Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (16v) poikaystävä (16v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:02"]Et ole ainoa, 67. Kyllä meilläkin on teinit saaneet seurustella ja tuoda poikaystäviä/tyttöystäviä yökylään, mutta alaikäiset on meilläkin kyllä yöpyneet vierashuoneessa.
Olen lievästi järkyttyneenä lukenut tätä ketjua, jossa suurimmasta osasta on ihan ok, että 16-vuotias tyttö viettää öitä pojan kanssa, jota tytön äiti ei edes ole tavannut. Olen kalkkis ja pelkuri, mutta meidän tytöt eivät tosiaankaan saa noin toimia.
Olkaa hyvä, alapeukuttajat, estradi on teidän.
[/quote]
Miksi vitussa? Minäkään en harrasta poikaystäväni kanssa seksiä yöllä. Yöllä nukutaan. Seksissä ei ole mitään väärää, kunhan ehkäisy on kunnossa. Yökyläily ei yllytä tai rohkaise seksiin. VOI JUMALAUTA KUN ETTE TAJUA.
T.15v
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:58"]Mä oon varmaan sitten ainoa, mutta meillä ei alaikäiset todellakaan nuku samassa sängyssä yökyläillessään. Emme halua kannustaa alaikäisiä seksiin. Yökylä ok, mutta vieras eri huoneeseen yöksi. Teinit eivät edes lukkiudu huoneisiinsa vaan homma on läpinäkyvämpää. En oikein ymmärrä miten vanhemmat pitää ihan ok:na sitä, että vieras poika tai tyttö tulee oman 15 vuotiaan lapsen sänkyyn nukkumaan. Saatika jos ei sitä toista ole edes tavattu aikaisemmin. [/quote] Ensinnäkin ovat 16-vuotiaita. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kun yöllä. Tyttöni kerran sanoi "En usko että kukaan harrastaa yöllä seksiä. Ne joilta yökyläilyt kielletään, panevat pusikoissa ja luottamus vanhempiin häviää." Olen samaa mieltä tyttöni kanssa. Ap
[/quote]
Olen toista mieltä. Kun nuorelle selittää, miksi ei hyväksy yökyläilyjä ja muutenkin opettaa kunnioittamaan omaan itseään, niin puskaseksi jää väliin.
Jos seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin yöllä, niin missä tyttösi sitä on harrastanut? Ei yökylässä pojan luona, ei yökylässä teillä, ei tuossa iässä autossakaan joten sitten jää ne puskat jäljelle. Ja koulun vessa, mutta palstan mukaan sinne on pitkät jonot naimahaluisia.
[/quote]
Ovat olleet päivisin paljon poikaystävän luona. Oletan että jos seksiä harrastavat niin se tapahtuu silloin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:58"]Mä oon varmaan sitten ainoa, mutta meillä ei alaikäiset todellakaan nuku samassa sängyssä yökyläillessään. Emme halua kannustaa alaikäisiä seksiin. Yökylä ok, mutta vieras eri huoneeseen yöksi. Teinit eivät edes lukkiudu huoneisiinsa vaan homma on läpinäkyvämpää. En oikein ymmärrä miten vanhemmat pitää ihan ok:na sitä, että vieras poika tai tyttö tulee oman 15 vuotiaan lapsen sänkyyn nukkumaan. Saatika jos ei sitä toista ole edes tavattu aikaisemmin. [/quote] Ensinnäkin ovat 16-vuotiaita. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kun yöllä. Tyttöni kerran sanoi "En usko että kukaan harrastaa yöllä seksiä. Ne joilta yökyläilyt kielletään, panevat pusikoissa ja luottamus vanhempiin häviää." Olen samaa mieltä tyttöni kanssa. Ap [/quote] Olen toista mieltä. Kun nuorelle selittää, miksi ei hyväksy yökyläilyjä ja muutenkin opettaa kunnioittamaan omaan itseään, niin puskaseksi jää väliin. Jos seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin yöllä, niin missä tyttösi sitä on harrastanut? Ei yökylässä pojan luona, ei yökylässä teillä, ei tuossa iässä autossakaan joten sitten jää ne puskat jäljelle. Ja koulun vessa, mutta palstan mukaan sinne on pitkät jonot naimahaluisia. [/quote] Ovat olleet päivisin paljon poikaystävän luona. Oletan että jos seksiä harrastavat niin se tapahtuu silloin. Ap
[/quote]
mikset kysy ovatko hareastaneet ja millanen poju on puuhissa... Minua kiinnostaa ainaki kalun koko :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]Saako seuraavat poikakaverit samanlaisen kohtelun eli miten monessa menee raja? Onko 5 poikakaveria vuodessa liikaa? Kysehän on nuoren tunteista ja halusta olla lähellä toista, joten missä vaiheessa äitinä sanot, että ei kannata vaihtaa näin tiheään?
Eli jos hyväksyy yhden poikakaverin, pitääkö hyväksyä ne muutkin, ehkä yhden yön jutut vai nouseeko vanhemmilla jossain vaiheessa konservatismi esille?
[/quote]
Tyttöni on itsekin sanonut että ei kunnioita ihmisiä joilla on jatkuvasti eri kumppani. Ei myöskään kunnioita yhden yön juttuja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:58"]Mä oon varmaan sitten ainoa, mutta meillä ei alaikäiset todellakaan nuku samassa sängyssä yökyläillessään. Emme halua kannustaa alaikäisiä seksiin. Yökylä ok, mutta vieras eri huoneeseen yöksi. Teinit eivät edes lukkiudu huoneisiinsa vaan homma on läpinäkyvämpää. En oikein ymmärrä miten vanhemmat pitää ihan ok:na sitä, että vieras poika tai tyttö tulee oman 15 vuotiaan lapsen sänkyyn nukkumaan. Saatika jos ei sitä toista ole edes tavattu aikaisemmin. [/quote] Ensinnäkin ovat 16-vuotiaita. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kun yöllä. Tyttöni kerran sanoi "En usko että kukaan harrastaa yöllä seksiä. Ne joilta yökyläilyt kielletään, panevat pusikoissa ja luottamus vanhempiin häviää." Olen samaa mieltä tyttöni kanssa. Ap [/quote] Olen toista mieltä. Kun nuorelle selittää, miksi ei hyväksy yökyläilyjä ja muutenkin opettaa kunnioittamaan omaan itseään, niin puskaseksi jää väliin. Jos seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin yöllä, niin missä tyttösi sitä on harrastanut? Ei yökylässä pojan luona, ei yökylässä teillä, ei tuossa iässä autossakaan joten sitten jää ne puskat jäljelle. Ja koulun vessa, mutta palstan mukaan sinne on pitkät jonot naimahaluisia. [/quote] Ovat olleet päivisin paljon poikaystävän luona. Oletan että jos seksiä harrastavat niin se tapahtuu silloin. Ap
[/quote]
Eikös tuonikäisten pitäisi päiväsaikaan olla koulussa?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"]
[/quote]
Eikös tuonikäisten pitäisi päiväsaikaan olla koulussa?
[/quote]
Koulupäiviä on eripituisia.
Ap
Konservatiivit eksyivät ketjuun.
Ei hitto, luin melkein koko ketjun ennen kuin tajusin, että tää on provo... Kuinka hidasälyinen voi ihminen olla, nolottaa.
Mutta mun (ja muidenkin) puolustukseksi: hyvin laadittu provo, onnea ap. :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:14"]Ei hitto, luin melkein koko ketjun ennen kuin tajusin, että tää on provo... Kuinka hidasälyinen voi ihminen olla, nolottaa.
Mutta mun (ja muidenkin) puolustukseksi: hyvin laadittu provo, onnea ap. :)
[/quote]
En ole provo. Miksi aina huudellaan provoa?
