Mitä se kertoo ihmisestä, jos hän jatkuvasti hamuaa uusia ihmissuhteita ja haluaa antaa kaikille niin hyvän kuvan itsestään?
Kommentit (32)
Vai onko hän jotenkin hyvä ihminen kenties? Se epävarma louskuttaja?
Joo kaikki epävarmat ihmiset on hyviä ihmisiä. He tekee mitä tykkää. Et saa sitä kaupasta.
Minä sanon että sille tulee loppu
Lataa tänne vielä yksikin resepti.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan epävarmoja ihmisiä
Miksi suorastaan inhoat? Miten epävarmuus näkyy mielestäsi ihmisessä ulospäin? Ihan mielenkiinnosta tahtoisin tietää.
Itsellä on sellainen juttu, että olen jotenkin sisimmässäni niin traumainen, että vaikka päällisin puolin olen melko normaali, niin sisin tunne ihmisten kanssa on pelko. Käyttäydyn ulospäin usein kuin epävarma ihminen, siis siten että vaikutan siltä kuin haluaisin miellyttää juuri Sinua ja Sinua jne, vaikka ainakaan siitä ei ole kyse, että erityisesti arvostaisin tai pitäisin juuri Sinusta ja Sinusta (enhän tunne teitä), vaan jonkun alkukantaisen pelon vuoksi olen jännittynyt, ikään kuin kuka tahansa voisi milloin tahansa hyökätä kimppuuni.
Ala laskea elinpäiviäsi. Laske niitä jo etukäteen. Minä.voin laskea ne sinulle puolestasi.
En katselisi enää päivääkään mitään rumaa kiviriipppaa kaveria joka nakertaa elämää rikki.