Ahdistaa kun mies juo joka viikonloppu
Kommentit (170)
Mitä sinä teet silloin kun miehesi juo?
Hakeudu hoitoon jos noin kamalasti muiden tekemiset ahdistaa kun ei tee niin kuin sinä haluat
Mikä pakko sinun on elää parisuhteessa, joka ahdistaa sinua?
Paljonko miehesi juo?
Onko teillä lapsia?
Mitä puuhaatte muuten viikonloppuna?
Mies juo luultavasti ahdistukseen. Teitä molempia siis ahdistaa.
Juo sinäkin.
Muuttakaa asumaan erikseen. Toinen saa omassa rauhassa tissutella ja täys raittiin ei tarvitse siitä ahdistua. Paljon pariskuntia asuu eri luukuissa jos ei ole lapsiperheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet silloin kun miehesi juo?
Katon telkkaria tai nettiä hetken ja meen nukkumaan. Ap
Meillä mies juo kanssa joka päivä ja en enää kestä. Kannan kahvia kaupasta selkä vääränä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pakko olekaan. Vaikealta tuntuisi lähteäkään, en toivoisi eroa. Ap
Kun ihminen ” juo” , niin keskittyykö hän pelkästään siihen? Eikö voi samalla katsoa elokuvaa ? Kysyy joka eilen katsoi elokuvan miehensä kanssa ja nautimme samalla hyvää punaviiniä.
No mitä ihmettä oot menny tuommoisen kanssa yhteen. Ero ja ensi kerralla viisaammin sitten. Ei se sinun takia lopeta, tai olis lopettanu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pakko olekaan. Vaikealta tuntuisi lähteäkään, en toivoisi eroa. Ap
Toivotko tuollaista parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko miehesi juo?
Onko teillä lapsia?
Mitä puuhaatte muuten viikonloppuna?
En tiedä tarkkaan paljon juo, usein tekee sitä niin etten näe tai olen mennyt jo sänkyyn. En tiedä onko sillä jemmapulloja. Viinakaapista ainakin huomaan kun pullot tyhjenee. Saunapäivinä aloittaa jo aiemmin. Ap
Keksikää jotain hauskaa yhteistä tekemistä viikonlopuiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mies juo luultavasti ahdistukseen. Teitä molempia siis ahdistaa.
Juo sinäkin.
En juo. Oon nähnyt sivusta juomista ihan tarpeeksi. Ap
Sama. Mieheni ei ole näkyvästi humalassa, mutta kyllä se persoona silti vähän muuttuu. Joka ikinen viikonloppu pitää juoda sekä perjantaina että lauantaina, varmaan kymmenkunta annosta kumpanakin päivänä.
Itse en juo ollenkaan, ehkä jonkun satunnaisen tervetulomaljan joskus.
Mies on kertonut että juominen on paras rentoutumiskeino. En vaan ymmärrä. Mulle kahvikuppi riittää rentoutumiseen, en todellakaan kaipaa mitään jokaviikonloppuista kännäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa asumaan erikseen. Toinen saa omassa rauhassa tissutella ja täys raittiin ei tarvitse siitä ahdistua. Paljon pariskuntia asuu eri luukuissa jos ei ole lapsiperheellisiä.
Meillä on lapsia. Asioita täytyy puntaroida muidenkin kuin itsensä kantilta. Ap
Eksäni joi myös joka viikonloppu, kuulemma johtui minusta. Erottu ollaan, ja juo edelleen.
Jss!