissä haluaisin käydä The Officessa.
Yhtään ei tarviis töitä tehdä, tai vois alottaa mutta sitten huomaa kesken päivän olevan tekemässä jotain ihan muuta ihan pöllön porukan kanssa :)!
Batman. Voisi nopeasti kiiruhtaa kartanolle Batmobiililla panemaan Robinia perseeseen. Kumipuvussa.
Himym. (how i met your mother - ensisilmäyksellä) Olisi niin mahtavan rentoa porukkaa!
Greyn anatomia (kaudet 1-5) tai House!
Outlander: 1700-luku, tiukka skottiaksentti, upeat maisemat ja Jamie Fraser sängyssä, hmmmmpph!
Tai Viikingit ja Ragnar Lodbrok :o Ohh... En osaa päättää!
Jos saisin palata takaisin teini-ikään, niin One Tree Hill (Tunteet pelissä) tai Friday Night Lights (Unelmien kentät).
Sinkkuelämässä tyttöset eivät pyykkää toisten alusvaatteita, mutta omiaan he kyllä pyykkävät pikku kätösillään joka ilta, katsokaa vain tarkkaan niin näette tämänkin jakson. Keittiö on vain koriste kodissa. Yhdessä jaksossa jääkaapista löytyi jotain, oliko se vanhaa maitoa, ja se kaadettiin keittiön viemäriin eikä yhtään vettä päälle. Mahtoi haista vähän ajan päästä! Lisäksi siellä ei saa kakata, jos mies on huoneistossa. Ihanaa elämää!