Mistä miehelle vaatteet töihin?
Mies sai ylennyksen ja aloittaa elokuussa johtajan pestillä. Mistä kannattaisi käydä katsomassa vaatteita, kun mies painaa reippaasti yli 100, niin ei ihan tavallisen kaupan puvun housut yms. käy. Ei viitsisi itseään ihan kipeäksi maksaa, mutta ei toisaalta huonoa laatuakaan.
Miten paljon te panostaisitte pukeutumiseen? Millä summalla ostaisitte vaatteita?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:57"]Missä asutte? Mr Big -myymälät pk-seudulla, Turussa ja Tampereella vaatettavat isoja miehiä. Tehkää kesäreissu ja hoitakaa vaatevarasto kuntoon :)
[/quote]
miksi läskit hyväksytään, mutta tupakanpoltto on niin kauhea asia?!
[/quote]
Miten liittyy tähän?
[/quote]
Ei mitenkään. Tuli vaan mieleen
Paidat on onneksi helppo juttu. Ne mies löytää ihan hetkessä, kun on löytänyt luottomerkin. Housut on jotenkin hankalat. Jos mahtuu vyötäröltä, niin näyttää siltä kuin olis vaipat housussa. Mies ei itse tuollaisesta välitä, kun kuulema tuntuu mukavalta, mut en mä voi päästää sitä vaippahousuna juoksentelemaan pitkin palavereita.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:48"]Osaa se kaupassa käydä, mut masentuu, kun aina ne on väärän kokoisia tavallisissa kaupoissa. Oikeasti harmillista katsoa, kun mies lähtee kaupasta pää riipuksissa, kun mitkään housut ei mahdu. ap [/quote] sitten kannattaisi kai laihduttaa!!!
[/quote]
Kyllä se laihduttaakin, mutta ei se mihinkään tavallisiin housuihin elokuuhun mennessä mehdu. Ei tässä ole kuin 1,5 kk aikaa ja ei se voi ilman housujakaan Aku Ankan tapaan kokouksissa juosta.
Ei halvalla saa laatua. Johtajiakin on monenlaisia, yrityksissä eri kulttuurit. Olen ollut töissä firmassa jossa kaikki pikkupomoista lähtien pukeutui pukuihin ja toisessa missä toimarikin oli aina farkuissa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:03"]Paidat on onneksi helppo juttu. Ne mies löytää ihan hetkessä, kun on löytänyt luottomerkin. Housut on jotenkin hankalat. Jos mahtuu vyötäröltä, niin näyttää siltä kuin olis vaipat housussa. Mies ei itse tuollaisesta välitä, kun kuulema tuntuu mukavalta, mut en mä voi päästää sitä vaippahousuna juoksentelemaan pitkin palavereita.
ap
[/quote]
Sun mieshän siellä töitä tekee eikä hänkään vaatteilla niitä tee.
Dressmanilla on isojen poikien mallisto. Samoin moniss akaupungeissa on pulleroille vaatteita. Googleta kaupunkisi nimi ja xxl-vaatteet.
Puku ei ole ehkä pakollinen, mutta suorat housut ja pikkutakki kyllä sekä kravatti. Kravatit ja paidat eivät ole ongelmat eivätkä kengät. Lähinnä siis mistä etsiä miehelle housuja ja pikkutakkeja?
ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:34"]
Eikö johtaja osaa itse käydä kaupassa :D. Ei jumalauta...
[/quote]
Naiset: tän takia miehet varmaan on maailman rikkaimpia ja isoimpia johtajia. Keskitymme siihen työhön, emme tälläytymiseen.
Sitten on jotain kämäisiä assarimuijia kun vetää menemään tonnin vaatekerrasto päällä, vaikka liksakaan ei ole paljon isompi :DD
Ehtii laihduttaa paljonkin ennen ylennystä. Makkarat sivuun kesäksi ja lenkille.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:34"]
[/quote]
Naiset: tän takia miehet varmaan on maailman rikkaimpia ja isoimpia johtajia. Keskitymme siihen työhön, emme tälläytymiseen.
Sitten on jotain kämäisiä assarimuijia kun vetää menemään tonnin vaatekerrasto päällä, vaikka liksakaan ei ole paljon isompi :DD
[/quote]
Ei se äijä niitä töitä niillä housuilla tee.
No ei sata paljon ole. Oma mies on 190cm ja painaa 110kg, ei tosin läskiä juurikaan, mutta melkoiset hartiat ja rinnan ympärys. Ja kyllä se on työpukunsa ostanut mm. Stockalta, jos räkkipukua on hakenut. Jos ei ole istunut, käyttää vaatturilla (pari sataa) kavennuttamassa sopivista paikoista. Ja kyllä istuu hyvin! Grrrr... :)
Teetti myös yhden mittapuvun, mutta yllättäen se ei ole hänelle niin mieleen. Joku "tukirakenne" tms. oli vääränlainen... Paidat teettää mittana, koska sopivia on vaikea löytää. Hartioista sopivat säkittävät vatsasta. Paidalle tulee hintaa 90-130€, mutta ne ovat hyvälaatuisia ja kestävät pesua.
Hän on siis myös "keskikerroksen johtaja". Mutta kyllä pikkupomojenkin palkalla pitäisi varaa kunnon pukuun olla? Miehen tienestit on n. 5500€/netto + bonuksia eikä niitä pukuja tarvitse joka kuukausi, tai edes vuosi, ostaa?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:34"]
[/quote]
[/quote]
No sä et taida paljon johtaa missään muualla kuin konepajalla? :)
Kyllä jokainen oikea johtaja ymmärtää, että puku tekee miehen. Olisi koomista nähdä kaltaisesi "revityissä farkuissa ja t-paidassa töihin" -johtaja esim. meidän firman joryssa, tai edes perus projektiohryssä. Alana siis finanssipuoli.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:57"]Missä asutte? Mr Big -myymälät pk-seudulla, Turussa ja Tampereella vaatettavat isoja miehiä. Tehkää kesäreissu ja hoitakaa vaatevarasto kuntoon :)
[/quote]
miksi läskit hyväksytään, mutta tupakanpoltto on niin kauhea asia?!
[/quote]
Miten liittyy tähän?