Mitä kissanne juuri nyt puuhaavat?
Kissa1: nukkuu nenä hännänpäässä. Halaa häntää etutassuilla.
Kissa2: tuijottaa ja välillä nuolee paksua mahaansa. Ja noin, hyppäsi juuri jalkojeni yli maha karvaisia sääririäni viistäen ja käpertyi petiinsä sängyn kulmaan.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:32"]Riskaa meidän teinityttöä, että tämä saattaisi syömään. Muut eivät kelpaa saattajaksi, ja yksikseen se ei viitsi ruokakupilleen kävellä.
[/quote]
Mun kissat pitää kantaa kupille, tai nostaa. Ne menee 20 sentin päähän kupista, ja mun pitää nostaa ne se loppumatka. Toinen aloitti, kun meille muutti laihana surkimuksena, ja toinen tuli mustasukkaiseksi ja nyt pitää nostaa nolemmat.
Nukkuu tässä tietokonepöydällä näytön vieressä Zalando-laskun päällä.
Joku aika sitten rääkyi keittiössä, nyt on simahtanut kerälle porrastasanteelle niin että vain hännänpää roikkuu näkyvillä.
Nukkuu tietokonepöydällä niin että häntä on osittain näppäimistön päällä.
Kolli laittaa astioita tiskikoneeseen Killen kanssa, Miuku haki just kynsilakkapullot yms. esiin, ja tekee mulle manikyyrin.
Kaikki neljä nukkuu. Mutta heti kun mä aamulla nousen ylös, niin ei ohi pääse kun ovat ruokaa vailla. Ja sitten alkaa mieletön ravaaminen.
Vaanii ex-miestäni, että se tulisi leikittämään sitä.
Istuu toista tuntia ruoka-automaatin äärellä siinä toivossa että ruoka tulisi nopeammin jos sitä tuijottaa. Nyt kääntyi katsomaan minua suurilla silmillään.
Kissa 1 istuu keittiön lattialla ja kurisee, että saisi parempaa ruokaa kuin Almo Nature tonnikala. Kissa 2 rymisee parvekkeella eli ilmeisesti pyydystää jotain hyönteistä.
Nukkuu tyynyn päällä, ihanan kippuralla :)
Äsken söi raksuja keittiössä ja nyt makoilee makuuhuoneen oviaukossa kyljellään :D
Tarkkailee ulkomaailman tapahtumia parvekkeen lasioven läpi.
Meidän neiti taitaa istuu makkarin ikkunalla ja haistella kesäistä tuulta avoimesta pikkuikkunasta ja kuunnella lintujen laulua :D
Riehuvat..yleensä lentävät puhelimet pöydältä mukavasti lattialle, toivottavasti ei mene säpäleiksi
Nukkuvat. Toinen arkkupöydällä ja toinen miehen työrepun päällä lattialla. Olen varma, että kun kävelen leittiöön ja avaan märkäruokakaapin oven, molemmat kiehnäävät sekunnissa jaloissani.
Riskaa meidän teinityttöä, että tämä saattaisi syömään. Muut eivät kelpaa saattajaksi, ja yksikseen se ei viitsi ruokakupilleen kävellä.
Toinen tuijottaa ikkunasta kiipeilypuun päällä ja vahtii, että mitä ulkona tapahtuu. Jaaaa toinen näytti ensin kömpivän siihen kaverin päälle tekemään aivan samaa, mutta päättikin lähteä toiseen ikkunaan.