Olen työtön ei ole varaa mennä leikkaukseen
Hallituksen maksukorotuksen vuoksi ...
Samalla kun yleistuella saa enää olla säästöjä pitää kuitenkin maksaa satojen eurojen suuruisia toimenpide maksuja sairaalaan...
Kommentit (16)
Sitten menee myös koti ja luottokelpoisuus alta
Vierailija kirjoitti:
Sitten menee myös koti ja luottokelpoisuus alta
Miten niin koti menee?
OtpoPurra on jo leikannut,mitä muuta vielä.
Juu tietenkin nyt vasta maksukorotuksen jälkeen tuli tarve leikkaukselle, jonne nyt ei voi mennä.
Kyllä minä käyn hammaslääkärissäkin vaikkei ole varaa maksaa mut ne menee ulosottoon. On rahaa ja koti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä käyn hammaslääkärissäkin vaikkei ole varaa maksaa mut ne menee ulosottoon. On rahaa ja koti
Sama juttu.
Voi voi. Harmi jos nyt sitten on säästöjä tilillä liikaa eli 10 000 euroa ja 1 sentti päälle?
Eikös nuo tule voimaan vasta ensi vuonna? Kannattaa siis mennä leikkaukseen heti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo tule voimaan vasta ensi vuonna? Kannattaa siis mennä leikkaukseen heti.
Googlen Gemini vastasi: Vuoden 2026 huhtikuun kehysriihessä päätetyt hammashoidon ja muiden sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasmaksujen korotukset tulevat voimaan pääosin vuoden 2025 alusta. 😂Että semmoinen äly silllä.
Ap kehtaa valittaa, vaikka on yli kymppitonni tilillä! Vai oletko vain tietämätön tollo?
Eihän se laskutus etukäteen tapahdu.
Idiot.
Kotiin tulee lasku myöhemmin.
Johan arvasin että koronan jälkeen aletaan ihan kaikki ottamaan köyhimmiltä pois ja maksatuttamaan kaikki viulut. Ei tullut yllätyksenä.
Laita ne suoraan ulosottoon.