Mitä se kertoo ihmisestä, jos hän jatkuvasti hamuaa uusia ihmissuhteita ja haluaa antaa kaikille niin hyvän kuvan itsestään?
Kommentit (32)
Joillakin on joka vuosi uudet kaverit.
Miksi kiskoisit sellaisia ihmisiä perässäsi? Kaikki lakkasi heidän kanssa toimimasta.
Niin huonoko kuva sitä pitäisi antaa?
Ai epävarma itsestään.
Sanoitko epävarma
Että henkilö on telemarkkinoija tai kiertää myymässä jotain ovelta ovelle? Ehkä jehovantodistaja tai mormoni?
Häiritseekö itsevarma ihminen Sinua?
Hakee hyväksyntää. Epävarma ihminen.
Epävarma ihminen isolla sosiaalisuuden tarpeella. Haluaa ison ympyrän ympärilleen huonoista kokemuksista huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö itsevarma ihminen Sinua?
Itsevarmalla ihmisellä ei ole tarvetta mielistellä jokaista vastaantulijaa.
Olin sellainen. Se johtui tarpeestani tulla hyväksytyksi ja pidetyksi. Olin miellyttäjä. Jossain kohtaa se taisi olla vielä suhteellisen tervettä, kunnes sitten mielenterveys alkoi prakaamaan ja asiat meni överiksi. Lopulta hajosin. Nyt en juuri muita miellyttele enää, muuten kuin ehkä vanhojen tapojen seurauksena, mutta nekin huonolla menestyksellä.
Koska se todellinen minä on parempi peittää tai koko homma kusee aina yhtä pahasti.
Et saa ostettua toisen ominaisuuksia kaupasta.
En enää koskaan katselisi epävarmoja, kiusaavia kavereita jotka käyttävät kaiken aikansa pilatakseen toisen elämän.
"Mitä se kertoo ihmisestä jos"- jankkaaja taas linjoilla.
Jos tutustuu yhteen viikossa ja ehkä hänen kavereihin, kertyy aikamoinen lauma vuodessa.
Poljen jatkossa suoraan kintuille
Haha. Aika normaalilta kuulostaa. Vanhat riipat jätetään pois matkasta koska eivät kunnioita, kuuntele tai tajua( edes puhetta).