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:43"]Moikka! Hyvin se menee :) Itse toin poikaystävän kotiin yöksi vuoden seurustelun jälkeen, mutta porukat ja poikaystävä olivat kyllä jo tavannut toisensa monta kertaa :) Mekin nukuttiin samassa sängyssä. Ja äiti käyttäytyi ihan leppoisasti ja katteli telkkaria. Nyt ollaan seurusteltu 2,5 vuotta ja katellaan äitin kanssa yhessä telkkaria usein. Tutustumaan vaan ! :)
T: 17v.
[/quote]
Siis ollessasi 14v toit 24v karvakäden kylään ja äitisi antoi sen panna sua luvalla? Aika WT-meininkiä. N31
[/quote]
Tosi vilkas mielikuvitus sulla 31 vuotiaaks :) Poikaystävä ja mä oltiin molemmat 15 kun alettiin seurustella ja 16 vuotiaana yökylä meillä :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:17"]Tää oliki provo :(
[/quote]
No ei ole. Miksi luulette niin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]Saako seuraavat poikakaverit samanlaisen kohtelun eli miten monessa menee raja? Onko 5 poikakaveria vuodessa liikaa? Kysehän on nuoren tunteista ja halusta olla lähellä toista, joten missä vaiheessa äitinä sanot, että ei kannata vaihtaa näin tiheään? Eli jos hyväksyy yhden poikakaverin, pitääkö hyväksyä ne muutkin, ehkä yhden yön jutut vai nouseeko vanhemmilla jossain vaiheessa konservatismi esille? [/quote] Tyttöni on itsekin sanonut että ei kunnioita ihmisiä joilla on jatkuvasti eri kumppani. Ei myöskään kunnioita yhden yön juttuja. Ap
[/quote]
Et silti vastannut kysymykseen. Entä jos ensi viikolla yökylään tulee joku toinen, saako hän lämpimän vastaanoton vai sanooko äiti, että ei käy?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]Saako seuraavat poikakaverit samanlaisen kohtelun eli miten monessa menee raja? Onko 5 poikakaveria vuodessa liikaa? Kysehän on nuoren tunteista ja halusta olla lähellä toista, joten missä vaiheessa äitinä sanot, että ei kannata vaihtaa näin tiheään? Eli jos hyväksyy yhden poikakaverin, pitääkö hyväksyä ne muutkin, ehkä yhden yön jutut vai nouseeko vanhemmilla jossain vaiheessa konservatismi esille? [/quote] Tyttöni on itsekin sanonut että ei kunnioita ihmisiä joilla on jatkuvasti eri kumppani. Ei myöskään kunnioita yhden yön juttuja. Ap
[/quote]
Et silti vastannut kysymykseen. Entä jos ensi viikolla yökylään tulee joku toinen, saako hän lämpimän vastaanoton vai sanooko äiti, että ei käy?
[/quote]
Olisin ihmeissäni, koska ei ole yhtään tytön tapaista. Antaisin tulla, mutta puhuisin asiasta jälkeenpäin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"]Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan. [/quote] Saavat olla huoneessaan niin paljon kun haluavat. Nyt ovat ulkona. Poika ei ole vieras, vaan perheenjäsen. Tytön poikaystävä kuuluu perheesseemme. Kiva päästä tutustumaan häneen. Ap
[/quote]
Kysyit, mistä tunnistaa provoksi. Tuosta tummennetusta lauseesta. Tyyppi, jota ap ei ikinä ole edes tavannut, on "perheenjäsen"... :D
Toinen detalji oli tuo, että ap:n talo on niin pieni, ettei poika ole siksi voinut käydä esittäytymässä tyttöystävän äidille. Ihan tosi pieni mökki pitää olla, ettei sinne yksi hontelo 16-vuotias nulkki mahdu. :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]Saako seuraavat poikakaverit samanlaisen kohtelun eli miten monessa menee raja? Onko 5 poikakaveria vuodessa liikaa? Kysehän on nuoren tunteista ja halusta olla lähellä toista, joten missä vaiheessa äitinä sanot, että ei kannata vaihtaa näin tiheään? Eli jos hyväksyy yhden poikakaverin, pitääkö hyväksyä ne muutkin, ehkä yhden yön jutut vai nouseeko vanhemmilla jossain vaiheessa konservatismi esille? [/quote] Tyttöni on itsekin sanonut että ei kunnioita ihmisiä joilla on jatkuvasti eri kumppani. Ei myöskään kunnioita yhden yön juttuja. Ap [/quote] Et silti vastannut kysymykseen. Entä jos ensi viikolla yökylään tulee joku toinen, saako hän lämpimän vastaanoton vai sanooko äiti, että ei käy? [/quote] Olisin ihmeissäni, koska ei ole yhtään tytön tapaista. Antaisin tulla, mutta puhuisin asiasta jälkeenpäin. Ap
[/quote]
Puhuisit mistä? Etkö hyväksy nuoresi aktiivista (seksi)elämää? En ole koskaan ymmärtänyt äitejä, joiden mielestä on OK, että 16v:lla on poikaystävä ja seksielämä, mutta heille on vastenmielistä huomata, että seksiä harrastetaan ja hauskaa pidetään useamman kanssa, vaikka se on ihan normaalia ja tavallista.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]Saako seuraavat poikakaverit samanlaisen kohtelun eli miten monessa menee raja? Onko 5 poikakaveria vuodessa liikaa? Kysehän on nuoren tunteista ja halusta olla lähellä toista, joten missä vaiheessa äitinä sanot, että ei kannata vaihtaa näin tiheään? Eli jos hyväksyy yhden poikakaverin, pitääkö hyväksyä ne muutkin, ehkä yhden yön jutut vai nouseeko vanhemmilla jossain vaiheessa konservatismi esille? [/quote] Tyttöni on itsekin sanonut että ei kunnioita ihmisiä joilla on jatkuvasti eri kumppani. Ei myöskään kunnioita yhden yön juttuja. Ap [/quote] Et silti vastannut kysymykseen. Entä jos ensi viikolla yökylään tulee joku toinen, saako hän lämpimän vastaanoton vai sanooko äiti, että ei käy? [/quote] Olisin ihmeissäni, koska ei ole yhtään tytön tapaista. Antaisin tulla, mutta puhuisin asiasta jälkeenpäin. Ap
[/quote]
Puhuisit mistä? Etkö hyväksy nuoresi aktiivista (seksi)elämää? En ole koskaan ymmärtänyt äitejä, joiden mielestä on OK, että 16v:lla on poikaystävä ja seksielämä, mutta heille on vastenmielistä huomata, että seksiä harrastetaan ja hauskaa pidetään useamman kanssa, vaikka se on ihan normaalia ja tavallista.
[/quote]
Tuollainen kuuluu mielestäni vähän vanhemmille kun 16v..
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"]Siis nyt vasta toi näytille, mutta tyttäresi on yöpynyt hänen luonaan jo useasti?? Mä en käsitä tollasia äitejä, niinkö vähän välität tyttärestäsi? [/quote] Halusivat olla pojan luona yötä. Miksi olisin estänyt? Ap [/quote] Eikö se poika muka voinut tulla esittäytymään ennen ensimmäistä yökyläilyä? Olen mielestäni hyvinkin avoin ja sallivainen nuorten seurustelun suhteen, mutta tuollaista minäkään en hyväksyisi. [/quote] Mieheni oli nähnyt pojan kun olivat käväisseet meillä koulun jälkeen. Ei minun mikään pakko ollut häntä nähdä. Ap
[/quote]
Kai se sitten noinkin menee. Itse kyllä haluaisin ehdottomasti tavata henkilön, jonka sängyssä lapseni viettää öitä, vaikka ilman muuta luotankin puolisoni arvostelukykyyn. Ja meillä taas pitäisi tutustua koko perheeseen ennen kuin on tervetullut viettämään öitä lapseni sängyssä. Tuo ettei poikaystävä ole puolen vuodenaikana tavannut tyttäresi muita perheenjäseniä kuin isän kertoo kyllä jostain ongelmista. Onko vika sitten pojassa, vai häpeääkö tyttö perhettään enemmän kuin normaali teini (miksi?), vai mikä on vialla?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:22"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]Saako seuraavat poikakaverit samanlaisen kohtelun eli miten monessa menee raja? Onko 5 poikakaveria vuodessa liikaa? Kysehän on nuoren tunteista ja halusta olla lähellä toista, joten missä vaiheessa äitinä sanot, että ei kannata vaihtaa näin tiheään? Eli jos hyväksyy yhden poikakaverin, pitääkö hyväksyä ne muutkin, ehkä yhden yön jutut vai nouseeko vanhemmilla jossain vaiheessa konservatismi esille? [/quote] Tyttöni on itsekin sanonut että ei kunnioita ihmisiä joilla on jatkuvasti eri kumppani. Ei myöskään kunnioita yhden yön juttuja. Ap [/quote] Et silti vastannut kysymykseen. Entä jos ensi viikolla yökylään tulee joku toinen, saako hän lämpimän vastaanoton vai sanooko äiti, että ei käy? [/quote] Olisin ihmeissäni, koska ei ole yhtään tytön tapaista. Antaisin tulla, mutta puhuisin asiasta jälkeenpäin. Ap [/quote] Puhuisit mistä? Etkö hyväksy nuoresi aktiivista (seksi)elämää? En ole koskaan ymmärtänyt äitejä, joiden mielestä on OK, että 16v:lla on poikaystävä ja seksielämä, mutta heille on vastenmielistä huomata, että seksiä harrastetaan ja hauskaa pidetään useamman kanssa, vaikka se on ihan normaalia ja tavallista. [/quote] Tuollainen kuuluu mielestäni vähän vanhemmille kun 16v..
[/quote] Ai 16v on uskollinen poikaystävälle pari vuotta? En ymmärrä tätä kaksinaismoralismia: ekan poikaystävän kanssa saa yökyläillä, mutta jos haluaa kokeilla seuraavaa ja seuraavaa ja seuraavaa, niin miksi ihmeessä se ei käy?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:58"]Mä oon varmaan sitten ainoa, mutta meillä ei alaikäiset todellakaan nuku samassa sängyssä yökyläillessään. Emme halua kannustaa alaikäisiä seksiin. Yökylä ok, mutta vieras eri huoneeseen yöksi. Teinit eivät edes lukkiudu huoneisiinsa vaan homma on läpinäkyvämpää. En oikein ymmärrä miten vanhemmat pitää ihan ok:na sitä, että vieras poika tai tyttö tulee oman 15 vuotiaan lapsen sänkyyn nukkumaan. Saatika jos ei sitä toista ole edes tavattu aikaisemmin. [/quote] Ensinnäkin ovat 16-vuotiaita. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kun yöllä. Tyttöni kerran sanoi "En usko että kukaan harrastaa yöllä seksiä. Ne joilta yökyläilyt kielletään, panevat pusikoissa ja luottamus vanhempiin häviää." Olen samaa mieltä tyttöni kanssa. Ap
[/quote]
Olen toista mieltä. Kun nuorelle selittää, miksi ei hyväksy yökyläilyjä ja muutenkin opettaa kunnioittamaan omaan itseään, niin puskaseksi jää väliin.
Jos seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin yöllä, niin missä tyttösi sitä on harrastanut? Ei yökylässä pojan luona, ei yökylässä teillä, ei tuossa iässä autossakaan joten sitten jää ne puskat jäljelle. Ja koulun vessa, mutta palstan mukaan sinne on pitkät jonot naimahaluisia.