Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehelle vaatteet töihin?

Vierailija
14.06.2015 |

Mies sai ylennyksen ja aloittaa elokuussa johtajan pestillä. Mistä kannattaisi käydä katsomassa vaatteita, kun mies painaa reippaasti yli 100, niin ei ihan tavallisen kaupan puvun housut yms. käy. Ei viitsisi itseään ihan kipeäksi maksaa, mutta ei toisaalta huonoa laatuakaan.

Miten paljon te panostaisitte pukeutumiseen? Millä summalla ostaisitte vaatteita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö johtaja osaa itse käydä kaupassa :D. Ei jumalauta...

Vierailija
2/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:33"]Mies sai ylennyksen ja aloittaa elokuussa johtajan pestillä. Mistä kannattaisi käydä katsomassa vaatteita, kun mies painaa reippaasti yli 100, niin ei ihan tavallisen kaupan puvun housut yms. käy. Ei viitsisi itseään ihan kipeäksi maksaa, mutta ei toisaalta huonoa laatuakaan.

Miten paljon te panostaisitte pukeutumiseen? Millä summalla ostaisitte vaatteita?
[/quote]
Johtajan kuuluu pukeutua hyvin ja palkan pitäisi olla sellainen, että tämä on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Useimmat miehet vihaavat rättikauppoja. 

Autokaupoilla osaamme käydä ihan hyvin...

Vierailija
4/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
pikkujohtajat harvoin osaa.

-m35

Vierailija
5/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa se kaupassa käydä, mut masentuu, kun aina ne on väärän kokoisia tavallisissa kaupoissa. Oikeasti harmillista katsoa, kun mies lähtee kaupasta pää riipuksissa, kun mitkään housut ei mahdu.

ap

Vierailija
6/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmannilta, muistakaa kävellä hitaasti :)

Vierailija
7/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:48"]

Osaa se kaupassa käydä, mut masentuu, kun aina ne on väärän kokoisia tavallisissa kaupoissa. Oikeasti harmillista katsoa, kun mies lähtee kaupasta pää riipuksissa, kun mitkään housut ei mahdu.

ap

[/quote]

Hanki itsellesi laihempi mies

Vierailija
8/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta. 

Vierailija
9/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmann XL liikkeitä löytyy isoimmista kaupungeista, kannattaa sieltä käydä ostamassa :)

Vierailija
10/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei kerro oikein mitään kun et kerro miehen pituutta.. jos mies on pari metrinen ja jonkun verran lihasta niin ei toi välttämättä paljoa ole

Vierailija
11/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:48"]Osaa se kaupassa käydä, mut masentuu, kun aina ne on väärän kokoisia tavallisissa kaupoissa. Oikeasti harmillista katsoa, kun mies lähtee kaupasta pää riipuksissa, kun mitkään housut ei mahdu.

ap
[/quote]
sitten kannattaisi kai laihduttaa!!!

Vierailija
12/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä äitiensä pilalle passaamia miehiä, kun vaimon täytyy vaatetusasioissakin auttaa. Kulkekoon alasti, jos ei aikuinen mies sen vertaa osaa etsiä itselleen vaatteita. 

Vierailija
13/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:42"]

[/quote]

[/quote]

AV-mammoille on kauhistus, että vaimo auttaisi miestään jossakin. 

Ilmankos täällä on niin paljon katkeria ja pahantuulisia mammoja :D

Vierailija
14/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:42"]

[/quote]

Itse en tykkää vaatekaupoista kun niissä on aina naisia asiakaspalvelijoina. Jotenkin noloa. 

Vierailija
15/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte? Mr Big -myymälät pk-seudulla, Turussa ja Tampereella vaatettavat isoja miehiä. Tehkää kesäreissu ja hoitakaa vaatevarasto kuntoon :)

Vierailija
16/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halpaa mutta laatua... yeah right. Koskahan jengi tajuaa että halpa ei ole koskaan laadukas.

Vierailija
17/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin autan miestäni vaatteidenvalinnassa, samoin kun hän minua. Ei se tarkoita ettei itse osaisi, vaan sitä, että yhdessä on kivempi.

Vierailija
18/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa isoissa koissa. Meillä mies ostaa noin 100 €:n hintaisia kauluspaitoja. Halvemmat eivät ole yleensä laadukkaita. Pukuja on 2 kpl. Irtotakkeja kahdet ja irtohousuja kahdet. Lisäksi parit siistit farkut, solmioita ja kahdet pukukengät ja kaksi päällystakkia (talvi ja välikausi), jotka mahtuvat puvuntakin päälle. Stockmann on aika varma ostospaikka ainakin normaalipainoiselle. Alkuinvestointina kuulustaa isolle, mutta noilla  pärjää ainakin 5 vuotta, jos ei osta mitään pintamuotijuttuja. Kannattaa pyytää myyjä avuksi, kun menee ostoksille. 

Vierailija
19/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räätälille vaan, tai salille kunnes kaupan vaatteet istuvat.

Vierailija
20/33 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:57"]Missä asutte? Mr Big -myymälät pk-seudulla, Turussa ja Tampereella vaatettavat isoja miehiä. Tehkää kesäreissu ja hoitakaa vaatevarasto kuntoon :)
[/quote]
miksi läskit hyväksytään, mutta tupakanpoltto on niin kauhea asia?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä