Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pariskunta harrasta seks1ä meille yöllä ollessaan, onko OK teistä?

N29
05.02.2022 |

Aamulla kun menin lakanat vaihtamaan niin niissä selvästi oli naisen kiiman eritteitä. Se ällötti minua.

Mielestäni toisella kylässä ollessa ei mennä sänkyyn kumppanin kanssa.

Teidän mielipide?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan samanlainen ystäväpariskunta. Muuten tosi mukavia, mutta eivät ymmärrä ettei toisten luona yötä ollessa vehdata. Miehen siemeniä ei onneksi ole löytynyt eli on tainut nainen ymmärtää niellä, mutta kyllä se silti häiritsee, jos lakanat on toisen pil*mehussa.

Olen miettinyt, että tekevätkö tarkoituksella ja saavat jotain kiksejä kun tietävät että toinen tulee lakanat hakee pesuun lopulta vai eivätkö muuten ymmärrä...

Minun tuttava tuli minun luo yöksi kun oli ollut tapaamassa erästä miestä ulkomailla. Paskaset lakanat heitti minun sänkyyn. Oksensin tyyppi ja raivosin että heti tuollaiset paskaset lakanat pois minun sängystä.

Hei.Oli vaan pakko myydä uusi sänky.Niin herkkä olen. Hänestä en ole kuullut sen kummemmin....20 vuoden ystävyys......

Vierailija
42/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä oon paneskellut kyllä kavereiden aikana. Ja kaverit seinän toisel puolel, saisi olla muuten juhannukset sun muut ilman seksiä kun yhdessä vietetään. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seks1ä. Ne nesteet on kyllä aamuksi jo kuivuneet. Ei niitä löydä kuin tarkasti tutkimalla. Ap ei ilmeisesti välttämättä pese lakanoita, se tutkii ne ja taittelee takaisin kaappiin 😂

En ne mihinkään lakanoihin jää, menee läpi petauspatjaan, sekin pitää pestä.

Oma on ongelmasi ellet petaa lakanan alle patjansuojusta. Ootko ihan juntti.

Vierailija
44/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan jännittävää uutta maustetta suhteelle paneskella jossain uusis paikois.

Vierailija
45/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on fetissi, että joku kuulee heidän harrastavan seksiä?

Vierailija
46/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin menemättä jos ei saisi panna.

Vierailija
47/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seks1ä. Ne nesteet on kyllä aamuksi jo kuivuneet. Ei niitä löydä kuin tarkasti tutkimalla. Ap ei ilmeisesti välttämättä pese lakanoita, se tutkii ne ja taittelee takaisin kaappiin 😂

Voin kokemuksesta kertoa, että itse olen löytänyt yövieraiden lakanoista kyllä vierailulla olleen naisen nesteitä eikä kaikki ollut kuivunut. En ruvennut aluksi etsimään vaan haistin kyllä mitä oltiin harrastettu ja lakanoista kyllä löytyi sitten toditeet. Ihan tiedoksi, että osa naisista kostuu aika paljonkin, joten on mahdollista.

T. Mamma, joka arvostaa hyviä tapoja

Vierailija
48/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kylässä paneskella, kyllä sen verran täytyy pystyä hillitsemään itseään.

Meillä oli joskus vanhempieni ystäväpariskunta yökylässä kun olin teini-ikäinen. He harrastivat niin äänekästä seksiä ettei kukaan koko talossa nukkunut. Aamupalalla rouva sit selitteli että hänen miehensä oli nähnyt seksiunta ja siksi ollut niin äänekäs. Tämä ei kyllä selittänyt rouvan elämöintiä eikä sängyn rytinää mutta selitys sekin.

Vierailija
49/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä seuraavalla kerralla kohteliaasti ottamaan lakanat pesuun ja tuomaan suoraan koneeseen!

Vierailija
50/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toisten lemmenmehut häiritsee mutta hiki ei? Ehtoisa emäntä huomioi tämänkin ja käyttää patjansuojusta, ettei vieraiden tarvitse haistella kaikkien aiempien vieraiden petauspatjaan erittämää hikeä eikä emännän tehdä tällaisia "olen juntti siveyden sipuli"-aloituksia.

Mua ei tosiaan häiritse muiden seksi. Se on elämää ja kiva asia.

Vierailija
51/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä oon paneskellut kyllä kavereiden aikana. Ja kaverit seinän toisel puolel, saisi olla muuten juhannukset sun muut ilman seksiä kun yhdessä vietetään. Ei kiitos.

Nuoruudesta muistan yhdenkin juhannuksen, kun samassa pirtissä nukkumaan mentäessä alkoi peitot heilumaan suunnassa jos toisessakin. Mikäs siinä, nuoruus ja rakkaus on ihana yhdistelmä. Eipä oo traumoja jäänyt!

Vierailija
52/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kokemuksesta kertoa, että itse olen löytänyt yövieraiden lakanoista kyllä vierailulla olleen naisen nesteitä eikä kaikki ollut kuivunut. En ruvennut aluksi etsimään vaan haistin kyllä mitä oltiin harrastettu ja lakanoista kyllä löytyi sitten toditeet. Ihan tiedoksi, että osa naisista kostuu aika paljonkin, joten on mahdollista.

T. Mamma, joka arvostaa hyviä tapoja

Aha. Ettei laisinkaan spermaa, haistelitko oikein tarkasti.

Totta kai lempiä voi ja kannattaa aamullakin. Se on ihan parasta.

Vierailija
53/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Monesti sitä otetaan vielä muutama lasi viiniä tai muuta ystävien luona ja siinä on jo käytännössä mahdotonta vastustaa sängyssä mun komeaa ja lihaksikasta miestä, joka tietää miten mut saa syttyy. Ok, pistin vähän miehen piikkiin, mutta totta se on 🤣

Vierailija
54/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siinä ei toimi. Olisiko hotelli joskus parempi.

Vierailija
55/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä tuli uuden miesystävänsä kanssa kylään ja kehuskeli aamulla et kuinka paljon he olivat paneskelleet yöllä. Mun sängyssä! Kyllä ällötti.

Vierailija
56/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, sekxcziä!

Vierailija
57/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudesta muistan yhdenkin juhannuksen, kun samassa pirtissä nukkumaan mentäessä alkoi peitot heilumaan suunnassa jos toisessakin. Mikäs siinä, nuoruus ja rakkaus on ihana yhdistelmä. Eipä oo traumoja jäänyt!

Ennemminkin olisi outoa jos ei tuossa tilanteessa heiluisi. Ap:tä harmittaa kun ei saa mieheltään kovaa kyytiä ja lakanat aina kuivina.

Vierailija
58/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö oikeasti joillekkin erikseen selittää, että talossa talon tavoilla. Jos haluaa seks. harrastaa niin lupa kysyttävä ja siihen vastaan että ei. Ällöttää ajatuskin, että ystävät olisivat touhussa meidän viereisessä vieras huoneessa.

Vierailija
59/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman luonnollisin asia. Antaa toisten rakastella, kunhan ei häiriköi toisia.

Sinun ei siis haittaa jos tulen rakastelemaan naisystävääni kotiisi? No hyvä juttu. Panen sitä ruokapöydälläsi, sohva pilataan eritteillä ja mällätään lakanat.

Vierailija
60/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on mustat lakanat niin ihan tasan tarkkaan näkyy kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi