Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa. Viikon loma ja ...

Vierailija
28.05.2015 |

... olen vaan syönyt, katsonut nyyhkyleffoja, palstaillut ja lukenut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut etelässä tai lännessä niin huomenna päiväristeilylle tallinnaan tai tukholmaan. Tai onnibussilla johonkin toiseen kaupunkiin tms.

Vierailija
2/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita juoksuharrastus, lähde kävelylle, mene uimastadionille ja ottamaan aurinkoa, terasseille, keikoille, nää ystäviä joita ei useasti ehdi näkemään:---)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:57"]Jos asut etelässä tai lännessä niin huomenna päiväristeilylle tallinnaan tai tukholmaan. Tai onnibussilla johonkin toiseen kaupunkiin tms.
[/quote]

En halua.
Ei ole rahaakaan. Ja lapsilla kevätjuhla lauantaina aamulla.

Vierailija
4/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"]aloita juoksuharrastus, lähde kävelylle, mene uimastadionille ja ottamaan aurinkoa, terasseille, keikoille, nää ystäviä joita ei useasti ehdi näkemään:---)
[/quote]

No ei tässä enää kamalasti kerkee kun maanantaina töihin. Ja olen niin pöhöttynyt ja hoitamaton etten kehtaa ihnisten ilmoille edes mennä.

Vierailija
5/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lepoloma on sitten tullut tarpeeseen?

Vierailija
6/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no kato vaikka huomenna leffa ja syö jtn.

Muista käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaatteet. Laita vatiin vettä ja tee jalkahoito tai kasvohoito.

Vierailija
7/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla sitten tarkoitus tehdä jotain joka jäi nyt tekemättä? Vai odotitko että olisit saanut maagiset ex tempore -inspiraatiot tehdä kaikenlaista ihanaa joka päivä? Olen itsekin ollut pois töistä ja huomannut että ei ne asiat tule itsestään tehdyksi kun on väsynyt ja passiivinen. Erikseen pitää päättää ja aikatauluttaa tehdä asioita. En tosin ole kovin impulsiivinen parhaassakaan terässä.

Vierailija
8/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa vituttaa? Oliko toiveet korkealla, mutta et vaan voinut? Eli realismi hukassa? Häntä pystyyn.

Vierailija
9/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olis aika ihanne loma. Olla tekemättä yhtään mitään, ah!

Vierailija
10/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika? Milloinkas noita tekisi, jos ei lomalla? Nauti :)

Vierailija
11/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, mulla alkaa kohta kymmenen viikon loma. Meinaan käyttää siitä viikon mainitsemiisi toimintoihin.

Vierailija
12/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:19"]Oliko sinulla sitten tarkoitus tehdä jotain joka jäi nyt tekemättä? Vai odotitko että olisit saanut maagiset ex tempore -inspiraatiot tehdä kaikenlaista ihanaa joka päivä? Olen itsekin ollut pois töistä ja huomannut että ei ne asiat tule itsestään tehdyksi kun on väsynyt ja passiivinen. Erikseen pitää päättää ja aikatauluttaa tehdä asioita. En tosin ole kovin impulsiivinen parhaassakaan terässä.
[/quote]

Oli tarkoitus tehdä pihahommia. Täällä vaan sisällä ole lymynnyt naapureiltakin piilossa, kun ei jaksa niidenkään kanssa aina paskaa jauhaa.
Nyt vähän jo naurattaa tää erakkomaisuus mutta on niin tyypillistä minulle. Jos olisin työtön, niin huhheijaa .. Ei olisi pakko nähdä ketään :)
Jospa huomenna käyn puutarhalla katselenassa kesäkukkiaZ
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi