Positiivinen raskaustesti?
Eli siis menkkani ovat myöhässä 8 päivää ja olen tehnyt useamman testin. Kaikki testit on ollut samaa merkkiä ja eilen aamulla onnistuin saamaan valoa vasten 2 viivaa testiin. Muissa testeissä ei ole tullut valoa vasten muuta kuin yksi viiva. Tulkitaanko tuo nyt sitten posiiviseksi? Oireita löytyy, huonoa oloa ja väsymystä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:21"]
Tuossa aikaisemmin tänne kirjoittelin mahdollisesta raskaudesta. Sunnuntaina alkoivat kuukautiset, ovat kyllä olleet aika niukat. Vuotoa tuli eilen ja nyt vain tuhrua. Mitähän tää oikein on? Onko kenelläkään ollut vastaava?
[/quote]Todennäköisesti aikainen keskenmeno. Valitan :( Uusi yritys ensi kuussa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:21"]
Tuossa aikaisemmin tänne kirjoittelin mahdollisesta raskaudesta. Sunnuntaina alkoivat kuukautiset, ovat kyllä olleet aika niukat. Vuotoa tuli eilen ja nyt vain tuhrua. Mitähän tää oikein on? Onko kenelläkään ollut vastaava?
[/quote]Todennäköisesti aikainen keskenmeno. Valitan :( Uusi yritys ensi kuussa.
[/quote]
Eikö keskenmenossa ole yleensä hyytymiä ja kipuja?
Monella tulee alkuraskaudessa "kuukautiset", eli vähän veristä vuotoa silloin kun pitäisi olla menkat.
Mullakin tuli molemmissa raskauksissa kerran. Yksi lapsi tossa just sängyllä loikkii ja toinen potkii mahassa :) Hyvinkin voit olla raskaana.
Osta digitesti. Ei tarvitse arvuutella
Ostaisin mutta olen ulkomailla ja täällä ei valitettavasti ole digitestejä.
Onko tuo eilisaamuna tehty viimeisin? Viivahan vahvistuu vähitellen, itse sain myös aluksi kaksi viivaa näkyville kun tiirailin lampun alla, pari päivää myöhemmin näkyi jo vähän selvemmin.
Mene veritestiin. Kyllä niitä sielläkin tehdään