Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)

Vierailija
15.06.2015 |

Tyttäreni (16v) poikaystävä (16v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu ja koputa ennen huoneeseen menoa.

Vierailija
42/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tyttäresi yöpöydälle liukuvoidetta, kondomeja, käsipyyhkeitä, tuoksukynttilän.
Itsellesi laitat korvatulpat ja menet peiton alle nukkumaan. Luvassa rajua, eläimellistä parittelua viereisessä huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:15"]Laitat tyttäresi yöpöydälle liukuvoidetta, kondomeja, käsipyyhkeitä, tuoksukynttilän.
Itsellesi laitat korvatulpat ja menet peiton alle nukkumaan. Luvassa rajua, eläimellistä parittelua viereisessä huoneessa.
[/quote]

Uskon että harrastavat seksiä muulloin kun yöllä, jos harrastavat :)
Ap

Vierailija
44/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ehkäisy ollut koko ajan kunnossa?

Vierailija
45/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:19"]Onhan ehkäisy ollut koko ajan kunnossa?
[/quote]

On kunnossa.
Ap

Vierailija
46/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvathan eri huoneissa?

Vierailija
47/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:24"]Nukkuvathan eri huoneissa?
[/quote]

Ihan samassa huoneessa nukkuvat. Ovat koko ajan poikaystävänkin luona nukkuneet samassa huoneessa.
Ap

Vierailija
48/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"]

Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan.

[/quote]

Tässäpä oli taas fiksu vertaus. Sano nyt vielä, että teillä vieraat nukkuvat vierashuoneessa eikä samassa sängyssä isäntäväen kanssa.

[/quote]

Niin muuten tekevät, myös lasten vieraat.

Vierailija
49/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"]

Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan.

[/quote]

Tässäpä oli taas fiksu vertaus. Sano nyt vielä, että teillä vieraat nukkuvat vierashuoneessa eikä samassa sängyssä isäntäväen kanssa.

[/quote]

Niin muuten tekevät, myös lasten vieraat.
[/quote]

Mikä järki siinä on?
Ap

Vierailija
50/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"]Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan. [/quote] Saavat olla huoneessaan niin paljon kun haluavat. Nyt ovat ulkona. Poika ei ole vieras, vaan perheenjäsen. Tytön poikaystävä kuuluu perheesseemme. Kiva päästä tutustumaan häneen. Ap [/quote] Perheenjäsen, johon tutustut tänään? Ja silti sinusta on OK, että tämä tuttu vieras perheenjäsen ei istu kanssasi samassa iltapalapöydässä, rupattele niitä näitä vaan sulkeutuu tyttären kanssa naimaan tämän huoneeseen? Hyväksytkö omilta lapsiltasi sen, että ylenkatsovat sinua ja olet heille pelkkä piika? Oikeastiko yökyläilijöiltä ei odoteta käytöstapoja vaan pelkkää jöpötystä? [/quote] Puhuin pojalle aikaisemmin päivällä samalla kun tervehdin, ja huomenna voimme puhua enemmän. Miksi pitäisi ensimmäisenä päivänä tahallaan häiritä nuoria, kun on aikaa myöhemminkin? Ja tottakai otan tytön poikaystävän perheenjäseneksi. Ap

[/quote]

Se saa siivousvuoron ja sille lykätään roskapussi käteen? Ei pelaamista klo 20.00 jälkeen ja kännykkä jätetään eteiseen yöksi? Kerran viikossa vessan pesu?

Vierailija
51/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:50"]Esittelet itsesi ja kysyt onko pojalla joku erityinen ruokavalio jos olette syömässä yhdessä. Muuten annat niiden olla rauhassa tytön huoneessa, eivät kaipaa äitiä niihin touhuihin.
[/quote]

Poika tuli jo aikaisemmin päivällä, joten silloin tervehdin jne. Lähtivät kolmen aikoihin ulos, joten söin yksin. Kohta varmaan tulevat takaisin.
Ap
[/quote]noin nuori voi tulla monta kertaa päivässä :)

Vierailija
52/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"]Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan. [/quote] Saavat olla huoneessaan niin paljon kun haluavat. Nyt ovat ulkona. Poika ei ole vieras, vaan perheenjäsen. Tytön poikaystävä kuuluu perheesseemme. Kiva päästä tutustumaan häneen. Ap [/quote] Perheenjäsen, johon tutustut tänään? Ja silti sinusta on OK, että tämä tuttu vieras perheenjäsen ei istu kanssasi samassa iltapalapöydässä, rupattele niitä näitä vaan sulkeutuu tyttären kanssa naimaan tämän huoneeseen? Hyväksytkö omilta lapsiltasi sen, että ylenkatsovat sinua ja olet heille pelkkä piika? Oikeastiko yökyläilijöiltä ei odoteta käytöstapoja vaan pelkkää jöpötystä? [/quote] Puhuin pojalle aikaisemmin päivällä samalla kun tervehdin, ja huomenna voimme puhua enemmän. Miksi pitäisi ensimmäisenä päivänä tahallaan häiritä nuoria, kun on aikaa myöhemminkin? Ja tottakai otan tytön poikaystävän perheenjäseneksi. Ap

[/quote]

Se saa siivousvuoron ja sille lykätään roskapussi käteen? Ei pelaamista klo 20.00 jälkeen ja kännykkä jätetään eteiseen yöksi? Kerran viikossa vessan pesu?
[/quote]

Ymmärrät kyllä mitä tarkoitin. Kuka muuten käskee jättää puhelimen pois yöksi..?
Ap

Vierailija
53/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. klo 23 aikoihin voisit paukata tyttären huoneen ovesta sisään paplarit päässä, flanellisessa aamutakissa: "Muistattehan kondomit!". Samalla hymyilet iloisesti ja heiluttelet paria kondomipakettia ilmassa.

Uskon että tämän jälkeen sun ei tarvi tulla AV:lle tekemään tällaisia aloituksia.

Vierailija
54/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet oven takan ja ku touhut alkaa ni menet mukaa. Opetat pojalle temppuja ;)

Vierailija
55/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:32"]N. klo 23 aikoihin voisit paukata tyttären huoneen ovesta sisään paplarit päässä, flanellisessa aamutakissa: "Muistattehan kondomit!". Samalla hymyilet iloisesti ja heiluttelet paria kondomipakettia ilmassa.

Uskon että tämän jälkeen sun ei tarvi tulla AV:lle tekemään tällaisia aloituksia.
[/quote]

Repesin ihan kunnolla nauramaan :D Tämä on muutes ensimmäinen kirjoitukseni täällä. Yleensä vaan kommentoin toisten aloituksiin, jos on jotain kommentoitavaa.
Ap

Vierailija
56/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehkä hirveä lapseton 36v know it all vela, mut kyllä mä haluaisin tavata lapseni poikaystävän edes kerran ennenkuin päästän lapsenu hänen luokse yökylään.

Vierailija
57/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:35"]Mä oon ehkä hirveä lapseton 36v know it all vela, mut kyllä mä haluaisin tavata lapseni poikaystävän edes kerran ennenkuin päästän lapsenu hänen luokse yökylään.
[/quote]

Olin nähnyt pojasta kuvia ja videoita facebookista (tyttö itse näytti, en stalkannut), joten tiesin jotain pojasta jo etukäteen.
Ap

Vierailija
58/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Ota lasi viiniä ja rentoudu. Miten miehesi suhtautuu asiaan?

Vierailija
59/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:39"]

[/quote]

mieheni on mamu. Lähti toisen mukaan... Ap

Vierailija
60/133 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:39"]

[/quote]

mieheni on mamu. Lähti toisen mukaan... Ap
[/quote]

Älkää esittäkö minua.
Ap