Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet yrittävät panna nukkuvaa

Vierailija
15.06.2015 |

Olen törmännyt tähän usein yhdenyönjutuissani. Usein kun pannaan ensin illalla, herään yöllä siihen, että minua ronkitaan tai minuun yritetään jopa työntyä. Se ei sinällänsä haittaa, ja vakituisen kumppanin kanssa onkin jopa ihan hauskaa. Vasta tavatun ihmisen kanssa tuo voi kyllä väärän ihmisen kanssa poikia raiskaussyytteen, vaikkei se ilmeisesti kuitenkaan (ainakaan minun tapauksessani) varsinaisesti ole ollut se tavoite.

Miehet, miksi yritätte panna nukkuvaa? Liittyykö tämä nekrofiliaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ihmeissäni tästä aloituksesta ja monista vastauksista. Ei mulle ole koskaan tuollaista tehty, vaikka on yhden yön juttuja ollut 30-50. Kerran mua pantiin kun olin tiedottomassa tilassa humalassa, en ollut mitään itse aloittanut aiemmin kyseisen henkilön kanssa ja tämä oli raiskaus.

Vierailija
22/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:11"]

Tarkoitus ei ole panna nukkuvaa, vaan antaa toisen herätä siihen ja tulla mukaan. Yhden yön juttujen suola ja sokeri on se, että seksiä on todellakin pitkin yötä. Muuten voisi yhtä hyvin lähteä kotiin heti ekan panon jälkeen.

[/quote]

Mutta eikö sitä herättelyä voisi tehdä jollain muulla tavalla? Esim suukottelemalla ja hyväilemällä? Eikö se ole sitä paitsi vähän vaikeaa yrittää kuiviltaan runnoa sisään?

[/quote]

Kyllä vaimoni ainakin kostuu ja voi saada orgasminkin sopivasti hyväilemällä unissaan ihan siinä missä hereilläänkin. Joskus helpomminkin. Pari vuotta oli todella stressaavan työn takia päiväsaikaan täysin haluton, joten seksiä oli vain niin, että aloitin alkulämmittelyt kun hän nukkuu. Sitten kun heräsi ja koneessa oli jo valmiiksi kierroksia, niin ei ollut haluttomuudesta tietoakaan - päin vastoin siinä välillä tanner tömisi ja aitaa kaatui, kun viikon  stressit ja patoutumat purkautui parin tunnin yöllisessä sessiossa.

Mutta meillä tämä oli tietysti ennalta sovittu juttu, että saa kokeilla ja koitttaa jos yöllä tekee mieli, puolin ja toisin. Ja tietysti saa sanoa myös ei, jos ei herätessä tunnu hyvältä vaikka harvemmin niin käy. Yhdenillan jutuissa liikutaan helposti harmaalla alueella, kun kummallakin on tietyt odotukset ja oletukset, mutta niistä harvemmin puhutaan etukäteen. Hankaluuksia voi tulla, jos ne ovat kovin erilaiset. Lain silmissä sinänsä nukkuvaan yhtyminen on raiskaus, mutta jos on ennen nukahtamista harrastettu yksissä tuumin seksiä ja nukahdettu lusikassa, niin asia ei enää olekaan niin yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi mies tuollaista tekee... Vain ne sairaimmat sekopäät, jotka eivät saa ilman raiskaamista. Hyi helvetti.

Vierailija
24/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:16"]

Miten tuostakin muka raiskaussyytteen saa aikaiseksi. Ainoastaan jos sanot ei ja mies ei lopeta. Oletko muuten tietoinen, ettei se edes menis syyteharkintaan. Sana sanaa vastaan ja olet jo kerran antanut.

[/quote]

Ai tähän perustuu se, että avioliitossa ei voi raiskata. Se kun antoi jo!

Vierailija
25/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nukkuvaa nussitaan paremmin"

Vierailija
26/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:08"]

Miten tuostakin muka raiskaussyytteen saa aikaiseksi. Ainoastaan jos sanot ei ja mies ei lopeta. Oletko muuten tietoinen, ettei se edes menis syyteharkintaan. Sana sanaa vastaan ja olet jo kerran antanut.

[/quote]

[/quote]

Siis onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat että on velvollisuus harrastaa seksiä ja pakko suostua, jos on jo kerran jonkun kanssa paneskellut? Missäköhän kivikaudella kyseisellä tavalla ajattelevat oikein elävät?

Vierailija
27/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

Siis onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat että on velvollisuus harrastaa seksiä ja pakko suostua, jos on jo kerran jonkun kanssa paneskellut? Missäköhän kivikaudella kyseisellä tavalla ajattelevat oikein elävät?

[/quote]

Hieno olkiukko, taputapu.

Vierailija
28/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku haluais muakin joskus noin paljon :(

Vierailija
29/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai humalaista nukkuvaa naista? Olipa kiva herätys mulla.

Vierailija
30/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:58"]

Niin tai humalaista nukkuvaa naista? Olipa kiva herätys mulla.

[/quote]

En ole parisuhteessa.

Vierailija
31/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoisesti en koskaan ole nukkuvaa yrittänyt panna, yhdessä hotellihuoneessa jossa nukkui toinenkin nainen niin piti edetä hissunkissun ja nainen taisikin olla jo nukahtanut, mutta reagoi kuin olisi touhussa mukana. Jossain vaiheessa kun olin jo sisälläkin tajusin että nainen on unessa/sammunut ja lopetin siihen. Olisin voinut saada raiskaus syytteen ja todistajakin olisi ollut paikalla, tuomio olisi ollut ihan varma kun tämä yksin nukkuva nainen oli jo valmiksi katkera että en ollutkaan hänen vieressään.
Toinen juttu en käytä huumeita tai sellaisia, minulla ei ole edes unissakävelijän taipumuksia, mutta yhden kerraran heräsin silloisen vaimoni päältä vasta kun olin jo tulossa. Itse kuulemma tein kaikki nainen oli itse jo toki herännyt ei edes tajunnut että olin unessa.
Olen myös pahoin pidellyt useampaa naista nukkuessani, näen kai unia ja lyön nyrkillä. Vain yksi musta silmä tähän asti on saldona mutta uhreja on useampia.
Uskon että näillä naisilla ei tietenkään kaikilla, mutta joillakin, voi olla samantapainen reagointi unessa tulee nautittua ja naitua ja toimittuakin niin kuin olisi mukana, mutta herääminen muuttaa tilanteen.

Vierailija
32/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy nekrofiliaan, joka on kaikkien miesten yhteinen harrastus. Ihan oikein arvattu, ap. Pisteet sulle kun keksit heti itse.

Vierailija
33/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:01"]

tietoisesti en koskaan ole nukkuvaa yrittänyt panna, yhdessä hotellihuoneessa jossa nukkui toinenkin nainen niin piti edetä hissunkissun ja nainen taisikin olla jo nukahtanut, mutta reagoi kuin olisi touhussa mukana. Jossain vaiheessa kun olin jo sisälläkin tajusin että nainen on unessa/sammunut ja lopetin siihen. Olisin voinut saada raiskaus syytteen ja todistajakin olisi ollut paikalla, tuomio olisi ollut ihan varma kun tämä yksin nukkuva nainen oli jo valmiksi katkera että en ollutkaan hänen vieressään. Toinen juttu en käytä huumeita tai sellaisia, minulla ei ole edes unissakävelijän taipumuksia, mutta yhden kerraran heräsin silloisen vaimoni päältä vasta kun olin jo tulossa. Itse kuulemma tein kaikki nainen oli itse jo toki herännyt ei edes tajunnut että olin unessa. Olen myös pahoin pidellyt useampaa naista nukkuessani, näen kai unia ja lyön nyrkillä. Vain yksi musta silmä tähän asti on saldona mutta uhreja on useampia. Uskon että näillä naisilla ei tietenkään kaikilla, mutta joillakin, voi olla samantapainen reagointi unessa tulee nautittua ja naitua ja toimittuakin niin kuin olisi mukana, mutta herääminen muuttaa tilanteen.

[/quote]

Hui! Oletko jutellut lääkärin kanssa noista yöllisistä jutuista? Paitsi että voit vahingoittaa toista, niin myös satuttaa itsesi.

Vierailija
34/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen muutenkin sitä, kun ihmiset heräävät yöllä ja harrastavat seksiä. Tai jompi kumpi hoitelee itsensä. Me ainakin nukutaan yöllä. Ei tulisi mieleenkään ihan unenpöppörössä, että tekis mieli seksiä. Mulla on tasan yhden kerran elämässä käynyt niin, että olen herännyt kumppanin kanssa yöllä samaan aikaan ja harrastettiin seksiä. Tai ei kai sitä voi tietää, jos vanhetessaan tulee uniongelmia ja sit vaikka ajan kuluks haluais :D

Vierailija
35/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:13"]

Ihmettelen muutenkin sitä, kun ihmiset heräävät yöllä ja harrastavat seksiä. Tai jompi kumpi hoitelee itsensä. Me ainakin nukutaan yöllä. Ei tulisi mieleenkään ihan unenpöppörössä, että tekis mieli seksiä. Mulla on tasan yhden kerran elämässä käynyt niin, että olen herännyt kumppanin kanssa yöllä samaan aikaan ja harrastettiin seksiä. Tai ei kai sitä voi tietää, jos vanhetessaan tulee uniongelmia ja sit vaikka ajan kuluks haluais :D

[/quote]

Joskus panettaa yölläkin.

nti45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän