Jos tv-sarja olisi totta, missä niistä haluaisit elää?
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
Kommentit (266)
Emmerdale, mutta vain jos Rossin saisin.
Rhobh ja Lisana oleilu myös kelpaisi.
Täydelliset naiset tietysti! :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:40"]
Anna ystävämme
[/quote]
Sama minulla. Haluaisin olla Anna tai sitten joku ihan uusi tulokas Avonleassa, joku sellainen, joka pääsee Annan ystäväpiiriin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:23"]Villi Pohjola. Olisi hienoa asua hullussa kylässä Alaskassa. Haluaisin olla se lentäjänainen.
[/quote]Tämä. Olisin joku intiaani.
Täydelliset Naiset tai Tie Avonleaan.
Sinkkulaiva. Eiku mähän oonkin elänyt siellä joskus...
oikeasti Jane Austenin maailmassa. Joku tyttelö joka vaan elelee muiden rahoilla ja vahingossa nappaa rikkaan komean miehen ja päätyy herttuattareksi.
Lost in Austen tai Hercule Poirot
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:39"]Mullakin Emmerdale! Iskisin Cainin samantien. ;)
[/quote]
Ihana! Niin mäkin! Cain on cool kuumis :D
Doc martinin kylässä.Olisi mukavat maisemat ja hulluja kyläläisiä.Lekurikin tekisi kotikäyntejä. Toisaalta abbey mutta en jaksaisi elää maailmansotien aikana. Pahin olisi penny dreadful kuin painajaisesta
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:13"]The Tudors
Olisin tietenkin Jonathan Rhys Meyersin esittämän kuninkaan rakastajatar tai vaimo mutta ilman, että mestauttaa minut..
[/quote]
Tää vois olla myös mulla mutta ihan EHDOTTOMASTI olisin mielummin Henry Cavillin vaimo, siihen ei se hullu kuningas koskisi kun arvostaa parasta ystäväänsä sen verran :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:16"]McLeodin tyttäret, ihanaa maalaiselämää ja hevosia, ruumiillista työtä. Siellä sielu lepäis.
[/quote]
Multa myös ääni tälle. Ne maisemat...
Melkein vastasin Downton Abbey mutta vois olla aika tylsää naiselle loppujen lopuksi se elämä siellä...
Frendit, tai true bloodissa vampyyrina Ericin rakastajattarena, tai vampyyripäiväkirjoissa vampyyrina Damonin rakastajattarena.
Modern familykin voisi olla tosi kiva. Olisin varmaan Claire...