Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet yrittävät panna nukkuvaa

Vierailija
15.06.2015 |

Olen törmännyt tähän usein yhdenyönjutuissani. Usein kun pannaan ensin illalla, herään yöllä siihen, että minua ronkitaan tai minuun yritetään jopa työntyä. Se ei sinällänsä haittaa, ja vakituisen kumppanin kanssa onkin jopa ihan hauskaa. Vasta tavatun ihmisen kanssa tuo voi kyllä väärän ihmisen kanssa poikia raiskaussyytteen, vaikkei se ilmeisesti kuitenkaan (ainakaan minun tapauksessani) varsinaisesti ole ollut se tavoite.

Miehet, miksi yritätte panna nukkuvaa? Liittyykö tämä nekrofiliaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia harrastat näitä yhdenyön panoja, jos kerran niin ahdistaa?

Vierailija
2/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole ihan tavoite jatkaa sen yhden yön jutun hengessä. Kannattaa ehdottomasti sanoa selkeästi ei, jos et sellaisesta tykkää. Itse tykkään, ja olen myös vastaavasti herätellyt miehen uuteen sessioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pannaan kaikea mikä liikkuu. Ja sitten kaikkea mikä ei liiku.

Vierailija
4/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän vastustelua

Vierailija
5/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jaella tuntemattomille?

Vierailija
6/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenyön toiminnan luonteeseen kuuluu...

Vierailija
7/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei ole panna nukkuvaa, vaan antaa toisen herätä siihen ja tulla mukaan. Yhden yön juttujen suola ja sokeri on se, että seksiä on todellakin pitkin yötä. Muuten voisi yhtä hyvin lähteä kotiin heti ekan panon jälkeen.

Vierailija
8/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me miehet niin tee ehkä jotkut muut miehet eli eivät miehet kollektiivisesti. Olet varmasti kokenut paljon mutta kaikki ehkäpä juuri ne oikeat miehet eivät sinusta vain kiinnostu. Valitset siis helppoja nakkeja

Vierailija
9/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuostakin muka raiskaussyytteen saa aikaiseksi. Ainoastaan jos sanot ei ja mies ei lopeta. Oletko muuten tietoinen, ettei se edes menis syyteharkintaan. Sana sanaa vastaan ja olet jo kerran antanut.

Vierailija
10/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:05"]

Minkä takia harrastat näitä yhdenyön panoja, jos kerran niin ahdistaa?

[/quote]

Sehän ei nimenomaan ahdista. Olen vain usein ihmetellyt, että miksi noin tehdään. Joskus se ehkä hieman ärsyttää, kun itse haluaisi nukkua ja toinen puksutella. 

Yhdenyönjutut ovat parhaimillaan todella ihania. Varsinkin kesällä. Se on se uutuudenviehätys ja ihastuminen ja hetkessä oleminen, joka on kaikessa naiviudessaan niin ihanan viatonta. Sitä ei ehdi pilata riitely, kyynistyminen tai parasta ennen-merkinnän umpeutuminen. 

Vierailija
11/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokuiko tuosta viestistä ahdistusneisuus ja raiskaussyytteiden tehtailu, kun tuollaisia vastauksia tulee niin paljon? Vai oletteko vain itse jotenkin virittyneet sille taajuudelle, missä naiset ovat pelkästään huoria ja manipuloivia haahkoja?

Vierailija
12/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ja kaikkea liikkuu päässä.

Vierailija
13/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
14/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystäväni yritti tuota selvästi siinä toivossa, että hän ehtisi hoitaa homman ennen kuin minä edes heräisin ja alkaisin vaatia muutakin kuin puolentoista minuutin nylkytystä. Ei onnistunut, kumpikaan ei ollut tyytyväinen eikä suhdekaan kestänyt kovin kauan.

Vierailija
15/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on raiskaus totta kai?

Vierailija
16/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:07"]Entinen miesystäväni yritti tuota selvästi siinä toivossa, että hän ehtisi hoitaa homman ennen kuin minä edes heräisin ja alkaisin vaatia muutakin kuin puolentoista minuutin nylkytystä. Ei onnistunut, kumpikaan ei ollut tyytyväinen eikä suhdekaan kestänyt kovin kauan.
[/quote]

Sama juttu. Sitten mies vielä ihmetteli et miksi kummassa erotaan kun kaikki on hyvin...

Vierailija
17/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:11"]

Tarkoitus ei ole panna nukkuvaa, vaan antaa toisen herätä siihen ja tulla mukaan. Yhden yön juttujen suola ja sokeri on se, että seksiä on todellakin pitkin yötä. Muuten voisi yhtä hyvin lähteä kotiin heti ekan panon jälkeen.

[/quote]

Mutta eikö sitä herättelyä voisi tehdä jollain muulla tavalla? Esim suukottelemalla ja hyväilemällä? Eikö se ole sitä paitsi vähän vaikeaa yrittää kuiviltaan runnoa sisään?

Vierailija
18/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku ihan oikeasti, että nukkuvaan ihmiseen yhtyminen on ok, ellei asiasta ole erikseen sovittu?

Vierailija
19/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse moista harrasta.....

Vierailija
20/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn kommentteihin 16,18 ja 21!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi