Lisätuloja katusoitosta?
Mikä soitin kannattaa valita ja kuinka kauan kestää aikuiselta aloittelijalta saavuttaa sellainen taso, että katusoitolla saa tienattua vähän ylimääräistä tukien päälle?
Kommentit (13)
Missä päin? Kyllä stadin aleksilla ainakin kympin tunnissa tienaa jos on kivan näköinen ja osaa soittaa oikeasti.
Antava kaula-aukko niin triangelillakin onnistuu.
Suunsoitolla lisätuloja? Vaiko vain senkka nenästä nakkikioskin jonossa?
Hanki säkkipilli. Saat taatusti hyvät rahat joltain yrittäjältä, kun vaan siirryt kilpailevan firman eteen soittamaan.
Itse voisin kyllä antaa rahaa mieluummin sellaiselle reppanalle, jolta ei oikein soitto suju. Jos vaan olis joskus käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin kyllä antaa rahaa mieluummin sellaiselle reppanalle, jolta ei oikein soitto suju. Jos vaan olis joskus käteistä.
Mulle ei tulisi mieleenkään tehdä samoin, koska en tahdo ympärilleni yhtään enempää mölysaastetta.
Mulla on Posetiivi mutta mistä saisin apinan joka rahastaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Posetiivi mutta mistä saisin apinan joka rahastaa?
Kysele työkkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tulisi mieleenkään tehdä samoin, koska en tahdo ympärilleni yhtään enempää mölysaastetta.
Maksa sitten että se ei soita :D
Nokkahuilu on halpa ja sen verran nostalginen, että rahan tuloa ei voi estää sen jälkeen kun opettelet soittamaan "Ostakaa makkaraa".
Kukkopilli ja reilusti huumoria mukaan
Ukulele on helppo oppia