Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ehkä en niin kauniina herätän vääränlaista huomiota

Vierailija
13.06.2015 |

Vai voiko tämä johtua siitä että miesystäväni on "liian hyvännäköinen minulle" vai mistä johtuu.

Vaikka meidän onni ei pitäisi kuulua kenellekään niin kyllä vain jotkut avoimesti ovat toista mieltä.

Nimittäin miestäni katsotaan pitkään ja varsinkin minua, joskus joku nuorempi naikkonen alkaa kiusaamaan kun ilmeisesti huomaa ettemme ole hänen mielestään hyvä pari. Alkaa katseiden vaihtoon ja yrittää flirttailla miehelleni. Näin on tapahtunut esim kaupoissa jonkun myyjän osalta ja joskus tarjoilija ihan ruokaravintolassa. Kerran yksi nainen tuijotteli kännykkäänsä katsomisen lomasta meitä raitiovaunussa ja pudisteli päätään..

Tosin tähän sanottakoon että mieheni on itse sellainen tuijottelija välillä, todella valikoiden.

Minä myönnän etten ole kedon kaunein kukkanen mutta minulla on mm. hyvä ja kiltti luonne. Olemme noin nelikymppisiä.
Olemme hyvin rakastuneita ja siksi tämä asia mietityttää, voiko se tuhota suhteemme.

Minä vain ihmettelen miksi pitää olla sellaisia paheksuvia tai ivallisia katseita joita joskus olen kohdannut.
Miksi miksi? Minun elämässä arvotan alas ihmisen joka ulkonäön perusteella luokittelee toisia ihmisiä, joko pyllistää tai kumartaa.

Mielipiteitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sellaisia koulukiusaajia jotka jatkavat sitten aikuisenakin samaa.

Vierailija
2/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytättekö samanikäisiltä?
Tunnen muutaman parin jotka ovat suurinpiirtein samanikäisiä, mutta toinen näyttää vähintään 15 vuotta vanhemmalta, tällöin ei aina ole selkeää että kyseessä pariskunta jos eivät kävele käsi kädessä tai pussaile tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä nyt on turha kysyä, av-mammojen aika menee täälläkin oman arvon nostoon, vertailuun siitä kuka on kaunein.

Vierailija
4/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta. Haluaisitko etsiä netistä sellaiset vastaavat henkilöt (ulkonäöllisesti) itsestäsi ja miehestäsi? Että pääsee vähän kärryille kuinka suuresta erosta on kyse teidän ulkonäöissä. Tuo päänpudistelu kyllä kuulostaisi siltä, että miehesi on tuijotellut muita ja nainen tähän reaktiona pudistelee päätään? Tuntuisi aika hurjalta, että pelkästään ulkonäköjenne eroavaisuudelle pudistellaan. Voisittehan te olla vaikka sisko ja velikin, että mistäs ne tietää että olette pari. Tärkeintä on varmaan se, että kuinka miehesi reagoi esim noihin kassatyttöihin ja heidän flirttiin?

Vierailija
5/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:51"]Näytättekö samanikäisiltä?
Tunnen muutaman parin jotka ovat suurinpiirtein samanikäisiä, mutta toinen näyttää vähintään 15 vuotta vanhemmalta, tällöin ei aina ole selkeää että kyseessä pariskunta jos eivät kävele käsi kädessä tai pussaile tai vastaavaa.
[/quote]

Olen tätäkin miettinyt, meillä on kaksi vuotta ikäeroa, naisena olen ikäiseni näköinen mutta ehkä näytänkin paljon vanhemmalta kuin hoikka mieheni. Itsekin olen tosin hoikka mutta sehän voi vain vanhentaa tässä iässä naista, ainakin minulla on kasvoista näin. Muutoinkaan en ole mikään missi vaikka sopusuhtainen ja yritän pitää itsestäni huolta. En vain ole kaunis mutta ei ole ikinä näin paljon haitannut. Luulisi että tässä iässä ulkonäköpaineita olisi vähemmän - minulle käynyt päinvastoin.

Vierailija
6/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:51"]Näytättekö samanikäisiltä?
[/quote]

Olen tätäkin miettinyt, meillä on kaksi vuotta ikäeroa, naisena olen ikäiseni näköinen mutta ehkä näytänkin paljon vanhemmalta kuin hoikka mieheni. Itsekin olen tosin hoikka mutta sehän voi vain vanhentaa tässä iässä naista, ainakin minulla on kasvoista näin. Muutoinkaan en ole mikään missi vaikka sopusuhtainen ja yritän pitää itsestäni huolta. En vain ole kaunis mutta ei ole ikinä näin paljon haitannut. Luulisi että tässä iässä ulkonäköpaineita olisi vähemmän - minulle käynyt päinvastoin.
[/quote]

Ap

Vierailija
7/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet kovin pahan näköinen, jos olet kuitenkin hoikka. Ehkä kuvittelet muiden katseet epävarmuutesi takia.

Vierailija
8/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:56"]Ihan mielenkiinnosta. Haluaisitko etsiä netistä sellaiset vastaavat henkilöt (ulkonäöllisesti) itsestäsi ja miehestäsi? Että pääsee vähän kärryille kuinka suuresta erosta on kyse teidän ulkonäöissä. Tuo päänpudistelu kyllä kuulostaisi siltä, että miehesi on tuijotellut muita ja nainen tähän reaktiona pudistelee päätään? Tuntuisi aika hurjalta, että pelkästään ulkonäköjenne eroavaisuudelle pudistellaan. Voisittehan te olla vaikka sisko ja velikin, että mistäs ne tietää että olette pari. Tärkeintä on varmaan se, että kuinka miehesi reagoi esim noihin kassatyttöihin ja heidän flirttiin?
[/quote]

Hei tuossahan voisi olla vastaus, eli nuori nainen pudisteli päätään harmissaan ehkä. En tajunnut. Mutta mies on sellainen että kassalla menee hämilleen ja sitten ei saa katsettaan irti nuoresta tyttösestä. Ehkä tämä onkin miehestä johtuvaa siis!?
Mitä kannattaisi tehdä jotten tunne itsetuntoni murentuvan. Sanominen asiasta ei auta koska mies sanoo ettei harrasta tuijottelua.
Ap

Vierailija
9/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, ap, tuo ei missään nimessä pidä ainakaan laajemmassa mittakaavassa paikkaansa, äläkä turhaan kehitä itsellesi väärä uskomusta asiasta! Tietenkin tuolla liikkuu inhottaviakin henkilöitä ns. inhimillisemmän kansan seassa, joten mikäli joissain tosi harvoissa tapauksissa tulkintasi onkin osunut oikeaan, eikä se ole esim. mahdollisesti jotain osumaa ottaneen itsetuntosi liiallisesti värittämää, niin sinun täytyy ymmärtää että sellaiset ihmiset tekevät kenelle tahansa muullekin ihmiselle ilkeitä asioitaan. Ihan kenelle tahansa. Jos olisit missi ja samassa paketissa vielä huippuälykkökin, niin siltikin keksisivät jotain ivattavaa, näkeehän sen missä tahansa julkisessa keskustelussakin, nimittäin jotkut elävät sellaisesta, jotkut saavat siitä virtansa, mitä toisenlaisten onkin hyvin hankala aluksi käsittää. Opettele näkemään mahdollisimman paljon, mutta myös sulkemaan silmäsi hyvin paljolta, sillä tavalla sun elämäsi on parempaa.

Vierailija
10/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:05"]Höpsis, ap, tuo ei missään nimessä pidä ainakaan laajemmassa mittakaavassa paikkaansa, äläkä turhaan kehitä itsellesi väärä uskomusta asiasta! Tietenkin tuolla liikkuu inhottaviakin henkilöitä ns. inhimillisemmän kansan seassa, joten mikäli joissain tosi harvoissa tapauksissa tulkintasi onkin osunut oikeaan, eikä se ole esim. mahdollisesti jotain osumaa ottaneen itsetuntosi liiallisesti värittämää, niin sinun täytyy ymmärtää että sellaiset ihmiset tekevät kenelle tahansa muullekin ihmiselle ilkeitä asioitaan. Ihan kenelle tahansa. Jos olisit missi ja samassa paketissa vielä huippuälykkökin, niin siltikin keksisivät jotain ivattavaa, näkeehän sen missä tahansa julkisessa keskustelussakin, nimittäin jotkut elävät sellaisesta, jotkut saavat siitä virtansa, mitä toisenlaisten onkin hyvin hankala aluksi käsittää. Opettele näkemään mahdollisimman paljon, mutta myös sulkemaan silmäsi hyvin paljolta, sillä tavalla sun elämäsi on parempaa.
[/quote]

Oi miten ihanasti sanottu, kiitos kaunis!

Ap

Vierailija
11/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:05"]Höpsis, ap, tuo ei missään nimessä pidä ainakaan laajemmassa mittakaavassa paikkaansa, äläkä turhaan kehitä itsellesi väärä uskomusta asiasta! Tietenkin tuolla liikkuu inhottaviakin henkilöitä ns. inhimillisemmän kansan seassa, joten mikäli joissain tosi harvoissa tapauksissa tulkintasi onkin osunut oikeaan, eikä se ole esim. mahdollisesti jotain osumaa ottaneen itsetuntosi liiallisesti värittämää, niin sinun täytyy ymmärtää että sellaiset ihmiset tekevät kenelle tahansa muullekin ihmiselle ilkeitä asioitaan. Ihan kenelle tahansa. Jos olisit missi ja samassa paketissa vielä huippuälykkökin, niin siltikin keksisivät jotain ivattavaa, näkeehän sen missä tahansa julkisessa keskustelussakin, nimittäin jotkut elävät sellaisesta, jotkut saavat siitä virtansa, mitä toisenlaisten onkin hyvin hankala aluksi käsittää. Opettele näkemään mahdollisimman paljon, mutta myös sulkemaan silmäsi hyvin paljolta, sillä tavalla sun elämäsi on parempaa. [/quote] Oi miten ihanasti sanottu, kiitos kaunis! Ap

[/quote]

Ole hyvä vaan, ja varmasti oletkin ihan siinä missä muutkin. :)

Vierailija
12/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina meillä naisilla riittää ongelmia, milloin on liian kaunis milloin liian tavallinen. Jos olet liian kaunis, miehet ei uskalla lähestyä kuin kännissä, ja komeat miehet joilla on heikko itsetunto ottavat mieluummin tavallisen näköisen naisen koska luulevat että kauniiden kimpussa pyörii koko ajan muita miehiä kilpailemassa naisesta.

Vierailija
13/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi komeimmista miehistä, minkä olen ikinä tavannut oli naimisissa hyvin tavallisen lyhyehkön ja pyylevän naisen kanssa, joka ontui lapsesta lähtien toista jalkaansa. Olivat todella onnellinen pari ja täydensivät toisiaan.

Mies oli mörkki ja taipuvainen alkoholismiin. Nainen pelasti hänet olemalla jämäkkä ja rakastava.

En sano, että kaikkia alkoholisteja voi pelastaa, mutta tämän voi.

Meillä ei suvun sisällä varmaan kukaan ihmetellyt tätä paria. Oltiin vaan onnellisia, että mies löysi niin hyvän vaimon.

Mitä hittoa se kellekään kuuluu kuka on kenetkin parikseen valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan