Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat omatunnon tuskat

Vierailija
16.06.2015 |

Määritteletkö pettämiseksi tämän? Harrastin seksiä sen jälkeen kun mies jätti erittäin paskalla tavalla laastarimielessä, mutta palattiinkin yhteen jonkun ajan päästä. Mulla ei ollut pienintäkään aavistusta, että suhteemme enään koskaan jatkuisi. Olin sen eron jälkeen täysin rikki halusin vain kadota. Humalassa päädyin vanhan tuttuni sänkyyn. Mies tuli kinumaan muutaman viikon päästä takaisin silmät vetisinä. Rakastan häntä valtavasti ja palattiin yhteen mutta toi mitä eron aikana tapahtui piinaa mua vieläkin. Miten saan tän kauheen tunteen pois?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:05"]

WE WERE ON A BREAK

[/quote] samaa tulin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:00"]Ei ole pettämistä et ollut naidessas suhteessa. [/quote] Entä se, että jätin kertomatta miehelle? Tiedän ettei siitä seuraisi mitään hyvää hän ei osaisi ajatella tilannetta minun kannalta ja kääntäisi kaiken pettämiseksi. Teenkö väärin, että salailen? [/quote] Et salaile etkä ole pettänyt. Tapahtunut on yksityisasiasiasi. Ei kumppanille pidä raportoida kaikista tekemistään asioista ja tuo etenkin on sellainen; kuten itsekin koet kertomisesta olisi vain haittaa. Saat "kauhean tunteen" pois ymmärtämällä, että ennen yhteen palaamistanne tapahtuneet asiat eivät kuulu hänelle. Se minkälaista säätöä hänellä mahdollisesti oli ei myöskään kuulu sinulle, eikä noiden asioiden kaivelu edistä nyt parisuhdettanne mitenkään.

[/quote] Niinpä, vieläpä mies oli itse jättänyt sinut ja olit siinä uskossa että se oli tasan siinä. Te olitte erossa. Sitäpaitsi haluatko tuplapaskat niskaasi? Eli  ensin mies jättää sinut, pyytää takaisin ja sitten jättää vielä uudestaan kun kuulee mitä teit siksi kun olit paskana miehen käytöksen vuoksi erossa ollessanne? Sitä minäkin. Ja jos mies jostain kuulee asian niin sano ettei muuten kuulu sulle se mitä teit sen jälkeen kun mies sinut jätti eli olitte erossa. Parempi ehkä tässä tapauksessa harjoitella sitä repliikkiä jo etukäteen..

Vierailija
4/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kerro. Kertomalla siirrät vain pahaa oloasi myös mieheen.
Ihan oikeasti kaikkea ei vain tarvitse kertoa edes kimppanilleen.

Vierailija
5/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä et ollut naidessas suhteessa.

Vierailija
6/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:00"]Ei ole pettämistä et ollut naidessas suhteessa.
[/quote]
Entä se, että jätin kertomatta miehelle? Tiedän ettei siitä seuraisi mitään hyvää hän ei osaisi ajatella tilannetta minun kannalta ja kääntäisi kaiken pettämiseksi. Teenkö väärin, että salailen?

Vierailija
7/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko teidän mielestä siis velvollinen kertomaan tästä?
Ap

Vierailija
8/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WE WERE ON A BREAK

Vierailija
9/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no haloo, et. tai no, jos kerrot voithan sä samalla kysyä millasia laastaripanoja miehelläs oli niinä viikkoina jos se sulle paremman mielen tekee. miehes tuskin haluaa tietää.

Vierailija
10/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

emt

Vierailija
11/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:04"]

Olenko teidän mielestä siis velvollinen kertomaan tästä? Ap

[/quote]

Älä kerro. Kun kerran tiedät kuinka kyvytön mies on käsittelemään ja hyväksymään asiaa, niin turha keroa mitään, etenkin nun hän oli itse syypää eroonne.

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että tuollaisen mustasukkaisen luuserin kanssa suhteellasi ei ole tulevaisuutta. Onnea kuitenkin yritykseen.

Vierailija
12/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun mies jätti erittäin paskalla tavalla laastarimielessä, " ???? Vai, miehellä laastari mielessä, kun jätti sut vai miten tuo tulkitaan? 

Vierailija
13/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:00"]Ei ole pettämistä et ollut naidessas suhteessa.
[/quote]
Entä se, että jätin kertomatta miehelle? Tiedän ettei siitä seuraisi mitään hyvää hän ei osaisi ajatella tilannetta minun kannalta ja kääntäisi kaiken pettämiseksi. Teenkö väärin, että salailen?
[/quote]
Et salaile etkä ole pettänyt. Tapahtunut on yksityisasiasiasi. Ei kumppanille pidä raportoida kaikista tekemistään asioista ja tuo etenkin on sellainen; kuten itsekin koet kertomisesta olisi vain haittaa. Saat "kauhean tunteen" pois ymmärtämällä, että ennen yhteen palaamistanne tapahtuneet asiat eivät kuulu hänelle. Se minkälaista säätöä hänellä mahdollisesti oli ei myöskään kuulu sinulle, eikä noiden asioiden kaivelu edistä nyt parisuhdettanne mitenkään.

Vierailija
14/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:11"]"kun mies jätti erittäin paskalla tavalla laastarimielessä, " ???? Vai, miehellä laastari mielessä, kun jätti sut vai miten tuo tulkitaan? 
[/quote] Apua anteeksi ei oo nyt pilkut kovin järkevästi. Meinasin, että minä harrastin eron jälkeen seksiä vain laastarimielessä.
Ap

Vierailija
15/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon neuvoista kaikki helpotti vähän kamalaa oloani!
Ap

Vierailija
16/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun ei tarvi potea huonoa omaatuntoa, mutta suhteenne kuullostaa aika tuhoon tuomitulta jos et edes voi kertoa.

Vierailija
17/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vitutti ihan kamalasti, kun tajusinkin kaikesta hyvästä huolimatta minusta tulikin juuri sellainen lortto, joita aina olin halveksunut ja ollut valovuosia lorttojen yläpuolella.
Mutta älä välitä tunne menee ohi ja kaikki muuttuu iloSEKSI. Lorttona olemisessa on etunsa, omatunto ei ainakaan kolkuta.

Vierailija
18/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:26"]Mielestäni sinun ei tarvi potea huonoa omaatuntoa, mutta suhteenne kuullostaa aika tuhoon tuomitulta jos et edes voi kertoa.
[/quote] Ehkä hieman ylireagoin hänen reaktion suhteen saattaisihan hän ymmärtääkin. Sen takia halusinkin tiedustella onko asia kertomisen arvoinen vai olisiko suhteelle parempi jättää kertomatta.
Ap

Vierailija
19/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:26"]Mielestäni sinun ei tarvi potea huonoa omaatuntoa, mutta suhteenne kuullostaa aika tuhoon tuomitulta jos et edes voi kertoa.
[/quote] Ehkä hieman ylireagoin hänen reaktion suhteen saattaisihan hän ymmärtääkin. Sen takia halusinkin tiedustella onko asia kertomisen arvoinen vai olisiko suhteelle parempi jättää kertomatta.
Ap
[/quote]okl

Vierailija
20/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan