Kannatatko aborttia?
Eli kannatatko vai vastustatko aborttia?
Itse ehdottomasti kannatan.
Oma mielipiteeni on, että jokaisen naisen tulisi itse saada päättää omasta vartalostaan. Mielestäni abortin tulisi olla laillinen, ilmainen ja turvallinen jokaisessa maassa. Älkää väittäkö, että abortti on sikiön murhaamista, koska kyseessä on naisen elämä ja terveys, ja lisäksi jokaisen lapsen tulisi syntyä toivottuna.
Kommentit (24)
Minustakin jokaisen naisen tulisi saada päättää vartalostaan ja elämästään. Jännä vain, miten monella on tarve harrastaa seksiä muttei huolehtia siitä, ettei raskaaksi tulla. Ja ei raiskaus-korttia pliis.
Mun mielestä jokaisella on oikeus itse päättää asiasta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:45"]Minustakin jokaisen naisen tulisi saada päättää vartalostaan ja elämästään. Jännä vain, miten monella on tarve harrastaa seksiä muttei huolehtia siitä, ettei raskaaksi tulla. Ja ei raiskaus-korttia pliis.
[/quote]
Niin että mielestäsi kaikkia tulisi rankaista ja kieltää abortti koska muutama vähemmän järkevä ei käytä ehkäisyä? Kun joskus se ehkäisy ihan oikeasti pettää tai käy inhimillisiä virheitä jne.
Olen täysin samaa mieltä kuin aloittaja, vaikka itse henkilökohtaisesti en usko että pystyisin ikinä aborttia tekemään. Mutta en siksi että ajattelisin että abortti on murha ja sikiöllä on tunteet blaablaa vaan omista, henk.koht. syistäni. En tuomitse todellakaan ihmistä joka siihen ratkaisuun päätyy, mielestäni jokaisen pitää pystyä tekemään oma ratkaisunsa ja Itse saada päättää näin isosta asiasta.