Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pariskunta harrasta seks1ä meille yöllä ollessaan, onko OK teistä?

N29
05.02.2022 |

Aamulla kun menin lakanat vaihtamaan niin niissä selvästi oli naisen kiiman eritteitä. Se ällötti minua.

Mielestäni toisella kylässä ollessa ei mennä sänkyyn kumppanin kanssa.

Teidän mielipide?

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tässä eletään. Miksei eläisi elämäänsä täysillä? Totta hel.. harrastan mieheni kanssa aina kun mahdollisuus.

N30

Harrasta seksiä muualla kuin toisten kodeissa. Tai anna pillua sitten talon väellekin.

Vierailija
82/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kotiini tulisivat kaverini panemaan niin olisivat entisiä kavereita. Naikoot kotonaan. Täytyy omata jotain käytöstapoja sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kenenkään hiivalimoja mun tekstiileihin. Tunkisin lakanat heidän mukaansa että heittäkää roskiin mennessänne.

Vierailija
84/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tässä eletään. Miksei eläisi elämäänsä täysillä? Totta hel.. harrastan mieheni kanssa aina kun mahdollisuus.

N30

Harrasta seksiä muualla kuin toisten kodeissa. Tai anna pillua sitten talon väellekin.

Haistanko pienen kateuden sille, että toiset uskaltaa elää YOLOn mukaan eli You Only Live Once ja on aktiivinen sänky elämä?

N30

Vierailija
85/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Outo keskustelu. Spermaahan niissä lakanoissa on jos jotain. Mikäli ei ole kortsu käytössä. Älkää ottako pariskuntaa yökylään, jos noi sänkyvaateasiat on tollanen ongelma, hyvänen aika. Mikähän trauma tässä on oikein taustalla? Ei mua ainakaan toisten seksi noin kovasti kiinnosta.

Vierailija
86/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yksiössä? Muuten en oikein ymmärrä ongelmaanne. Saattaisi häiritä jos jotkut naivat metrin päässä ja itseä nukuttaa, mutta muuten ei. Olen ollut kolmen kimpassakin, mikä oli ihan jees.

N 56

Kukaan ei kysynyt kolmen kimpastasi mitään.

Sama kuin minä alkaisin kehuskelemaan tähän "olempa muutes pannut satoja eukkoja ja käynyt huo*issakin".

Ei kysynyt. Mutta sinulta kysyn: mikä ongelma sinulle on muiden seksi? Johtuuko oman seksin puutteesta? Vai pesukoneen puutteesta? Pakosta nuuhkia lakanat? Kiinnostaa ihmisten neuroosit.

N 56

Minulle on ongelma jos muut panevat kodissani. Minäkään en paneskele toisten kodeissa. Jos eivät vieraat pysty yhtä yötä olemaan naimatta niin älkööt tulko yöksi vaan menkööt omaan kotiinsa. En todellakaan halua pestä toisten kiima ja spermalikaisia lakanoita enkä kuunnella sängyn natinaa ja voihketta. Ja sinä 56 vee nainen olet pelkkä vanhentua Ho*o.

Vierailija
87/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan samanlainen ystäväpariskunta. Muuten tosi mukavia, mutta eivät ymmärrä ettei toisten luona yötä ollessa vehdata. Miehen siemeniä ei onneksi ole löytynyt eli on tainut nainen ymmärtää niellä, mutta kyllä se silti häiritsee, jos lakanat on toisen pil*mehussa.

Olen miettinyt, että tekevätkö tarkoituksella ja saavat jotain kiksejä kun tietävät että toinen tulee lakanat hakee pesuun lopulta vai eivätkö muuten ymmärrä...

Katsoitko varmasti sinne sängyn alle, ettei niitä siemeniä vaan ole siellä??? Parasta imuroida oikein kunnolla...varmuuden vuoksi!

Vierailija
88/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kertaan vuosien kuluessa vieraissa ollessakin naitu, kukaan ei ole huudellut perään. Toki lienevät pistäneet aina lakanat pesuun kuten vieraiden jäljiltä kuuluukin. Enkä ole koskaan tavannut ketään joka olisi mitenkään paheksunut toimintaa, kaikki täysikäisiä ja pistetty edes ovet kiinni ja puuhattu hiukan hiljaisemmin. Itse asiassa se hiukan hiljaisemmin puuhastelu on monesti ollut aika innostavaakin kun on oikein yritetty tehdä kaikki mukamas salassa ;)

m50

Vierailija
89/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kyltti, jossa lukee "Sukupuoliyhdyntä kielletty tässä asunnossa".

Kun ei sitä voi muuten tietää.

No nyt tiedät ja kaikki muutkin, jotka eivät ole tätä tienneet, älkää naiko kyläpaikassa, kiitos! Seksi on iniitimi asia, joka kuuluu omaan kotiin tai ainakin sellaisiin hetkiin, jolloin muita ei ole paikalla samassa huoneistossa. Hämmentävää, että tällaisesta pitää edes keskustella.

Vierailija
90/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yksiössä? Muuten en oikein ymmärrä ongelmaanne. Saattaisi häiritä jos jotkut naivat metrin päässä ja itseä nukuttaa, mutta muuten ei. Olen ollut kolmen kimpassakin, mikä oli ihan jees.

N 56

Sama kuin minä alkaisin kehuskelemaan tähän "olempa muutes pannut satoja eukkoja ja käynyt huo*issakin".

Ei kysynyt. Mutta sinulta kysyn: mikä ongelma sinulle on muiden seksi? Johtuuko oman seksin puutteesta? Vai pesukoneen puutteesta? Pakosta nuuhkia lakanat? Kiinnostaa ihmisten neuroosit.

N 56

Minulle on ongelma jos muut panevat kodissani. Minäkään en paneskele toisten kodeissa. Jos eivät vieraat pysty yhtä yötä olemaan naimatta niin älkööt tulko yöksi vaan menkööt omaan kotiinsa. En todellakaan halua pestä toisten kiima ja spermalikaisia lakanoita enkä kuunnella sängyn natinaa ja voihketta. Ja sinä 56 vee nainen olet pelkkä vanhentua Ho*o.

Ja tuskin paneskeket omassa kodissasikaan, sen verran katkeralta vaikutat.

Vierailija
91/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen asia niin miksi joitain haittaa?

Kyllä sitä itsekkin muutaman kerran villissä nuoruudessa harrastettiin sitä usean parin voimin samassa tilassa, ei ollut mikään neljän kimppa tai tälläinen vaan villiinnyttiin samassa olohuoneessa touhuaan yhtä aikaa kuin toinen pari.

Elettyä elämää.

Vierailija
92/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten lakanasta erottaa mikä on muka jotain pllumehua vai s permaa. En minä ainakaan erottaisi.

Todellakin erottaa. Ja naisen nesteet haisee ihan erille kuin miehen, ihan tiedoksi vain.

Naisen ejakulointi siis, vaiko virtsankarkailu?

Vierailija
93/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tiedät ja kaikki muutkin, jotka eivät ole tätä tienneet, älkää naiko kyläpaikassa, kiitos! Seksi on iniitimi asia, joka kuuluu omaan kotiin tai ainakin sellaisiin hetkiin, jolloin muita ei ole paikalla samassa huoneistossa. Hämmentävää, että tällaisesta pitää edes keskustella.

Näyt olevan ainut täällä tuolla ehdottomalla kannallasi. Koska muiden mielestä se on vain elämää, täytyy sinun erikseen mainita vieraillesi ettet salli nusautuksia. Turhaan sitä täällä yleisesti julistat, koska muu maailma elää omilla säännöillään ja sinä omillasi.

Vierailija
94/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyt olevan ainut täällä tuolla ehdottomalla kannallasi. Koska muiden mielestä se on vain elämää, täytyy sinun erikseen mainita vieraillesi ettet salli nusautuksia. Turhaan sitä täällä yleisesti julistat, koska muu maailma elää omilla säännöillään ja sinä omillasi.

Ainut? Älä nyt höpötä.

Ja kyllä minä voin kommentoida, ihan siinä missä sinäkin, mielipidettähän tässä kysyttiin.

Vierailija
95/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja, olenpahan saanut hyvät naurut tätä ketjua lukiessa 🤣 oikeestiko joku nuuhkii vieraiden lakanat, että kumman eritteet siinä on 🤦‍♀️

Vierailija
96/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Juuri näin. Me tosin ei olla kovia yökyläilemään, se on jäänyt, paneminen ei. N43

Vierailija
97/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai tuo, kunhan ei kantaudu omiin korviin.

Kesällä mökkeillessä kaveripariskunta kuiskutteli tuhmia ja lipoi simpukkaa samassa huoneessa olettaessaan muiden nukkuvan. Nousin kesken aktin pokkana "vessaan" kun en kestänyt. Ja ihan aikuisia (30ish) ihmisiä ollaan kaikki.

Vierailija
98/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Haistanko pienen kateuden sille, että toiset uskaltaa elää YOLOn mukaan eli You Only Live Once ja on aktiivinen sänky elämä?

N30

kateuskortti nostettu :D

juu ei tulisi mieleenkään vehdata jossain mummolassa tai ystävien luona

-eri

Vierailija
99/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 56

N 56

En ole sama 56.vee, mutta kasari oli helvetin hyvää aikaa olla nuori nainen;D

Vierailija
100/118 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia ja sallittavaa musta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän