Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pariskunta harrasta seks1ä meille yöllä ollessaan, onko OK teistä?

N29
05.02.2022 |

Aamulla kun menin lakanat vaihtamaan niin niissä selvästi oli naisen kiiman eritteitä. Se ällötti minua.

Mielestäni toisella kylässä ollessa ei mennä sänkyyn kumppanin kanssa.

Teidän mielipide?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yksiössä? Muuten en oikein ymmärrä ongelmaanne. Saattaisi häiritä jos jotkut naivat metrin päässä ja itseä nukuttaa, mutta muuten ei. Olen ollut kolmen kimpassakin, mikä oli ihan jees.

N 56

Vierailija
62/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seks1ä. Ne nesteet on kyllä aamuksi jo kuivuneet. Ei niitä löydä kuin tarkasti tutkimalla. Ap ei ilmeisesti välttämättä pese lakanoita, se tutkii ne ja taittelee takaisin kaappiin 😂

Voin kokemuksesta kertoa, että itse olen löytänyt yövieraiden lakanoista kyllä vierailulla olleen naisen nesteitä eikä kaikki ollut kuivunut. En ruvennut aluksi etsimään vaan haistin kyllä mitä oltiin harrastettu ja lakanoista kyllä löytyi sitten toditeet. Ihan tiedoksi, että osa naisista kostuu aika paljonkin, joten on mahdollista.

T. Mamma, joka arvostaa hyviä tapoja

Aha. Ettei laisinkaan spermaa, haistelitko oikein tarkasti.

Totta kai lempiä voi ja kannattaa aamullakin. Se on ihan parasta.

Jospa lempisit omassa kodissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä pahakaan. Muistan ikimuistoisesti nuorempana erään telttailu reissun missä yksi pariskunta päätti sitten harrastaa hyvin äänekästä kanssakäymistä monta tuntia ja kuului joka telttaan paremmin kuin hyvin. Oli hieman kiusallista aamupalalla sitten muista, harrastajat olivat kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunutkaan! 😒🤯

Vierailija
64/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman luonnollisin asia. Antaa toisten rakastella, kunhan ei häiriköi toisia.

Sinun ei siis haittaa jos tulen rakastelemaan naisystävääni kotiisi? No hyvä juttu. Panen sitä ruokapöydälläsi, sohva pilataan eritteillä ja mällätään lakanat.

Sulla mitään naisystävää ole. Naisystävän kanssa rakastellaan, ei paneskella.

Vierailija
65/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yksiössä? Muuten en oikein ymmärrä ongelmaanne. Saattaisi häiritä jos jotkut naivat metrin päässä ja itseä nukuttaa, mutta muuten ei. Olen ollut kolmen kimpassakin, mikä oli ihan jees.

N 56

Kukaan ei kysynyt kolmen kimpastasi mitään.

Sama kuin minä alkaisin kehuskelemaan tähän "olempa muutes pannut satoja eukkoja ja käynyt huo*issakin".

Vierailija
66/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö oikeasti joillekkin erikseen selittää, että talossa talon tavoilla. Jos haluaa seks. harrastaa niin lupa kysyttävä ja siihen vastaan että ei. Ällöttää ajatuskin, että ystävät olisivat touhussa meidän viereisessä vieras huoneessa.

Aa, sulla on fetissi noihin poliisileikkeihin. Lupa kysyttävä ja pampusta tulee!

Vierailija
67/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seks1ä. Ne nesteet on kyllä aamuksi jo kuivuneet. Ei niitä löydä kuin tarkasti tutkimalla. Ap ei ilmeisesti välttämättä pese lakanoita, se tutkii ne ja taittelee takaisin kaappiin 😂

Jos on mustat lakanat niin ihan tasan tarkkaan näkyy kaikki.

Joo, hilse ja karvatkin. En kyllä viitsisi mustia lakanoita hankkia, koska ne on ekan käytön ja pesun jälkeen harmaat.

Hotellilakanoiden valkoisuudelle on syynsä. Ne saa puhtaaksi ja näyttävät hyvältä.

Vierailija
68/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman luonnollisin asia. Antaa toisten rakastella, kunhan ei häiriköi toisia.

Sinun ei siis haittaa jos tulen rakastelemaan naisystävääni kotiisi? No hyvä juttu. Panen sitä ruokapöydälläsi, sohva pilataan eritteillä ja mällätään lakanat.

Että ihan rakastellaan 😂😂😂 Mistä teitä riittää 😂😂

Vierailija
69/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 56

Kukaan ei kysynyt kolmen kimpastasi mitään.

Sama kuin minä alkaisin kehuskelemaan tähän "olempa muutes pannut satoja eukkoja ja käynyt huo*issakin".

Ei kysynyt. Mutta sinulta kysyn: mikä ongelma sinulle on muiden seksi? Johtuuko oman seksin puutteesta? Vai pesukoneen puutteesta? Pakosta nuuhkia lakanat? Kiinnostaa ihmisten neuroosit.

N 56

Vierailija
70/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan rakastellaan 😂😂😂 Mistä teitä riittää 😂😂

No nyt on pojilla hormonit huipussaan. Vaiko promillet?

Vierailija
71/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei kyse ole kateudesta?

Itse olen monta kertaa miehen kanssa rakastellut kylässä, toki silleen ettei muita häirihe äänillä. Mielestäni maailman luonnollisin asia, joten en näe paheksuntaan syytä.

Vierailija
72/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten lakanasta erottaa mikä on muka jotain pllumehua vai s permaa. En minä ainakaan erottaisi.

Vierailija
73/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa vaikka, kunhan ette nußi. Näinkö, ap? Oletko jonkun lahkon jäsen Pohjois-Pohjanmaalta?

Vierailija
74/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voi myös ratkaista niin että pyytää vieraita tuomaan omat lakanat, eipä tarvi nuuhkia jälkikäteen muiden nesteitä. Toimii.

Vierailija
75/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja ovat.

Vierailija
76/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten lakanasta erottaa mikä on muka jotain pllumehua vai s permaa. En minä ainakaan erottaisi.

Ei sitä nuo tähtösetkään erota kun se siemenneste on kulkenut emättimen kautta. Ei vaikka tunnin nuuhkisivat.

Ne vain vihaavat omaa seksuaalisuuttaan ja siksi niille halukkaat ihmiset ovat ongelma.

Häpeä pullahtaa pintaan ja poskia kuumottaa. Ja ai että, miten ihana on siitä kiihottua vihan vimmaan ja kaakattaa käytöstapojen puutteesta ja "talo elää tavallaan" (eli ilman seksiä 😂).

Vierailija
77/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kyltti, jossa lukee "Sukupuoliyhdyntä kielletty tässä asunnossa".

Kun ei sitä voi muuten tietää.

Vierailija
78/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok, ei todellakaan häiritse, jopa oletan että vierekkäin nukkuva pariskunta saattaa harrastaa seksiä. Sitä varten se pesukone on että lakanat tungetaan sinne eikä mietitä muiden panemisia sen syvällisemmin. Oletan myös, että itse saan harrastaa seksiä puolisoni kanssa mikäli meillä on yöpymispaikassa yhteinen peti ja jonkinlainen näkösuoja. Jos on seksikielto niin odotan että sellaisesta mainitaan.

Vierailija
79/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tässä eletään. Miksei eläisi elämäänsä täysillä? Totta hel.. harrastan mieheni kanssa aina kun mahdollisuus.

N30

Vierailija
80/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin erottaa. Ja naisen nesteet haisee ihan erille kuin miehen, ihan tiedoksi vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän