Jos tv-sarja olisi totta, missä niistä haluaisit elää?
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
Kommentit (266)
Itekin varmaa oisin Pll mut en spencer vaan... alison. Just siks et se on kaunis ja nuori. Ja tykkään sen hiuksista :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:56"]
Sydänmailla, olisi ihanaa ratsastella siellä Aussierämaassa
[/quote]
Ehm, Kanadassa.
Sen sijaan aussierämaasta tuli mieleen McLeodin tyttäret, joka voisi olla varsin mukava. Yhteisöllisyyttä, hevosia, romantiikkaa, ystäviä, kauniita maisemia. Ihmisillä on ongelmia, joihin löytyy ratkaisut ja kaikki ovat lopussa onnellisia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:23"]
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
[/quote]
Outlander tai True Blood tai Fritz ratkaisee tai Frendit tai Greyn Anatomia
Hahaa nyt keksin! Siis ihan mahtava ohjelma Castle! Oisin varmaa se nainen koska sit saisin nauraa Castlen jutuille :DD
Marikki. Ihana kyldyyrikoti, maailman paras Alva, lapset niin kauniisti puettu ja jotenkin sellainen mahtava peruspositiivinen arjen meno.
Stargate Atlantis - hurlumhei vaan John Sheppard, Ronon ja Colonel Jack O´Neil. :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:28"]
Melrose Place, luhtitalo Losissa Melrosen tuntumassa, ja hyvän kokoinen uima-allas pihalla :D Komeita sinkkumiehiä ympärillä.
[/quote]
Munahaukka-vaihe päällä vai?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:02"]Supernatural ❤
[/quote]muuten joo mutta ilman niitä supernaturalleja juttuja
Beckeissä. Olisin fiksu, nätti naispoliisi, Gunvald ja Martin piirittäis mua kilpaa, en osaa päättää kumman valitsisin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:40"]
Varmaan Pieni talo preerialla, siellä kun pääpariskunnan rakkaus kestää tuli mitä tahansa eteen, mies tukee vaimoaan ja osoittaa rakkauttaan.
Tästä vuosi eteenpäin toivon, että mielipide on jo vaihtunut Melrose Placen tunnelmiin :D
[/quote]
Oi minäkin haluan nyt tulee Charles Ingasista tappelu =D
Frendit <3 tai Downton Abbey, voisin vaan kuolata Thomasia päivät pitkät :D
Sherlock Holmesin Lontoo siis tää nykypäivään sijoittuva.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:10"]
Kauniit ja rohkeat. Korkkareissa ja ihanissa mekoissa kevyttä toimistotyötä sen verran kun huvittaa tehdä. Aina lämmin ja kaunis sää. Ei tarvi itse siivota tms. Ja mikä parasta, jännittäviä suhdekiemuroita päivästä toiseen. Ei koskaan tylsää.
[/quote]
synnyttäisit lapsias puolivuotta, mutta ne kasvaisivat aikuiseksi yhdessä yössä. ja kun kuolet voit palata aina kuolleista vaikka useimmin kuin kerran..
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:41"]
Greyn anatomian Cristina Yang, älykäs ja itsenäinen.
[/quote]
Mulla on aina ollut outo crush päällä tohon cristinaan. Sarjan mahtavin hahmo!