horoskooppi neitsyt
Kommentit (48)
Itse seurustelen neitsynmiehen kanssa, luonteeltaas pikkutarkka, huomioonottava, luotettava, lojaali, perheestä huolehtiva, välillä liianki kiltti :) täydellinen mies <3
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:18"]
Valitsetteko te seurustelukumppanin horoskoopin mukaan???
[/quote]
Kyllä! Kiinalaisen horoskoopin mukaan
Kiltti. Pitää hyvää huolta kodista ja jälkikasvusta. On tarkka että rahat riittää. On sängyssäkin tiptop, eli seksi on varmasti hyvää. Huumoria on paljon ja se on mustaa, jaksaa siis kantaa isotkin murheet ja vastuut. Kaunis.
Härkä ja kaksonen ei sovi noitten kaa:(
Kevään ihminen ei noitten kaa sovi yhteen:(
Neitsyt-naiset ovat naisellisia, siistejä, luotettavia, älykkäitä, huumorintajuisia, ystävällisiä ja vähän "runotyttöjä". Eivät erityisen räväköitä tai temperamenttisia. Usein tyttömäisen kauniita.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:22"]
Härkä ja kaksonen ei sovi noitten kaa:(
[/quote] Härkä itse asiassa sopii neitsyelle kaikista parhaiten. Etenkin jos kyseessä on neitsyt-nainen ja härkä-mies. Tällöin suhde on usein naisellisen naisen ja miehekkään miehen suhde ja äärimmäisen eroottinen. Muita hyviä ovat kalat, kauris ja skorpioni.
T. Horoskooppiharrastaja
Koti-ihmisiä eivätkä mielellään lähde kodin ulkopuolelle.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:09"]
Olen itse skorppioni ja olen seurustellut kahden eri neitsyen kanssa. A. Seurusteltiin n.1,5v. Petti minua. Oli todella sosiaalinen. Kiltti. Vähän turhan kiinni vanhemmissaan. Vähän nössö. Ihan liian siirappisen romanttinen. Fiksu. Mutta ihan jees. B. Seurusteltu 3v ja jatkuu. Sotkuinen, ei vain osaa viedä likaisia astioita keittiöön ja kaikki roskat jää siihen, mihin ne lasketaan tai heitetään. Todella uskollinen. Jos lupaa jotain niin tekee sen. Huumorintajuinen. Ujo. Kiltti. Fiksu.
[/quote]
Yhdistä näihin vaikkapa suurpiirteistä vesimiestä niin johan tulee esille ne narsistin piirteet
[/quote]
Siskoni on vesimies :D
10
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:09"]
Olen itse skorppioni ja olen seurustellut kahden eri neitsyen kanssa. A. Seurusteltiin n.1,5v. Petti minua. Oli todella sosiaalinen. Kiltti. Vähän turhan kiinni vanhemmissaan. Vähän nössö. Ihan liian siirappisen romanttinen. Fiksu. Mutta ihan jees. B. Seurusteltu 3v ja jatkuu. Sotkuinen, ei vain osaa viedä likaisia astioita keittiöön ja kaikki roskat jää siihen, mihin ne lasketaan tai heitetään. Todella uskollinen. Jos lupaa jotain niin tekee sen. Huumorintajuinen. Ujo. Kiltti. Fiksu.
[/quote]
Hyvä kuitenkin jos nämä hankalat merkit tulee toimeen keskenään.
[/quote]
Mitä nyt ollaan seurusteltu 3v ja muutetaan loppukesästä yhteen :)
10
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:30"]
Neitsyt-naiset ovat naisellisia, siistejä, luotettavia, älykkäitä, huumorintajuisia, ystävällisiä ja vähän "runotyttöjä". Eivät erityisen räväköitä tai temperamenttisia. Usein tyttömäisen kauniita.
[/quote] Mun paras kaveri on neitsyt ja just tollanen.
Neitsyeillä on just sellanen musta ja vähän sarkastinen huumorintaju. Muuten melko hillittyjä.
Neitsyt-naiset ovat naisten aatelia. Miehille ne piirteet sopii huonommin.
Neitsyet ovat vaatimattomia persoonia eivätkä tuo itseään esille ja asettuvat aina heikompaa tukemaan. Vaatimattomuus kaunistaa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:09"]
[/quote]
Hyvä kuitenkin jos nämä hankalat merkit tulee toimeen keskenään.
[/quote
Kyllä aikuiset ihmiset tulevat toimeen keskenään vaikka ovatkin luonteeltaan erilaisia. Olisi jopa aika yksitoikkoista ja haasteetonta jos olisimme kaikki samanlaisia.
Neitsyt nainen ja mamumies sopii parhaiten yhteen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:24"]
Neitsyt nainen ja mamumies sopii parhaiten yhteen.
[/quote]
Heh joo! Niin monessakin mielessä:D
Tiukkapipoinen ja äkkipikainen vittuilija, jonka pitää saada hallita kaikkea ja kaikkia.
t. neitsytnainen
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:07"]
Tiukkapipoinen ja äkkipikainen vittuilija, jonka pitää saada hallita kaikkea ja kaikkia.
t. neitsytnainen
[/quote]
toi kuva tulee monelle mieleen neitsyestä.
Ja auta armias jos ei asiat mene kuten haluavat, silloin on piru irti
Valitsetteko te seurustelukumppanin horoskoopin mukaan???