Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin teinin poikakaverin mielenterveyslääkkeet, mitä helvettiä nyt teen?!

Vierailija
13.06.2015 |

Eli 15-vuotiaan tyttäreni 16v poikakaveri on meillä yökylässä. Äsken kävin vessassa ja pesukoneen päällä oli purkki 60mg Seronilia. Koska olen itse alalla, tiedän että ko. lääkettä käytetään mm. bulimian ja masennuksen hoitoon. Vein lääkkeet sitten pojalle, joka odotti vessan edessä ilmeisesti huomattuaan unohtaneensa ne sinne ja kysyin onko ne hänen. No olihan ne ja poika selkeästi närkästyi siitä että olin nähnyt ne ja mulkaisi mua. Kiva kun tyttö seurustelee nyt tuollaisen kanssa..... Pojan reaktiokaan asiaan ei mikään kehuttava ollut. En tiedä tietääkö tytär asiasta, kerronko hänelle vai mitä ihmettä tässä pitäisi oikein tehdä?!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään hoitoalalla nähnyt suvaitsevaa suhtautumista mielenterveysongelmaisiin. Haukkumista potilaista jne.. sanotaan että kuola valuu jne tosi törkeää. 

Vierailija
42/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:23"]Oletpa tosi "suvaitsevainen" mielenterveys- tai hoitoalan ihminen. [/quote] Nehän on juuri pahimpia ennakkoluuloineen ja mikä toi on- halveksimisiin. Olin aikanaan alalla töissä ja kerran työkaveri meni lipsauttamaan että on käynyt psykologilla vaikean avioeron vuoksi. Niin voi hyvä tavaton niitä ilmeitä. Aivan käsittämättömiä mikä hullu toi on jne.silmienpyörittelyä...Eli vähiten ymmärretään siellä missä ymmärrystä tulisi olla eniten.

[/quote]

Sinne hakeutuu helposti psykopaatit jotka saa ylilyöntiaseman niitä kohtaan jotka tarvitsee apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin epätodennäköistä, että 15 v ja 16 v suhde kestää niin kauan, että ap:n tytär perustaisi perheen tuon pojan kanssa ja joutuisi kärsimään mt-ongelmaisesta puolisosta. niin että ap voi ottaa ihan rennosti. 

itsekin muuten käytän samanlaista lääkettä ja olen työssäkäyvä, vastuuntuntoinen kolmen lapsen äiti, enkä tosiaankaan mikään sekopää. hyvä,että lääkkeitä on olemassa, ja vielä parempi että miehenalku on hakenut apua oireisiinsa. 

uskomatonta suvaitsemattomuutta tosiaan.

Vierailija
44/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:23"]On alalla = lähihoitaja? [/quote] Niin olenkin mutta varmasti osaan asioita käytännössä paljon enemmän kuin jotkut vasta valmistuneet lääkärit.

[/quote]

Kyllä, vastaat epäilemättä vähintään viittä alle 10 vuotta työtänsä tehnyttä psykiatria. 

Vierailija
45/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, vaihda alaa. Lähihoitajat on idiootteja kuten tässä taas tuli todistettua.

Vierailija
46/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paskamyrsky tämä nyt on? Miksi? Eihän ap:n pesuhuone mikään lääkkeiden säilytyspaikka varmaan ole.

Masennuslääkkeet ovat paholaisesta. Se että niitä määrätään massoille johtuu siitä että lääkärit ovat päihdeongelmaisten potilaiden takia ylikuormitettuja ja ongelma halutaan "ratkaista" helpolla tavalla eli nappeja kirjoittamalla.

Vierailija
47/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:23"]On alalla = lähihoitaja? [/quote] Niin olenkin mutta varmasti osaan asioita käytännössä paljon enemmän kuin jotkut vasta valmistuneet lääkärit. [/quote] ap

[/quote]Onpa lähihoitajalla suuri käsitys itsestään. Osaatko ap sanoa myös sen, miksi niille vastavalmistuneille lääkäreille maksetaan huomattavasti parempaa palkkaa kuin sinulle ,joka osaat kuitenkin paljon paremmin asiat?

Vierailija
48/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on typerä ämmä. Just tyypillinen asenteellinen sh tai lh. Oletko päivystyksessä vai tk:ssa töissä?

Vierailija
49/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteella "kaikkien alojen asiantuntija" katsoo nenänvartta pitkin nuorta... Jaa-a..mielikuvaksi tulee sinusta: ei -niin-kovin -empaattinen henkilö.

jos "kaiken tiedät, niin etköhän tuonkin tuosta pihalle hoida. Ei tarvii sitten miettiä enempää...etsii vaan tyttärelle sen täydellisen puolison. Kun sulla kriteeritkin ilmeisesti on selkeät. Sieltä anopin näkökulmasta.

Vierailija
50/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:23"]On alalla = lähihoitaja? [/quote] Niin olenkin mutta varmasti osaan asioita käytännössä paljon enemmän kuin jotkut vasta valmistuneet lääkärit.

[/quote]

Kyllä, vastaat epäilemättä vähintään viittä alle 10 vuotta työtänsä tehnyttä psykiatria. 
[/quote]
Niin ja kuningasta.

Vierailija
51/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea näitä paska vastauksia. Mutta siis, teinit haluaa draamaa elämään. Poika voi ajatella että on coolia olla masentunut ja vetää lääkkeitä. Tai sit se on oikeesti sairas ja tyttö taas voi pitää coolina seukata jonkun mielenterveyspotilaan kanssa. Ja nää suhteet onneksi harvemmin kestää kauaa.

Te jotka kritisoitte ap:ta niin miettikää haluatteko itse lapsellenne kumppaniksi jonkun tuollaisen tapauksen? Itse voin suoraan sanoa että en. Joo on ne mielenterveyspotilaat ja viiltelijät ja itsarin yrittäjät ja koulumurhaajat myös herttaisia, mutta ei niitä sukuun kannata päästää ellei tule veren kautta pakolla.

Vierailija
52/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän tuota lääkettä, mun en minä mielenterveyspotilas ole. Ei nyt sentään mistään psyykenlääkkeestä ole kyse.

Vierailija
53/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on läpipainopakkauksissa eikä purkissa.

Vierailija
54/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten terveydenhoidon ammattilaisten takia sairaat ei parane.

Vierailija
55/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten terveydenhoidon ammattilaisten takia sairaat ei parane.

Vierailija
56/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajat ei tiedä lääkkeistä mitään. Mene pyyhkimään niitä mummojen perseitä

Vierailija
57/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:ta. Mulla on kohta 15-vee tyttö, enkä kyllä halua hänen seukkaavan mt-tyypin kanssa. Pitäkää mua sitten miten suvaitsemattomana tahansa.

Vierailija
58/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:21"]

Eli 15-vuotiaan tyttäreni 16v poikakaveri on meillä yökylässä. Äsken kävin vessassa ja pesukoneen päällä oli purkki 60mg Seronilia. Koska olen itse alalla, tiedän että ko. lääkettä käytetään mm. bulimian ja masennuksen hoitoon. Vein lääkkeet sitten pojalle, joka odotti vessan edessä ilmeisesti huomattuaan unohtaneensa ne sinne ja kysyin onko ne hänen. No olihan ne ja poika selkeästi närkästyi siitä että olin nähnyt ne ja mulkaisi mua. Kiva kun tyttö seurustelee nyt tuollaisen kanssa..... Pojan reaktiokaan asiaan ei mikään kehuttava ollut. En tiedä tietääkö tytär asiasta, kerronko hänelle vai mitä ihmettä tässä pitäisi oikein tehdä?!

[/quote]

Tuolla annoksella ei tuon ikäisellä tuota lääkettä ole. Se nyt on varma asia. Ja miksikähän poika kuljettaisi lääkettä mukanaan?

Vierailija
59/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:23"]On alalla = lähihoitaja? [/quote] Niin olenkin mutta varmasti osaan asioita käytännössä paljon enemmän kuin jotkut vasta valmistuneet lääkärit. [/quote] ap

[/quote]On kyllä epäoikeudenmukaista, että vastavalmistuneet mistään mitään tietämättömät lääkärit tienaavat huomattavasti enemmän kuin asiat huomattavasti laaja-alaisemmin osaavat lähihoitajat.

Vierailija
60/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa käyttää "viihdekäyttöön". Nuoret kundit käyttää paljon kaikenmaailman opiaatteja yms opioideja ja tramaleja vetääkseen pään sekaisin. Niitä vedetään jopa nenän kautta (tietysti ensin jauhettuna). Toivottavasti ei ole tytöllesi tarjonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän