parturi-kampaajat: kysymys teille
Miksi niissä kotivärjäys-paketeissa lukee että ei saa värjätä vastapestyjä hiuksia? Kun pesettehän tekin asiakkaiden hiukset ennen värjäystä. Kun hiukseni ovat nyt ihan täynnä lakkaa niin mielelläni pesisin ne ennen ku värjään ja tänään on pakko värjätä...
Voiko niin tehdä?
Kommentit (10)
Senkun peset, mutta päänahan rasva ei suojaa sitten päätä, eikä hiuksia kuten "likaiset" hiukset värjätessä.
Mä aina pesin hiukset, en ole huomannutkaan tuota...
Kiitos vastauksesta! Mutta haittaako se lakkakerros siinä hiuksen pinnalla jos en sit pesiskään? Voiko se hiuslakka reagoida sen värin kemikaalien kanssa?
Mun hiuksia ei oo ikinä pesty ennen värjäämistä. Värjäsin kampaajalla tai kotona.
Itse en kyllä pese asiakkaan hiuksia ennen värjäämistä, paitsi tiettyjä kevytvärejä käyttäessä.
No onko parempi pestä vai värjätä lakkainen tukka?
Asiakkaiden hiukset pestään värin poispesun yhteydessä.Pese nyt vain hiuksesi,anna kuivua ja värjää sitten.Ei märkiin hiuksiin väri ainetta.Väri tarttuu paremmin hiukan rasvoittuneeseen hiukseen kun vastapestyyn.
Lakka lähtee pois hyvin harjaamalla.Jäi äskeisestä pois
Pese vaikka heti lakka pois ja laita väri illalla tai huomenna.
Tein uuden avauksen, koska se edellinen vain katosi heti kun olin sen julkaissut. Jos joku sen jossain vielä näkee, niin ei ole ollut tarkoitus tehdä kahta :)