Koska söit viimeksi silakkapihvejä ja perunamuusia?
Itse söin tänään ja voi että miten nostalgisen hyvää!
Kommentit (30)
Mäkin ajattelin tänään syödä! On hyviä! Vaan poika syö niitä.mun kanssa, tyttäret ja mies keksivät jotain muuta muusin kanssa, eivät ymmärrä hyvän päälle.
Aika pitkän aikaa sitten, mutta silakkapihvejä viime viikolla. Hyvää oli.
Ravintola Strindbergissä muutama vuosi sitten. Tsivaallista!
Silakkalaatikkoa viime viikolla liikaa, röyhtäytessä tuli silakat suuhun ja voi kamala mikä maku!
Useampi vuosi sitten. Silakkapihvejä söin kyllä ihan hiljattain, mutta en perunamuusin kanssa.
En ole varmaan ikinä syönyt. T:Mummo
S-kaupoissa saa muuten valmiina Kotimaista-silakkapihvejä, jotka vaan lyhyesti käristää pannulla. Olen ostanut välillä, kun haluu nopeaa syötävää ja on yllättävän hyviä!
Seitsemää sorttia silakasta osaan tehdä. Sisämaassa silakkaa saa harvoin. Eu pani pyyntirajoitukset, vaikka silakassa on aineita... Torjuu ihottumia, struumaa ja mitälie.
En koskaan koska minä en sellaista paskaa kuin kala syö.
En tiedä pahempaa ruokaa kuin silakkapihvit ja perunamuussi🤮. Tämän ruoan voisi lopettaa kokonaan.
Silakan vaihdan loheen tai kuhaan + perunamuusi, sitten skulaa.
Varmaan n. 40 vuotta sitten koulussa.
On siitä aika kauan, varmaan yli 30 vuotta. Täällä Pohjois-Karjalan vesissä kun ei silakat uiskentele.
Vierailija kirjoitti:
On siitä aika kauan, varmaan yli 30 vuotta. Täällä Pohjois-Karjalan vesissä kun ei silakat uiskentele.
Sitten muikkua tilalle. Se on vielä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten muikkua tilalle. Se on vielä parempaa.
Vielä pahempaa.
Kiitos kouluruokailun ja talouskoulun ruoanlaittotuntien on kammo kaikkiin järvikaloihin. Vain kunnolla fileerattu kuha menee edes jotenkin, sitäkin syönyt viimeksi n. 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kouluruokailun ja talouskoulun ruoanlaittotuntien on kammo kaikkiin järvikaloihin. Vain kunnolla fileerattu kuha menee edes jotenkin, sitäkin syönyt viimeksi n. 10 vuotta sitten.
Eikös silakka ole meriveden kala, ei taida järvistä löytyä.
Liian pitkä aika sitten. Hyvin tehtynä aivan ihanaa!