Jos tv-sarja olisi totta, missä niistä haluaisit elää?
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
Kommentit (266)
Star Trek mullakin, ihan vain siitä syystä, että unelmani on matkustaa avatuudessa ja löytöretkeily olisi kiehtovaa.
Gilmoren tytöissä se niiden kotikaupunki oli niin sympaattinen ja nätti. Haluaisin maistaa Luken vohveleita dinerissa ja olla mukana järjestämässä kylätapahtumia.
Ehdottomasti Twin Peaks. Se tunnelma, maisemat ja ihmiset.
Lost. Ihanaa elämää saarella. Pysyttelisin lähellä rantaa.
Vampyyripäiväkirjat! Tunnelmallinen ja vauras Mystic Falls, jatkuvasti kaiken maailman juhlia ja tapahtumia sekä vampyyreita, noitia ja hybridejä vilistämässä ympärillä. :)
Gossip Girlissä voisin olla joku niistä rikkaista teineistä. Ollapa upporikas, nuori, lähes ilman valvontaa ja asua kattohuoneistossa Upper East Sidella.
Rillit huurussa, frendit, Alias, true blood
Elokuvaosastoon menee tämäkin, mutta asuisin Keski-Maassa, Konnussa. Olen luonteeltani ja ulkomuodoltani niin hobitti kun vaan voi olla, jopa jalkaterissäni kasvaa karvoja (no ei niin paljoa mutta kuitenkin). Olen lyhyt, pikkuisen pullea, rakastan hyvää ruokaa, olutta, juhlia. Olen laiskahko, mutta kuitenkin oman koloni haluan pitää siistinä ja viihtyisänä. Hobittila on kotini. Ja saattaisin olla myös se, joka lähtisi välillä vähän kauemmaksikin kotoa vierailemaan. Mutta pääosin kotikoloni olisi paras paikka maan päällä.
Parks & Recreation. Minulla olisi sama ammatti kuin nytkin, mutta työkaverit hauskempia kuin nykyiset.
Kauniit ja rohkeat. Korkkareissa ja ihanissa mekoissa kevyttä toimistotyötä sen verran kun huvittaa tehdä. Aina lämmin ja kaunis sää. Ei tarvi itse siivota tms. Ja mikä parasta, jännittäviä suhdekiemuroita päivästä toiseen. Ei koskaan tylsää.
Mad Men, Happy Days tai That 70s Show. Haluaisin kokeilla elämää toisella vuosikymmenellä.
Game of Thrones. Voisin elää esim.Dornessa, jossa on lämpimämpi sää ja White walkerit ja Boltonit on mahdollisimman kaukana. Olisin ehkä yrittänyt iskeä Jaimen hänen Dornen vierailullaan. Myös matkustelu kiinnostaisi, mutta se olisi tuona aikana kovin vaarallista nuorelle naiselle.
McLeodin tyttäret, ihanaa maalaiselämää ja hevosia, ruumiillista työtä. Siellä sielu lepäis.
Sinkkuelämää tai Gossip Girl. :)
Täydelliset naiset, Wisteria Lane. Hottiksia puutarhureita, rahaa ja kirsikan värinen avoauto.
Se alkuperäinen Beverly Hills 90210. Teininä vain haaveilin että saisi asua varakkaana tuollaisessa ilmastossa ja pukeutua merkkivaatteisiin ja hengailla kavereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 05:34"]
South Park
[/quote]
Olis aika rajua :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:19"]
Täydelliset naiset, Wisteria Lane. Hottiksia puutarhureita, rahaa ja kirsikan värinen avoauto.
[/quote]
siis sen marjan punainen
Girls. Tykkään kaupungista ja olen itsekin vielä aika hukassa ammattini suhteen.