horoskooppi neitsyt
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:07"]
Tiukkapipoinen ja äkkipikainen vittuilija, jonka pitää saada hallita kaikkea ja kaikkia.
t. neitsytnainen
[/quote]
Oli pakko peukuttaa, kun osui niin kohdilleen. Mieskin vahvisti tämän :( (Ajattelin ensin, että jos ois vaan sitä meidän itsekriittisyyttä, että tuntuu tuolta? Toisaalta kun on niin vitun itsekriittinen niin palaahan siinä käämi. huoh.)
t. toinen neitsytnainen
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:46"]
Olen neitsyt, syntynyt 17.9. Olen suurpirteinen, taiteellinen, rento ja koti on aikas lailla kaaos (ei likainen). Mies on kalat (just katsoin) ja aikas saman moinen. Ikää mulla 38v. ja miehellä 44v. Muksut 4v. ja 6v.
[/quote]
Lisään vielä, että maailmalla meni 10 vuotta ja en niin perusta "juurista". Pilkunnuss.minen ketuttaa enemmän kuin mikään muu. Kaverit kertoneet, että neitsyellä kuuluu luontoon:):. Varmaan ne kuut jossain muualla tai jotkut jupiterit... Ja yhdessä olemme mieheni kanssa olleet 15v.
Tuttavan naisystävä oli pahasisuinen. Voi luoja sitä menoa. Ei ne ikinä muuttaneet yhteen mutta seurusteli vuoden. Sillä oli tapana kostaa ja rikkoa tavaroita jos ei asiat menneet kuten halus. Ikinä se ei ollut rento ja iloinen tai ehkä se oli omalla tavalla mutta sellaisella tasolla ettei sitä huomannut.
Mä niin rakastan miestäni (horoskooppi neitsyt)
👍 Huolehtii ulkonäöstä
👍 Huolehtii muutenkin hyvin
👍 Suorasananen
👍 Kohtelias
👍 Romanttinen, herkkä ja ihana
Mutta välillä:
😦 Pikkutarkka (uuvuttavaaaaa)
😦 Raivo- Roope (kun asia ei mene oikein)
😦 Valittaja
😦 Määräilevä
😦 Kontrollifriikki (jossain asioissa)
😦 Vaativa (itseä ja muita kohtaan)
Vaikka olen skorpioni olen päällepäsmäri, "kaikkia tietävä" (ainakin niin luulen 🙄) ja määräilevä/kontrolloiva... Silti minusta ei ole vastustusta miestäni kohtaan jos riidellään mä rähisen ja tunteen horjuu kun mieheni on rauhallinen ja järkevä puheissaan eli te ketkä olette skorpioneja älkää kyseenalaistako neitsyitä yhtään koska kokemuksena kerron siinä te olette häviöllä 😜
Mutta muuten olemme hyvä pariskunta rakkautta viileän luonteeseessani kuitenkin löytyy, romanttikaa ja seksi on parasta 😰💕💓 silti rakastamme toisiamme ylä ja alamäessä ❣❣❣
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, pikkutarkka, sarkastinen musta huumori, pitää perheestään hyvää huolta, välillä murehtii liikaa, kiukuttelee väsyneenä. Kaiken kaikkiaan hyvä tyyppi:)
En usko horoskooppeihin pätkääkään, mutta hauska että nämä osuvat mun suhteen ihan yks-yhteen..
M23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, pikkutarkka, sarkastinen musta huumori, pitää perheestään hyvää huolta, välillä murehtii liikaa, kiukuttelee väsyneenä. Kaiken kaikkiaan hyvä tyyppi:)
En usko horoskooppeihin pätkääkään, mutta hauska että nämä osuvat mun suhteen ihan yks-yhteen..
M23
Sattumaako...? No ei.
Olen neitsyt, syntynyt 17.9. Olen suurpirteinen, taiteellinen, rento ja koti on aikas lailla kaaos (ei likainen). Mies on kalat (just katsoin) ja aikas saman moinen. Ikää mulla 38v. ja miehellä 44v. Muksut 4v. ja 6v.