Testataan, paljonko av:lla käy sinkkuja!
Jos oot sinkkunainen peukku ylös, jos oot sinkkumies peukku alas. Sitten vaan av-deiteille!
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:52"]
m32 mut oon jo luopunut treffailuista, tai mistään etsinnöistä.
[/quote]
Sä olet nuori vielä. Toista se on tässä iässä. Mä olen luovuttanut ja tyydyn elämään ilman miestä.
N45
[/quote]
Miksi? Olet nainen parhaassa iässä. Kiinnostaako noin 20v nuorempi kolli? ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:37"]
Miksi? Olet nainen parhaassa iässä. Kiinnostaako noin 20v nuorempi kolli? ;)
[/quote]
Ehkäpä... :) Nyt pitää mennä nukkuu. Tulen tänne huomenna.
Eihän teistä kukaan tätä palstaa tai sinne kirjoittamista oikeasti häpeile, selkeätä itseironiaa kaikilla ilmassa! Voitais järjestää oikeastaan vaikka Viking Linellä AV-palsta- risteily.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:37"]
Eihän teistä kukaan tätä palstaa tai sinne kirjoittamista oikeasti häpeile, selkeätä itseironiaa kaikilla ilmassa! Voitais järjestää oikeastaan vaikka Viking Linellä AV-palsta- risteily.
[/quote]
En häpeile, mutta ainakin tälläisellä nuoremmalla kundilla olisi aika iso kynnys lähteä treffeille tai risteilylle naisille tarkotetulla palstalta :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:35"]
M35 Tampere, fiksumpi kuin av-vierailuni antaa ymmärtää...
[/quote]
Hei komistus ;) t. N32 aika läheltä
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:20"]
Sinkku M34 Helsingistä. Todella vaikea löytää tyttöystävää, vaikka paljon olisi rakkautta jaettavana ja asiat muuten kondiksessa. Huvittava kusetus, että stadissa on paljon vapaita naisia jotka mukamas eivät löydä akateemistä miestä.
[/quote] No mää oisin täällä, mut kun en Helsingissä.. N32
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:52"]
m32 mut oon jo luopunut treffailuista, tai mistään etsinnöistä.
[/quote]
Sä olet nuori vielä. Toista se on tässä iässä. Mä olen luovuttanut ja tyydyn elämään ilman miestä.
N45