Jos tv-sarja olisi totta, missä niistä haluaisit elää?
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
Kommentit (266)
Villi Pohjola. Olisi hienoa asua hullussa kylässä Alaskassa. Haluaisin olla se lentäjänainen.
Reinikainen. 80-luvun Tampere oli hyvä paikka elää.
Gilmoren tytöt tai How I met your mother
Muumilaakson tarinat! Nukkuisin talvet ja laiskottelisin kesät auringossa, mamma tekisi hyvää ruokaa :)
Bonanza tai Virginialainen. Ei taida kukaan muistaa näitä
Muumit :P Muumimamman pannukakut mm..
Twin Peaks
Just sopivan hämyistä mun makuun :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:27"]
Muumit :P Muumimamman pannukakut mm..
[/quote]
Muumilaaksossa on jotenkin epäterve tunnelma. Kaikki se yllätyksellisyys ja arvaamattomuus.
SATC, Gilmore Girls tai Gossip Girl.
Kahden kerroksen väkeä. Itse luonnollisesti siellä ylimmissä kerroksissa.
Puhtaat valkeat lakanat, Venäjän vienti ja kauppasuhteet hurjassa vauhdissa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:29"]
Muumilaaksossa on jotenkin epäterve tunnelma. Kaikki se yllätyksellisyys ja arvaamattomuus.
[/quote]
Lars Janssonin sarjakuvien Muumilaaksossa sen sijaan olisi lysti asua. Viskiä ja kotipolttoista, silloin tällöin oopiumia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:31"]Olisin Dexterin morsian <3
[/quote]
Mä varmaan rakastuisin sen siskoon... Vaikka olen hetero enkä ihastu naisiin, siinä Debrassa on sitä jotain <3
Anteeksi, mutta miksi kukaan haluaisi oikeasti elää Emmerdalessa? Siis kiva sarja, itsekin katson, hienot maisemat jne. mutta siinä kylässä on kyllä hälyttävän korkea kuolleisuus.
Ajattelin ensin että en missään, koska kaikissa sarjoissa on kauheasti draamaa enkä oikein jaksa sellaista. Mutta vastaan silti että gossip girl. Paljon rahaa, matkoja ja kauniita vaatteita. Ei kai siihen draamaan olisi pakko lähteä mukaan?