Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva mies ihastui minuun ja vaimo suuttui minulle - miksi?

Vierailija
05.02.2022 |

Työkaverini oli minua todella paljon vanhempi mies, meillä oli ikäeroa liki 30 vuotta ja miehellä on vaimonsa kanssa ikäiseni lapset. Tunnen myös miehen vaimon. Olin tuolle miehelle samanlainen kuin muillekin työkavereilleni: ystävällinen, kysyin vanhemmilta kollegoilta neuvoja ja työt sujuivat hyvin. Teimme paljon tuon miehen kanssa töitä yhdessä ja viihdyimme hyvin töissä. Samalla tavalla viihdyin myös muutaman muun työkaverin kanssa sukupuolesta riippumatta.

Olin siirtymässä eri paikkakunnalle toiseen yksikköön töihin, kun mies yhtäkkiä kertoi ihastuneensa minuun. Olin tuosta ilmoituksesta järkyttynyt, koska mies on naimisissa, niin paljon minua vanhempi (voisi helposti olla isäni) ja minäkin olen tahollani parisuhteessa. Mitään ei ole miehen kanssa koskaan tapahtunut. Mies kertoi ihastuksestaan vaimolleen ja vaimo meni tuosta asiasta aivan sekaisin. Vaimo tuli kovistelemaan minua asiasta. Vaimo painotti minulle, kuinka en voisi tulla heidän parisuhteensa väliin, enkä ole heille mikään uhka. Olin noista puheista ihan ymmälläni, sillä enhän minä tässä ollut se ihastunut osapuoli, vaan mies. Minun oli vielä tarkoitus hoitaa yksi työvuoro vanhassa työpaikassani tuon miehen kanssa, mutta miehen ilmoituksen jälkeen sovin työnantajan kanssa, että tilalleni menee toinen työntekijä. Tuon työvuoron jälkeen sain miehen vaimolta viestin, jossa vaimo sanoi ”hyvä kun et mennyt tuohon työvuoroon, olisi ollut sinulle aivan liian piukka paikka 😊”. Koin tuon viestin tosi ikävänä, sillä koin vaimon kettuilevan minulle. Vielä tuon viestinkin jälkeen vaimo on lähestynyt minua kasvotusten ja viesteillä sekä purkanut minuun vihaa siitä, että miehensä on ihastunut minuun. Samaan aikaan vaimon vihaisten viestien kanssa olen saanut viestejä tuolta mieheltä, mies toivoisi, että haluaisin tavata hänet. Minä en todellakaan halua tavata miestä ja koko tämä sotku on kuormittanut todella paljon. Nyt viestejä ei ole enää tullut, kun sanoin molemmille vieväni asian viranomaisille eteenpäin, jos nämä viestit ja yhteydenotot ei lopu. Tilanne on ollut todella ahdistava ja ihan käsittämätön – miten minä päädyin keskelle vanhempieni ikäisten parisuhdekriisiä?

Miksi vaimo suuttui minulle ja purkaa vihansa minuun tässä tilanteessa? Eikö oikea osoite olisi oma aviomiehensä, joka on ihastunut lastensa ikäiseen naiseen ja vielä tyhmänä kertoo tästä ihastumisesta ääneen?

N27

P.S. Ethän tule sanomaan tätä provoksi, tilanne on muutenkin ollut jo todella ahdistava.

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies kertoi vaimolleen? Tyhmä mies. Olisi vaan antanut olla.

Minä ihastuin entisessä liitossani loppumetreillä toiseen. Kun ei mennyt itsekseen ohi, otin lopulta puheeksi, oli viimeinen yritys saada liittoa toimimaan. En tietenkään koskaan kertonut kuka on kyseessä, kun ei mitään suhdeviritelmää ollut eikä tullut, eikä se sen ulkopuolisen henkilön vika ollut. Enkä myöskään olisi halunnut eksälle oloa, että aina pystyy kuvittelemaan liikaa.

Jotenkin röyhkeää tuolta äijältäkin kertoa kenestä on kyse, ja vetää siten sotkuun mukaan.

