Rohkea naismyyjä taltutti varkaan
Kommentit (9)
Tyhmänrohkeaa minun mielestäni. Mitä jos nuo olisikin vastanneet kaasuun puukolla? Siinä olis voinut käydä ikävästi yhden kaljakeissin takia.
Eukko saa varmaan syytteen, vaikka ihan oikein teki.
Mulle kyllä painotettiin ollessani töissä ruokakaupassa, että sankaria ei aleta leikkimään. Jos tilanne vaikuttaa uhkaavalta, niin oma henki on tärkeämpi kuin se, mitä ne vie.
Käsittääkseni liikeen vakuutus kattaa työntekijät vain liikeen sisällä. Ulkona ei ole mitään vakuutusturvaa työnantajan puolelta.
Somalineekeri on vierasalaji, joka ei sopeudu suomen luontoon. Se tuottaa olemassaolollaan paljon ongelmia alkuperäisväestöllle. Ehdotankin somalien radikaalia harventamisesta suomen luonnosta. leijonakaan ei sopeutuisi suomeen. Neekeri ja leijona kuuluvat afrikkaan, eivät suomeen.
Ei naismyyjä taltuttanut vaan pippurisumute. Nainen ei olisi muuten todellakaan pärjännyt.
Palstafemakot koittavat leipoa naisesta jotain naissankaria.
Meillä ainakaan ei saa tehdä mitään, kaikki pitää antaa mitä ryöstäjä haluaa mukaansa. Eipä kyllä henk. koht. kiinnostakaan vaikka kaikki rahat/kamat veis, ei ole minun henkeni arvoista puolustaa jonkun yrityksen omaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:30"]
Ei naismyyjä taltuttanut vaan pippurisumute. Nainen ei olisi muuten todellakaan pärjännyt.
Palstafemakot koittavat leipoa naisesta jotain naissankaria.
[/quote]
Samaa sumutetta käyttää ravintoloiden ovilla seisovat lihaskimput, ei nekään muuten pärjää!
Oli kyllä rohkea, todella uhkarohkea! Ja kaksihan niitä oli. Melkoinen mimmi.