Päätin alkaa treenata ja seksielämä piristyi
Päätin 1.1 alkaa urheilemaan ja treenaamaan täysillä yli 15v tauon jälkeen. Urheilin aktiivisesti ennen lapsia.
Nyt usean viikon jälkeen alan huomata kävelyssä jo eroa ja ryhdissäni. Kaikkein parasta mielestäni on kuitenkin nykyinen seksielämämme. Treenasin kotona tiukassa asussa ja mieheni ehdotti että mitäs jos treenaisit hänen päällään kyykyssä vink vink.
Olimme harrastaneet seksiä n. 4kk sitten ja koin että hyvä että ehdotti edes. Otin pöydältä sakset ja leikkasit reiän alaosaan. Olin ajatellut ostaa uudet treenivaatteet joka tapauksessa kun nämä 15v vanhat olivat jo kulahtaneet.
No siinä kyykyssä sitten laskin kertoja vitsillä ja pidin välillä taukoa ja mies ehdotti että vaihdetaan asentoa mutta jotenkin käskin sitä siinä että nyt paikka treeni kesken. Mies hiljentyi ja sanoi kyllä ja pyysi anteeksi. Sain sellaisen kipinän siitä en tiedä miksi että käskin miestäni olemaan hiljaa. Mies sanoi kyllä olen hiljaa uudella äänensävyllä.
Jatkoin kyykkäämistä ja huomasin että mies rupeaa laukeamaan ja sanoin topakasti että et laukea. Mies pyysi että saisi tulla ja sanoin että nuolet spermas jos tulet. Käskevästi mutta tietenkin vitsillä.
Olen siis kyykyssä selkä mieheäni päin.
Mies laukeaa murahtaen, ei ole murahdellut noin usein. Käännyn katsomaan häntä ja hän on vajonnut jonnekkin kauas katseellaan ja selvästi häpeää että tuli, en tiedä mitä ajattelin ei ole minunlaista mutta käännyin kokonaan ja sanoin että paikka ja siirryin kasvojen päälle ja käskin kovalla äänellä että nuole. Mies nuoli. Nautin tästä suunnattomasti. Menin suihkuun ja jätin miehen sänkyyn. Emme puhuneet tästä enää.
Seuraavana päivänä treenasin verkkareissa ja mies tuli katsomaan ja näin sen katseessa jotain uutta. Se katsoi kuin pelkäisi minua. Kysyin mitä katsot ja hän sanoi anteeksi ja katsoi lattiaan. Se olo tulvahti sisälleni ja tajusin että tätä olemme kaivanneet.
Nykyään harrastamme aika rankkaakin bdsm-seksiä ja olemme molemmat todella todella tyytyväisiä. Emme vieläkään puhu asiasta muuten emmekä harrasta muunlaista seksiä. Mieheni alistuu minulle täysin enkä ole vielä löytänyt hänen rajojaan.
Kommentit (4)
En jaksanut lukea. Itselläni piristyi seksielämä kun tapasin Tinderissä naisen, jota seksi kiinnostaa.
Hieno tarina, siis seksifantasia.