Tämä! Miksi edes tunnustaa vaimolle jotain ihastusta, jos mitään ei ole tapahtunut? Omaa oloaan helpottaakseen? 

Niin ja tiedä sitten miten on kertonut.

Vierailija
42/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tarina on vaimolle kerrottu? Mun korvaan kuulostaa siltä että vaimo on kuullut työpaikan nuoresta heitukasta joka vokottelee vaan auttamaan pyrkinyttä miestä.

Tämä. Se vaimon kuulema tarina voi olla ihan muuta. Mut leimattiin vastaavassa tilanteessa varatuista ukkomiehistä kiinnostuneeksi vokottelijaksi, joka on leihitellyt miestä. Tämä kaikki siksi, että olin yksinelävä vaille 30 v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semnoottii sitten tänään.

Vierailija
44/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

estä nyt hyvä ihminen molemmat aivan heti joka tuutissa

Estinkin, mutta jatkoivat viestittelyä uuteen työpuhelinnumerooni ja tulivat työpaikalleni käymään.

Ap

Hulluja olette.

Miten voi tulla työpaikallesi sopimatta tapaamisaikaa, vai oletko asiakaspalvelutiskillä töissä?

Esimiehen tehtävä on puuttua ahdisteluun. Olen kerran napakasti sanonut yhdelle puolisoaan töihin seuranneelle ihmiselle yksinkertaisesti, että hän ei voi tulla tänne (selvittämään parisuhdesotkujaan), koska tämä on meidän työpaikkamme. Pysyikin poissa sen jälkeen. - Vanhemman naisen auktoriteetti puri, vaikka hän oli minua paljon isompi mies. :D

Vierailija
45/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estinkin, mutta jatkoivat viestittelyä uuteen työpuhelinnumerooni ja tulivat työpaikalleni käymään.

Ap

Hulluja olette.

Miten voi tulla työpaikallesi sopimatta tapaamisaikaa, vai oletko asiakaspalvelutiskillä töissä?

Esimiehen tehtävä on puuttua ahdisteluun. Olen kerran napakasti sanonut yhdelle puolisoaan töihin seuranneelle ihmiselle yksinkertaisesti, että hän ei voi tulla tänne (selvittämään parisuhdesotkujaan), koska tämä on meidän työpaikkamme. Pysyikin poissa sen jälkeen. - Vanhemman naisen auktoriteetti puri, vaikka hän oli minua paljon isompi mies. :D

Aika monella on työpaikka, jonne voi vain kävellä. Tämä ei ole lainkaan harvinaista. Myös työpaikan ulkopuolella voi päivystää, jos tietää toisen työajat. Siitä vaan hihasta kiinni, kun toinen on lähdössä töistä kotiin.

Vierailija
46/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän samoin. Ihastus oli yksipuolista ja kesti vuosia. En provosoinut tilannetta mitenkään ainakaan tietoisesti. Mies erosi jossain vaiheessa vaimostaan ja eron jälkeen huomasin, että sain ex vaimolta aika murhaavia katseita. Mies oli töissä sen verran korkeassa asemassa ja tunnelma vain tiivistyi, että katsoin lopulta parhaaksi vaihtaa työpaikkaa vaikka pidinkin työstäni valtavasti.

Vierailija
47/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän samoin. Ihastus oli yksipuolista ja kesti vuosia. En provosoinut tilannetta mitenkään ainakaan tietoisesti. Mies erosi jossain vaiheessa vaimostaan ja eron jälkeen huomasin, että sain ex vaimolta aika murhaavia katseita. Mies oli töissä sen verran korkeassa asemassa ja tunnelma vain tiivistyi, että katsoin lopulta parhaaksi vaihtaa työpaikkaa vaikka pidinkin työstäni valtavasti.

Miksi se vaimo sua katsoi noin, jos kerta ette miehen kanssa olleet suhteessa?

Vierailija
48/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se vaimo sua katsoi noin, jos kerta ette miehen kanssa olleet suhteessa?

Kerroppa se. Ehkä siksi että se ihastuminen ei varsinaisesti mitenkään salassa pysynyt ja töissä piirit on pienet.

Minulla oli silloin ja on edelleen oma perhe ja elämä kuitenkin ihan mallillaan, enkä tätä ole ajatellut missään hormonihöyryissä uhrata.

Vierailija
49/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle että et ole kiinnostunut hänen miehestään sellaisessa mielessä vaan että päinvastoin sinua ahdistaa miehen käyttäytyminen liian tuttavallisesti.

Vierailija
50/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan piruttaani kävisin kerran panemassa sitä äijää, niin että jää todisteet. Eipähän turhaan eukko mesoaisi. Tai ok, en kyllä oikeasti jos samassa työpaikassa pitäisi vielä olla.

Vierailija
51/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä kertoo että provo

Nää on kyllä välillä niin rasittavia. Mitä väliä? Mitä se sua haittaa, jos on provo? Siirry muualle, ei kukaan pakota sua kirjoittamaan tänne yhtään mitään, ei edes lukemaan tätä.

Vierailija
52/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen haluaisi 30 v vanhemman miehen, jolla olisi vihainen ex-vaimo ja reilusti aikuiset lapset?

Raha on ainoa syy, jonka keksin. Eipä noita pareja juuri muualla näe kuin tosi rikkailla.

Vierailija
53/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jos tällä mustasukkaisella vaimolla olisi ns kaikki muumit laaksossa niin ymmärtäisi tilanteen paremmin ja sen, että tuskinpa nuori nainen kokee ja antaa vastakaikua näin paljon vanhemman miehen tunteille.

Miehellä varmasti joku ikäkriisi ja saattaa olla, että tämä on kenties hänen hätähuutonsa päästä irti rajoittavasta ja kahlitsevasta avioliitostaan?  Voihan toki olla, että mies ei näe itseään totuudenmukaisesti ja kuvittelee, että hänellä on mahdollisuuksia noin paljon nuorempaan naiseen?

No joka tapauksessa mielestäni tämän pariskunnan vaimo on ihan pimeä päästään, mutta voihan olla että hän ei vaan ole kovinkaan fiksu tai älykäs tapaus muutenkaan, eikä kykene ajattelemaan asiaa kuin mustasukkaisen vaimon näkökulmasta.

Vierailija
54/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että jos tällä mustasukkaisella vaimolla olisi ns kaikki muumit laaksossa niin ymmärtäisi tilanteen paremmin ja sen, että tuskinpa nuori nainen kokee ja antaa vastakaikua näin paljon vanhemman miehen tunteille.

Miehellä varmasti joku ikäkriisi ja saattaa olla, että tämä on kenties hänen hätähuutonsa päästä irti rajoittavasta ja kahlitsevasta avioliitostaan?  Voihan toki olla, että mies ei näe itseään totuudenmukaisesti ja kuvittelee, että hänellä on mahdollisuuksia noin paljon nuorempaan naiseen?

No joka tapauksessa mielestäni tämän pariskunnan vaimo on ihan pimeä päästään, mutta voihan olla että hän ei vaan ole kovinkaan fiksu tai älykäs tapaus muutenkaan, eikä kykene ajattelemaan asiaa kuin mustasukkaisen vaimon näkökulmasta.

Näinpä. Aikoinaan kun ex-mieheni petti minua, niin kyllä mielessäni läksytin sen pettämiseen osallistuneen naisen. En kuitenkaan ikinä olisi mennyt niin oikeasti tekemään. Tässä ei edes ole mitään pettämistä tapahtunut ja silti läksytetään viatonta ulkopuolista!

Vierailija
55/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ap:lta:

Tuon työvuoron jälkeen sain miehen vaimolta viestin, jossa vaimo sanoi ”hyvä kun et mennyt tuohon työvuoroon, olisi ollut sinulle aivan liian piukka paikka 😊”.

Siis mitä? Sinä teit fiksusti ja jätit menemättä ihastuneen työkaverin kanssa samaan työvuoroon ja tämä vaimo kehtaa vielä ihan suoraan v * ttuilla sinulle siitä, ettet mennyt?! Käsittämätön piikittelijä tuo vaimo ja selvästi miehen ihastus kolahti arkaan paikkaan, kun pitää puolta nuoremmalle naiselle aukoa asiasta päätään.

Vierailija
56/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ap:lta:

Tuon työvuoron jälkeen sain miehen vaimolta viestin, jossa vaimo sanoi ”hyvä kun et mennyt tuohon työvuoroon, olisi ollut sinulle aivan liian piukka paikka 😊”.

Siis mitä? Sinä teit fiksusti ja jätit menemättä ihastuneen työkaverin kanssa samaan työvuoroon ja tämä vaimo kehtaa vielä ihan suoraan v * ttuilla sinulle siitä, ettet mennyt?! Käsittämätön piikittelijä tuo vaimo ja selvästi miehen ihastus kolahti arkaan paikkaan, kun pitää puolta nuoremmalle naiselle aukoa asiasta päätään.

tässä selvästi yritetään saada ap epävarmaksi. oikeasti se epävarma on tuo vaimo. jos olisi liitostaan varma, niin ei tarvitsisi tuollaisia viestejä lähetellä.

Vierailija
57/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle on sattunut vastaavaa, tästä on tosin jo hieman aikaa. Olin tutustunut muutamaa vuotta aiemmin erääseen pariskuntaan ja olin kummankin kanssa säännöllisesti tekemisissä. Pariskunta päätyi lopulta eroamaan, mitä toisaalta suren ja toisaalta en ihmettele yhtään. Tunsin kummatkin ja nainen oli tosi mustasukkainen miehestään. Toisaalta mies meni tuossa keski-iän kriisissään jotenkin ihan sekaisin minusta, enkä oikein ymmärrä miksi. Olimme todella eri ikäisiä ja elämämme olivat aivan erilaiset. Mies jankutti ihastuksestaan ja sanoin etten halua olla missään tekemissä. Ystävyyttäkin ehdotti, mutta sanoin, että en pidä sitä rakentavana kenenkään kannalta. Eniten harmitti, että mies meni koskaan kertomaan vaimolleen, että on ihastunut minuun. Jos olisi pitänyt tunteet vain omana tietonaan, niin luultavasti olisin pitänyt tuon pariskunnan kanssa yhteyttä ja olisimme joskus nähneet vaikka kahvien merkeissä. Miehen ihastuksen takia meni välit pysyvästi kummankin kanssa. 

Vierailija
58/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole penaalin terävin kynä tuo vaimo kilahtamisesta päätellen. Realismia peliin: kuinka monella tavallisella miehellä on mahkuja 30 v nuorempaan tyttöystävään? Niinpä. Turhasta suuttuu.

Minulla on! Mutta minäpä olenkin tuleva miljonääri!

Parasta tässä uskossani on se, että en sitä koskaan kokeile. Varmaan vielä 90v pystyn olemaan sitä mieltä, että kaikki nuoremmat naiset lähtisivät mukaani, jos tuo vaimo-rakas tuosta vierestä kuukahtaisi. Tilastojen mukaan lähden ensin, niinpä en koskaan joudu kohtaamaan mitään realiteetteja. Hyvin menee. Ja miljoonatkin tulee kun afäärit vaan vähän paranee, eihän tässä ole mennyt vasta kuin jokunen vuosikymmen niitä odotellessa.. 

Vierailija
59/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain niin paljon helpompaa ajatella, että toinen nainen on se oikea syyllinen, kuin ajatella että oma mies on k*pää, joka kuolaa lastensa ikäisten naisten perään. Vaikka tällaisia miehiä on olemassa niin ei kukaan halua uskoa että oma mies on sellainen, vaan mieluummin selittää asian niin että se nuori nainen on varmasti vokotellut ja liehitellyt miestä ja saanut tämän raiteiltaan.

Vierailija
60/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä pääsit asian ytimeen, eli naisen ajatusmaailmaan. Koita nyt vaan selvittää asiat fiksusti, sattumankauppaahan se on, miten käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi