Testataan, paljonko av:lla käy sinkkuja!
Jos oot sinkkunainen peukku ylös, jos oot sinkkumies peukku alas. Sitten vaan av-deiteille!
Kommentit (87)
M35 Tampere, fiksumpi kuin av-vierailuni antaa ymmärtää...
Sitten kun joku kysyy, että missäs tapasitte? Ja joutuis sanomaan että aihe vapaalla.. kuolisin nolouteen. Mutta jos pysyisi salaisuutena niin ehkä sitten :)
N45
Mitään noloa. Aina voi sanoa että tapasi jollain keskustelupalstalla jos ei kehtaa sanoa totuutta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:36"]Sitten kun joku kysyy, että missäs tapasitte? Ja joutuis sanomaan että aihe vapaalla.. kuolisin nolouteen. Mutta jos pysyisi salaisuutena niin ehkä sitten :)
[/quote]
Pakko ois sopia joku normaalimpi peitetarina :D
30v.sinkku yh-mamma ja tuskin ketää kiinnostaa.
Peukutin koska sinkku olen mutta sinkkuna vielä pysyn, oman itseni kasvatus menossa eron jälkeen ja pidän siitä miehet erossa tapasin ne täällä tai livenä mutta sillä ei lienee tällä kyselyllä merkitystä.
m32 mut oon jo luopunut treffailuista, tai mistään etsinnöistä.
Ikisinkku poika 22 vee..
Oon luovuttanut tosin naisten suhteen ja haaveilen enemmänkin kavereista/ystävistä
M37 ja Espoo. Vieläpä sinkkulähiö Matinkylä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:46"]Sinkkunainen 22! Haluan kävelyseuraa Ouluun :D
[/quote]
Laitatko viestiä? oulu24@mail.com :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:04"]
Missä asut mies32? Kelpaako yh?
[/quote]
Sori, mutta se on liian myöhäistä enää. En jaksa edes ajatella enää mitään tapailua kenenkään kanssa.
Sinkku M34 Helsingistä. Todella vaikea löytää tyttöystävää, vaikka paljon olisi rakkautta jaettavana ja asiat muuten kondiksessa. Huvittava kusetus, että stadissa on paljon vapaita naisia jotka mukamas eivät löydä akateemistä miestä.
Minä olen korkeakoulutettu 26-vuotias sinkkunainen Helsingistä.
N20 täällä myös! Oishan tämä kieltämättä aika jännä paikka löytää seuraa, mutta eihäb sitä koskaan tiedä ;) :D