Ystävä pariskunta harrasta seks1ä meille yöllä ollessaan, onko OK teistä?
Aamulla kun menin lakanat vaihtamaan niin niissä selvästi oli naisen kiiman eritteitä. Se ällötti minua.
Mielestäni toisella kylässä ollessa ei mennä sänkyyn kumppanin kanssa.
Teidän mielipide?
Kommentit (118)
Ei todellakaan ole. Yök. Moukkia.
Maailman luonnollisin asia. Antaa toisten rakastella, kunhan ei häiriköi toisia.
Ymmärrän, että toisen naisen eritteet ei välttämättä ole kivoja, mutta varsinkin nuorena omaa kumppania voi olla melkein mahdoton vastustaa, kun sänkyyn pujahdetaan ja pienikin lähellä olo voi helposti muuttua intiimiksi kanssakäynniksi. 🤷
N19
On muuten aika kiihottavaa jos joskus pääsee seuraamaan toisten paneskelua.
Aika kunnioittamatonta. Minun mielestä!
Ap taitaa olla itse puutteessa, kun häiritsee toisten touhut.
Ihan vapaasti. Miksi mua häiritsisi se, että teillä joku p*nee?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni toisella kylässä ollessa ei mennä sänkyyn kumppanin kanssa.
Pitää siis nukkua eri sängyissä?
Meillä on ihan samanlainen ystäväpariskunta. Muuten tosi mukavia, mutta eivät ymmärrä ettei toisten luona yötä ollessa vehdata. Miehen siemeniä ei onneksi ole löytynyt eli on tainut nainen ymmärtää niellä, mutta kyllä se silti häiritsee, jos lakanat on toisen pil*mehussa.
Olen miettinyt, että tekevätkö tarkoituksella ja saavat jotain kiksejä kun tietävät että toinen tulee lakanat hakee pesuun lopulta vai eivätkö muuten ymmärrä...
En mä kyllä pystyis naisen vieressä nukkumaan yötä panematta.
Eikö teillä ole pesukonetta ja oletko muutenkin yhtä vieraantunut elämästä?
Minä ehdottaisin 4 kimppaa.
Kuumaa. Eläimellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että toisen naisen eritteet ei välttämättä ole kivoja, mutta varsinkin nuorena omaa kumppania voi olla melkein mahdoton vastustaa, kun sänkyyn pujahdetaan ja pienikin lähellä olo voi helposti muuttua intiimiksi kanssakäynniksi. 🤷
N19
No pidät sitten muovista patjansuojusta pakaaseissasi mukana, jos noin on.
Vierailija kirjoitti:
N19
Eikö niitä himoja voi yhtä iltaa vastustaa? Voisi vähän muitain ajatella, vaikka nuorena varmasti hormonit jyllääkin..
Enpä ole koskaan yövieraiden lakanoita tutkinut. Mä vaan pesen ne.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan samanlainen ystäväpariskunta. Muuten tosi mukavia, mutta eivät ymmärrä ettei toisten luona yötä ollessa vehdata. Miehen siemeniä ei onneksi ole löytynyt eli on tainut nainen ymmärtää niellä, mutta kyllä se silti häiritsee, jos lakanat on toisen pil*mehussa.
Olen miettinyt, että tekevätkö tarkoituksella ja saavat jotain kiksejä kun tietävät että toinen tulee lakanat hakee pesuun lopulta vai eivätkö muuten ymmärrä...
V*tuttaahan se, kun muilla on viriiliä seksielämää ja itse on kuin saharan aavikko.
On okei. Kysyisin, jos pääsisin vaikka katsomaan.
On ok.