Korruptio on nyt suomessa hyväksyttyä.
Hallitus sai luottamuksen korruption käyttämisestä. Koska ne saa käyttää sitä niin tuohan tarkoittaa että kaikki saavat käyttää sitä. Kansa ei näköjään voi tuolle koplalle mitään.
Kommentit (9)
Ap on nyt kyllä ymmärtänyt kaiken ihan väärin. Keskity sinä vain miettimään montako litraa maitoa pitikään tuoda kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on nyt kyllä ymmärtänyt kaiken ihan väärin. Keskity sinä vain miettimään montako litraa maitoa pitikään tuoda kaupasta.
Vai meinaat sä että olen väärinymmärtäjä. Garden hallin lisäksi oli useampi suhmurointi. Tai siis ei ollut koska mähän olen väärinymmärtäjä. Jo vuosia sitten suomen kuvalehdessä oli juttu harmaasta taloudesta. Siinä tutkija sanoi että suomessa ei ole korruptioa siksi kun sitä ei tutkita. Voidaan nytkin väittää että korruptio ei ole totta. Se ei vain ole uskottavaa kun poliitikot puhuvat niin totta kuin osaavat. Eikä siinäkään osaamisessa ole kehumista.
Suomessa järkyttävä määrä korruptiota, eikä kansa ymmärrä tätä...
Vierailija kirjoitti:
Suomessa järkyttävä määrä korruptiota, eikä kansa ymmärrä tätä...
Sehän on korruptiota vain jos hallitus päättää että se on siis nyky aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai meinaat sä että olen väärinymmärtäjä. Garden hallin lisäksi oli useampi suhmurointi. Tai siis ei ollut koska mähän olen väärinymmärtäjä. Jo vuosia sitten suomen kuvalehdessä oli juttu harmaasta taloudesta. Siinä tutkija sanoi että suomessa ei ole korruptioa siksi kun sitä ei tutkita. Voidaan nytkin väittää että korruptio ei ole totta. Se ei vain ole uskottavaa kun poliitikot puhuvat niin totta kuin osaavat. Eikä siinäkään osaamisessa ole kehumista.
No mikä tuossa nyt oli korruptiota? Mitä on selvinnyt? Kuka sai mitä? Ja kuka sai minkälaisia vastapalveluksia? Onko joku oikeasti saanut jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tuossa nyt oli korruptiota? Mitä on selvinnyt? Kuka sai mitä? Ja kuka sai minkälaisia vastapalveluksia? Onko joku oikeasti saanut jotain?
Jospa avataan hallintarekisterit niin sieltä voi löytyä vaikka mitä. Mihin muuten rehellinen sijoittaja tarvitsee laillisen salauksen omistuksistaan?
Vierailija kirjoitti:
Missä on käytetty korruptiota?
Etkö seuraa mitä maassamme tapahtuu?
Missä kokoomus ja Persut, siellä valhe, korruptio ja julkisten varojen väärinkäyttö.