Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva mies ihastui minuun ja vaimo suuttui minulle - miksi?

Vierailija
05.02.2022 |

Työkaverini oli minua todella paljon vanhempi mies, meillä oli ikäeroa liki 30 vuotta ja miehellä on vaimonsa kanssa ikäiseni lapset. Tunnen myös miehen vaimon. Olin tuolle miehelle samanlainen kuin muillekin työkavereilleni: ystävällinen, kysyin vanhemmilta kollegoilta neuvoja ja työt sujuivat hyvin. Teimme paljon tuon miehen kanssa töitä yhdessä ja viihdyimme hyvin töissä. Samalla tavalla viihdyin myös muutaman muun työkaverin kanssa sukupuolesta riippumatta.

Olin siirtymässä eri paikkakunnalle toiseen yksikköön töihin, kun mies yhtäkkiä kertoi ihastuneensa minuun. Olin tuosta ilmoituksesta järkyttynyt, koska mies on naimisissa, niin paljon minua vanhempi (voisi helposti olla isäni) ja minäkin olen tahollani parisuhteessa. Mitään ei ole miehen kanssa koskaan tapahtunut. Mies kertoi ihastuksestaan vaimolleen ja vaimo meni tuosta asiasta aivan sekaisin. Vaimo tuli kovistelemaan minua asiasta. Vaimo painotti minulle, kuinka en voisi tulla heidän parisuhteensa väliin, enkä ole heille mikään uhka. Olin noista puheista ihan ymmälläni, sillä enhän minä tässä ollut se ihastunut osapuoli, vaan mies. Minun oli vielä tarkoitus hoitaa yksi työvuoro vanhassa työpaikassani tuon miehen kanssa, mutta miehen ilmoituksen jälkeen sovin työnantajan kanssa, että tilalleni menee toinen työntekijä. Tuon työvuoron jälkeen sain miehen vaimolta viestin, jossa vaimo sanoi ”hyvä kun et mennyt tuohon työvuoroon, olisi ollut sinulle aivan liian piukka paikka 😊”. Koin tuon viestin tosi ikävänä, sillä koin vaimon kettuilevan minulle. Vielä tuon viestinkin jälkeen vaimo on lähestynyt minua kasvotusten ja viesteillä sekä purkanut minuun vihaa siitä, että miehensä on ihastunut minuun. Samaan aikaan vaimon vihaisten viestien kanssa olen saanut viestejä tuolta mieheltä, mies toivoisi, että haluaisin tavata hänet. Minä en todellakaan halua tavata miestä ja koko tämä sotku on kuormittanut todella paljon. Nyt viestejä ei ole enää tullut, kun sanoin molemmille vieväni asian viranomaisille eteenpäin, jos nämä viestit ja yhteydenotot ei lopu. Tilanne on ollut todella ahdistava ja ihan käsittämätön – miten minä päädyin keskelle vanhempieni ikäisten parisuhdekriisiä?

Miksi vaimo suuttui minulle ja purkaa vihansa minuun tässä tilanteessa? Eikö oikea osoite olisi oma aviomiehensä, joka on ihastunut lastensa ikäiseen naiseen ja vielä tyhmänä kertoo tästä ihastumisesta ääneen?

N27

P.S. Ethän tule sanomaan tätä provoksi, tilanne on muutenkin ollut jo todella ahdistava.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa aikuisista on kuin leikki-ikäisiä lapsia hiekkalaatikolla. Pätee niin ihmissuhteisiin kuin työelämään. Onneksi koronan varjolla on voinut vähentää ihmiskontaktinsa minimiin.

Vierailija
182/183 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syyttäkö tapauksen vaimoa, mieshän on ihan selvästi selittänyt asian niin, että nuori nainen on häneen ihastunut ja yrittää vokotella, mutta hän on uskollinen eikä lankea. Ja nyt se on lähdössä toiseen työpaikkaan, viimeisestä työvuorosta tulee sille varmaan piukka paikka - ja se jänisti vielä ja vaihtoi vuoroa!

Miksi mies olisi kertonut asian niin, että itse näyttäisi syylliseltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei tämä ole provo, niin jotain kahdenvälistä kipinää tuossa on saattanut olla. Ehkäpä ap on kuitenkin ollut otettu ihastuksesta ja vähän härnännyt höpsähtänyttä keski-ikäistä miestä.Nyt kun asia paljastui niin pesee kätensä ja on silmät ymmyrkäisinä " olen aivan hämmentynyt"... ja miksi kysyä mielipiteitä täältä, haluaako herutella vähän lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme