Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

horoskooppi neitsyt

Vierailija
14.06.2015 |

Minkälainen elämänkumppani on neitsytnainen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin, mutta tunnistan kyllä itseni monista viesteistä tässä ketjussa.

-neitsyt

Vierailija
2/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata. satsaa johonkin toiseen. on suoraan verrattavssa narsistiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:08"]ei kannata. satsaa johonkin toiseen. on suoraan verrattavssa narsistiin
[/quote]

Oletko nyt varma vertauksestari. Olen sitä mieltä, että neitsyt on pedantti eikä missään tapauksessa kiusaaja. Neitsyt ottaa aina toisen huomioon ensin ja on vilpitön auttaja.

Vierailija
4/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei oo sellaista tullut vastaan. nämä mun tuntemani tapaukset ovat olleet niin vaikeita, ahdistelijoita jotka sitten syyttää muita heidän huonosta fiiliksestä. ehkä ne ovatkin sitten olleet oikeita narsisteja

Vierailija
5/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, älykäs, tarkkanäköinen, kriittinen, huumorintajuinen, vaatimaton, järkevä, saivartelija. Ulkonäkö aina siisti, yleensä hoikka. 

Vierailija
6/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltteja?

Vierailija
7/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltteja?

Vierailija
8/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:48"]Kiltti, älykäs, tarkkanäköinen, kriittinen, huumorintajuinen, vaatimaton, järkevä, saivartelija. Ulkonäkö aina siisti, yleensä hoikka. 
[/quote]

Neitsyt omaa juuri nämä luonteenpiirteet. Onko ne nyt sitten huonoimmat ominaisuudet?

Vierailija
9/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupila vai? 

Neitsyt ja skorpparit ovat sellaiset merkit jotka yleensä pysyvät sinkkuina 

Kriittisten ihmisten kanssa kaikki eivät tule toimeen 

Vierailija
10/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse skorppioni ja olen seurustellut kahden eri neitsyen kanssa.

A. Seurusteltiin n.1,5v. Petti minua. Oli todella sosiaalinen. Kiltti. Vähän turhan kiinni vanhemmissaan. Vähän nössö. Ihan liian siirappisen romanttinen. Fiksu. Mutta ihan jees.

B. Seurusteltu 3v ja jatkuu. Sotkuinen, ei vain osaa viedä likaisia astioita keittiöön ja kaikki roskat jää siihen, mihin ne lasketaan tai heitetään. Todella uskollinen. Jos lupaa jotain niin tekee sen. Huumorintajuinen. Ujo. Kiltti. Fiksu.

Vierailija
11/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt-naiset on aika neuroottisia. Mutta sitten samalla tosi suloisia ja hauskoja.

Vierailija
12/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ei koskaan petä lupaustaan.

Vierailija
13/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:09"]

Olen itse skorppioni ja olen seurustellut kahden eri neitsyen kanssa. A. Seurusteltiin n.1,5v. Petti minua. Oli todella sosiaalinen. Kiltti. Vähän turhan kiinni vanhemmissaan. Vähän nössö. Ihan liian siirappisen romanttinen. Fiksu. Mutta ihan jees. B. Seurusteltu 3v ja jatkuu. Sotkuinen, ei vain osaa viedä likaisia astioita keittiöön ja kaikki roskat jää siihen, mihin ne lasketaan tai heitetään. Todella uskollinen. Jos lupaa jotain niin tekee sen. Huumorintajuinen. Ujo. Kiltti. Fiksu.

[/quote] 

Yhdistä näihin vaikkapa suurpiirteistä vesimiestä niin johan tulee esille ne narsistin piirteet 

Vierailija
14/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse skorppioni ja olen seurustellut kahden eri neitsyen kanssa. A. Seurusteltiin n.1,5v. Petti minua. Oli todella sosiaalinen. Kiltti. Vähän turhan kiinni vanhemmissaan. Vähän nössö. Ihan liian siirappisen romanttinen. Fiksu. Mutta ihan jees. B. Seurusteltu 3v ja jatkuu. Sotkuinen, ei vain osaa viedä likaisia astioita keittiöön ja kaikki roskat jää siihen, mihin ne lasketaan tai heitetään. Todella uskollinen. Jos lupaa jotain niin tekee sen. Huumorintajuinen. Ujo. Kiltti. Fiksu.

[/quote] 

Hyvä kuitenkin jos nämä hankalat merkit tulee toimeen keskenään. 

Vierailija
15/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies onkin niin itseriittoinen ja omahyväinen, etten ihan häneen vaihtaisi.

Vierailija
16/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:48"]

[/quote] 

Hyvä kuitenkin jos nämä hankalat merkit tulee toimeen keskenään. 

[/quote]

Hanki apua. 

Vierailija
17/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, pikkutarkka, sarkastinen musta huumori, pitää perheestään hyvää huolta, välillä murehtii liikaa, kiukuttelee väsyneenä. Kaiken kaikkiaan hyvä tyyppi:)

Vierailija
18/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutarkka, pikkutarkka ja pikkutarkka. Itkee kaikesta. Minä, minä, minä ihminen 

Vierailija
19/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupuolen vaakakin yhtä rasittava 

Vierailija
20/48 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pahempia kuin naiset. 

Harva mies arvostaa naismaisia piirteitä miehissä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä