172cm, mitat:102/72/100, kuppikoko 80E - paino?
Mitä veikkaatte painoksi otsikon mitoilla? Kannattaisiko joitakin mittoja pienentää tms? Millaisia teidän mitat ovat? Mitä väliä tällaisella on? Odottelen vastauksia ja kysymyksiä.
Kommentit (31)
Okei numero 10. Kammoan tunnetta, että joku painaa ja salpaa hengitystä, niin olen siksi rintsikatkin valinnut riittävän mukaviksi :D Mutta ehkä pitäisi kokeilla tuota 75 cm:n ympärysmittaa...
Mutta jänniä painoarvioita tosiaan, sillä painan 67 kiloa. En nyt tiedä miten tähän tulisi suhtautua :D Olenkohan isorakenteinen tms..? En ole saanut lapsia ja olen vajaa kolmekymppinen nainen. Tulisikohan sitten senttejä koittaa pienentää? Tosin lantiota ja rintamusta en usko hirmuisesti voivani kaventaa, vyötäröstä en tiedä...
olisin veikannut painoksesi noin 65 kg, omiin mittoihini perustuen. mittojesi perusteella olet varmaan sopivan naisellisen näköinen :)
Minä painan lähes samoilla mitoilla 70kg ja olen oikein tyytyväinen. Kaunis muodokas kroppa. Minulla tosiaan kuppikoko 75DD, mutta rintojen päältä lähes sata ja metripeppu. Tärkeintä, että itse olet tyytyväinen kroppaasi.
Niin vain ei näistä numeroista ikinä tiedä. Viidelläsadalla kilolla olisinkin maailmanennätysnainen. Tavoite sekin jos ei tässä muuta keksi...
Ei mennyt näemmä ihan pahasti metsään tuo arvaukseni. Ajattelin, että olet synnyttänyt ja keskivartalon seudulla on muutakin raskauden jälkeistä kuin tuo kapeimman kohdan 72cm. Samon tuli mieleen, että synnyttäneellä lisämassaa olisi ollut usein myös reisissä.
m 45
Ja taasen numero 16 Ap. Kiitokset teille kaikille avaavista kommenteista! -Ap
Sinulla on oikeasti tuon pituiseksi naiseksi aika kapea vyötärö, mikä on terveyden ja tietysti ulkonäönkin kannalta hyvä. Moni lyhyempi tai tasapaksuisempi ei hahmota sitä, minkä kokoinen oikeasti olet ja siksi moni arvaa yläkanttiin. Metrin levyinen takapuoli kuulostaa hurjalta, mutta itsellä ainakin ison pepun parina kapeat reidet. Noiden mittojen perusteella painosi voi mielestäni olla mitä vain 65-80kg väliltä. Itse olisin veikannut 70-75kg.
Kiitos myös sinulle numero 19! Itsekin vaikea välillä hahmottaa omaa kokoa... Olenhan minä pitkähkö ja en mikään pienikokoinen, mutta toisaalta on niitä kurveja ja jalat ja kädet suht kapeat. Vaatekoot vaihtelevat hyvin paljon, joka myös luo osaltaan hämmennystä pitäisikö itselleen tehdä jotain. Juuri nyt minulla on päällä Zaran sopivat koon 38 housut ja välillä taas tuntuu joissakin malleissa jopa koko 42 kirraavan. Etenkin sellaisissa malleissa, joissa "haaraosa" (osa ennen kuin lahkeet alkaa) on lyhyt ja peppu ei mahdu kokonaan housuihin. Paidoissa koot ovat yleensä jostain syystä hieman pienemmät tuosta eli 36-40. Ja S-koosta L-kokoon. Eipä nämä numerot ja kirjaimet taida mitään absoluuttista totuutta antaa :D Mutta kyselinpä huvikseni kun ihmettelin näitä kokoja aamulla yhden asian tiimoilta... -Ap
Jos rinnan alta napakka mitta 80, vois olla sopivampi ympärys 75.