Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko, että vieraat menevät oma-aloitteiseseti jääkaapille?

Vierailija
15.06.2015 |

jos tulee nälkä tai jano.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, varsinkin jos ovat yötä.

Vierailija
2/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja jos joku menee, hyvästelen hänet samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, kun teen selväksi, että täydet oikeudet käydä jääkaapilla ja meille muutenkin tervetullut. Jos kutsun jonkun vaan kahville, tuntuis aika oudolta, jos kaapilta itsekseen lähtis tonkimaan syötävää. Ihan ok, jos kysäsee, että saanko ottaa kahvimaidon täältä tms? Tottakai. Riippuu aika paljon kuka on kyseessä.

Ja itse en menisi, ennen kuin sanottais, että käy kaapilla, kuin kotonas.

Vierailija
4/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa vieraat mennä ihan kaikille kaapeille.

Vierailija
5/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä, ihan sama.

Vierailija
6/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jääkaapille menevät vain ne, jotka ovat kirjoilla tässä kämpässä. Siis minä. Poika perheineen sai porttikiellon, kun kiellosta huolimatta piti jääkaapilla könytä. Tämä on minun kotini, ei kolhoosi.

Vierailija
7/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun menee. Siellä on oliiveja, suolakurkkuja ja maitoa.

Vierailija
8/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
9/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sanon aina että saa ottaa itse jääkaapista syötävää jos on nälkä ja muutenkin olla kuin kotonaan.

Vierailija
10/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä ollut joskus se ketjukin, jossa törkeä vieras oli syönyt yksin ja ominpäin usealle ihmiselle tarkoitetut vanukkaat? Tuli vaan mieleen...
.
.
Miten niin vietän liikaa aikaa palstalla?

Vierailija
11/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:42"]Senkun menee. Siellä on oliiveja, suolakurkkuja ja maitoa.
[/quote]
Ihana. :) Meilläkin on yhtä tyhjä jääkaappi. Ainakin karkottaa kätevästi pelkästään ruuan perään olevat vieraat.

Vierailija
12/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!

Vierailija
13/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:34"]jos tulee nälkä tai jano.
[/quote]

Mitä vittuu. No en. Vaan silloin saa mennä jos oon sanonu et mee oma-aloitteisesti. Seki vituttaa jos jollekki pitää sata kertaa sanoo et mee ja se ei silti mee

Vierailija
14/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kyllä, joille sanon että "oo ku himassas ja jääkaapissa on ruokaa jos on nälkä". En minä sitä kaikille sano, mutta tarkoitan sanoessa.
Syön itse niin kyseenalaisesti että todella hävettäisi jos toinen olisi nälissään kun en tajua että on nälkä.
Toinen vaihtoehto olisi kysellä jatkuvasti että "onko nälkä, haluatko syödä jotain, ootko ihan varma ettei oo nälkä", ja se on myös ärsyttävää. Siksi sanon meillä paljon tai pidempään oleville että ottaa ruokaa.. ja silti muistaessani saatan vielä kysyä että eihän ole nälkä, kun tuntuu etten itsekään kehtaisi muiden luona mennä kaapille vaikka niin kehoitettaisiinkin tekemään.

Vierailija
16/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista vieraiden käyttäytyä niin. Ellei ole tosiaan annettu lupaa. Eli en tykkäisi!

Vierailija
17/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ihmiset ei saa :D ystävät ja kaverit kyllä

Vierailija
18/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna käydä. Jos on yövieraana, niin laitan kyllä ruuat ja muut ja sitten syönni jälkeen esim. illalla jos menen nukkumaan, niin sanon, että jos tulee nälkä niin ota vaan kaapista mitä haluat. Meillä kaikki muutkin syö pääasiassa samoihin aikoihin yhdessä eikä niin että jokainen käy kaapilla milloin sattuu, niin odotan sitä myös vierailta.

Vierailija
19/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 

Vierailija
20/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa mennä. Ikinä en haluaisi kenenkään olevan nälissään luonani vain siksi, ettei kehtaa avata jääkaapin ovea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi