Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (16v) poikaystävä (16v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"] Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan. [/quote] Tässäpä oli taas fiksu vertaus. Sano nyt vielä, että teillä vieraat nukkuvat vierashuoneessa eikä samassa sängyssä isäntäväen kanssa. [/quote] Niin muuten tekevät, myös lasten vieraat. [/quote] Mikä järki siinä on? Ap
[/quote]
Nukkuuko teillä oikeasti vieraat sun kanssa? Joku tuttavapariskunta siinä sun vieressä? Mikä järki siinä on?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:39"]Hyvin se menee. Ota lasi viiniä ja rentoudu. Miten miehesi suhtautuu asiaan?
[/quote]
Mies on nyt töissä, ja tulee huomenna takaisin. Mies on nähnyt pojan ennen, kun tyttö oli käynyt meillä pojan kanssa minun vielä ollessa töissä. Sanoi että kiva poika.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"] Eikö se ole sinun kotisi? Elät kuin omassasi ja muistutat nuorille, että vierailla ei ole tapana sulkeutua makuuhuoneeseen vaan seurustella isäntäväen kanssa. Vai tuotko itse sinne miehiä, joiden kanssa sulkeudut iltasella naimaan tyttösi jäädessä katsomaan telkkaria? Käytöstavat nuorillekin kunniaan. [/quote] Tässäpä oli taas fiksu vertaus. Sano nyt vielä, että teillä vieraat nukkuvat vierashuoneessa eikä samassa sängyssä isäntäväen kanssa. [/quote] Niin muuten tekevät, myös lasten vieraat. [/quote] Mikä järki siinä on? Ap
[/quote]
Nukkuuko teillä oikeasti vieraat sun kanssa? Joku tuttavapariskunta siinä sun vieressä? Mikä järki siinä on?
[/quote]
suu suppuun sorsa ja sukella. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin nuorten nukkumista eri huoneissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lopeta minun esittäminen.
Ap
Siis nyt vasta toi näytille, mutta tyttäresi on yöpynyt hänen luonaan jo useasti?? Mä en käsitä tollasia äitejä, niinkö vähän välität tyttärestäsi?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"]Siis nyt vasta toi näytille, mutta tyttäresi on yöpynyt hänen luonaan jo useasti?? Mä en käsitä tollasia äitejä, niinkö vähän välität tyttärestäsi?
[/quote]
Halusivat olla pojan luona yötä. Miksi olisin estänyt?
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:43"]Moikka! Hyvin se menee :) Itse toin poikaystävän kotiin yöksi vuoden seurustelun jälkeen, mutta porukat ja poikaystävä olivat kyllä jo tavannut toisensa monta kertaa :) Mekin nukuttiin samassa sängyssä. Ja äiti käyttäytyi ihan leppoisasti ja katteli telkkaria. Nyt ollaan seurusteltu 2,5 vuotta ja katellaan äitin kanssa yhessä telkkaria usein. Tutustumaan vaan ! :)
T: 17v.
[/quote]
Kiva kuulla :)
Ap
Aamupalapöydässä (edelleen ne paplarit päässä) voisit kysyistä kahvia siemaillessasi leikkimielisesti: "Noooh, kävikö kettu kolossa?"
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"]Siis nyt vasta toi näytille, mutta tyttäresi on yöpynyt hänen luonaan jo useasti?? Mä en käsitä tollasia äitejä, niinkö vähän välität tyttärestäsi? [/quote] Halusivat olla pojan luona yötä. Miksi olisin estänyt? Ap
[/quote]
Eikö se poika muka voinut tulla esittäytymään ennen ensimmäistä yökyläilyä? Olen mielestäni hyvinkin avoin ja sallivainen nuorten seurustelun suhteen, mutta tuollaista minäkään en hyväksyisi.
Ymmärränkö mä nyt oikein: sun 16-vuotias tytär on seurustellut puoli vuotta, yöpynyt tuon pojan luona, ja sä et ole koskaan tavannut sitä poikaa?
Jos näin on, onko sulla käsitystä siitä, miksi poika ei ole aiemmin käynyt teillä (päivävierailulla siis)?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:46"]Siis nyt vasta toi näytille, mutta tyttäresi on yöpynyt hänen luonaan jo useasti?? Mä en käsitä tollasia äitejä, niinkö vähän välität tyttärestäsi? [/quote] Halusivat olla pojan luona yötä. Miksi olisin estänyt? Ap
[/quote]
Eikö se poika muka voinut tulla esittäytymään ennen ensimmäistä yökyläilyä? Olen mielestäni hyvinkin avoin ja sallivainen nuorten seurustelun suhteen, mutta tuollaista minäkään en hyväksyisi.
[/quote]
Mieheni oli nähnyt pojan kun olivat käväisseet meillä koulun jälkeen. Ei minun mikään pakko ollut häntä nähdä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:54"]Ymmärränkö mä nyt oikein: sun 16-vuotias tytär on seurustellut puoli vuotta, yöpynyt tuon pojan luona, ja sä et ole koskaan tavannut sitä poikaa?
Jos näin on, onko sulla käsitystä siitä, miksi poika ei ole aiemmin käynyt teillä (päivävierailulla siis)?
[/quote]
Oli käynyt päiväseltään meillä, mutta vain mies oli silloin kotona. Itse olin töissä. Viihtyvät pojan luona, koska siellä on kuulemma paljon enemmän tilaa. Meillä on aika pieni talo.
Ap
Mä oon varmaan sitten ainoa, mutta meillä ei alaikäiset todellakaan nuku samassa sängyssä yökyläillessään. Emme halua kannustaa alaikäisiä seksiin. Yökylä ok, mutta vieras eri huoneeseen yöksi. Teinit eivät edes lukkiudu huoneisiinsa vaan homma on läpinäkyvämpää. En oikein ymmärrä miten vanhemmat pitää ihan ok:na sitä, että vieras poika tai tyttö tulee oman 15 vuotiaan lapsen sänkyyn nukkumaan. Saatika jos ei sitä toista ole edes tavattu aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:58"]Mä oon varmaan sitten ainoa, mutta meillä ei alaikäiset todellakaan nuku samassa sängyssä yökyläillessään. Emme halua kannustaa alaikäisiä seksiin. Yökylä ok, mutta vieras eri huoneeseen yöksi. Teinit eivät edes lukkiudu huoneisiinsa vaan homma on läpinäkyvämpää. En oikein ymmärrä miten vanhemmat pitää ihan ok:na sitä, että vieras poika tai tyttö tulee oman 15 vuotiaan lapsen sänkyyn nukkumaan. Saatika jos ei sitä toista ole edes tavattu aikaisemmin.
[/quote]
Ensinnäkin ovat 16-vuotiaita. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kun yöllä. Tyttöni kerran sanoi "En usko että kukaan harrastaa yöllä seksiä. Ne joilta yökyläilyt kielletään, panevat pusikoissa ja luottamus vanhempiin häviää." Olen samaa mieltä tyttöni kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et sitten kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen. Tosin voin kuvitella sun makuuhuoneen ja Kerkko-enon vaimonsa Tainan kanssa yöpymässä siinä sun vierellä. Kun ei ole järkeä laittaa vieraita vierashuoneeseen.
Siellä kohta finninen perse vispaa pikkupillun päällä ja ininä käy. Ahhhhh.
Et ole ainoa, 67. Kyllä meilläkin on teinit saaneet seurustella ja tuoda poikaystäviä/tyttöystäviä yökylään, mutta alaikäiset on meilläkin kyllä yöpyneet vierashuoneessa.
Olen lievästi järkyttyneenä lukenut tätä ketjua, jossa suurimmasta osasta on ihan ok, että 16-vuotias tyttö viettää öitä pojan kanssa, jota tytön äiti ei edes ole tavannut. Olen kalkkis ja pelkuri, mutta meidän tytöt eivät tosiaankaan saa noin toimia.
Olkaa hyvä, alapeukuttajat, estradi on teidän.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et sitten kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen. Tosin voin kuvitella sun makuuhuoneen ja Kerkko-enon vaimonsa Tainan kanssa yöpymässä siinä sun vierellä. Kun ei ole järkeä laittaa vieraita vierashuoneeseen.
[/quote]
Tuo en ollut minä.
Ap
Moikka! Hyvin se menee :) Itse toin poikaystävän kotiin yöksi vuoden seurustelun jälkeen, mutta porukat ja poikaystävä olivat kyllä jo tavannut toisensa monta kertaa :) Mekin nukuttiin samassa sängyssä. Ja äiti käyttäytyi ihan leppoisasti ja katteli telkkaria. Nyt ollaan seurusteltu 2,5 vuotta ja katellaan äitin kanssa yhessä telkkaria usein. Tutustumaan vaan ! :)
T: 17v.