HSn TESTI: Mikä Keskustan 15 LEIKKAUKSESTA OSUU SINULLE?
http://www.hs.fi/politiikka/a1305958735164?ref=hs-art-suositellut
Aika vähän, vain 5.
Kommentit (48)
6/15. Ei paha. Odotin enemmän. Hyväksyn nämä jos valtiontalous tällä kohenee.
Yksi osui, tuo makeisten syönti :D En mä niitä nyt niin paljon kumminkaan syö, että sillä olisi jotain suurta vaikutusta elämääni :D
Viinaa haetaan virosta, lapsi ei oo enää pk-ikäinen ja auton voin vaihtaa pyörään, karkit marjoihin. Onneksi juuri ostin pensaita.
3/15
Sen jälkeen kun olin korjannut vastauksen "onko sinulla lapsia". On minulla lapsia, mutta nuorin 15v joten päivähoitojutut ei koske.
Leikkaukset eivät koske sinua. Eipä ihme, kun en saakaan mitään tulonsiirtoja.
9/15. On sitten piiskaa tulossa kun on töissä käyvä asuntovelallinen jolla on hoitoikäisiä lapsia.
3/15 tuli meitsille, mutta röökivero ei koske minua koska ostan tupakat pimeiltä markkinoilta.
10/15. Silti leikkaukset saavat täyden tukeni.
3, joista karkin syönti saa kyllä loppuakin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:56"]
http://www.hs.fi/politiikka/a1305958735164?ref=hs-art-suositellut
Aika vähän, vain 5.
[/quote]
Vain 1, alkoholi. Noh, tuleepas senkin käyttöön joku tolkku.
7 osui. Lapsia on, muttei enää päiväkoti-ikäisiä (olisi voinut panna jo kysymykseen, että onko sinulla päiväkodissa olevia lapsia...)
- alkoholia juon, makeisia syön, auto on, kiinteistö on (tosin mökin kiinteistövero saattaa alarajan nousun takia muuttua nollaksi euroksi!) lääkärissäkin toki joskus käydään (kuka muka voi väittää, että ei käy??), asuntoakin lämmitetään (kenen asunto muka on kylmillään?? - osakehuoneistonkin lämmityskulujen nousu näkyy yhtiövastikkeessa!).
Ja kehitysapu on minusta tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:02"]
Yksi osui, tuo makeisten syönti :D En mä niitä nyt niin paljon kumminkaan syö, että sillä olisi jotain suurta vaikutusta elämääni :D
[/quote]
Et aio ikinä sairastua ja käydä lääkärissä? Pidetään peukkua, että luulosi myös toteutuu.
Etkä siis asu lämmitetyssä asunnossa tai lämmität oman metsän puilla?
1/15
Kiva, että hallitus laittaa Suomen kuntoon! :)
vain3