Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini skootteri kaadettiin/kaatui... Miten toimisitte?

Vierailija
13.06.2015 |

Tyttömme lähti hakemaan veljeään skootterilla synttäreiltä. Piha oli kuulema ollut täynnä autoa ja hän oli jättänyt ilmeisesti epäsopivaan paikkaan ja kiiruhtanut hakemaan veljeään sisältä.

Sillä aikaa synttäreitä pitävän perheen ukki oli mennyt siirtämään teinimme skootteria koska se oli hänen autonsa edessä. Oli kiroillut että teini on jättänyt skootterin väärään paikkaan. Skootteri oli siis kaatunut, peili oli vääntynyt ja muutamia naarmujakin oli tullut.

Ukki ei ollut sanonut mitään lähtenyt vain pois ja perheen äitikään ei sanonut mitään. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Skootteri on melko painava joten se on tältä ukilta voinut kaatua vahingossakin?

Tyttö oli tilanteesta pahoillaan ja hämmentynyt vanhuksen äreästä asenteesta. Perheen äiti ei ole vastannut puhelimeen vai pitöisikö minun antaa olla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:16"]Teini ei tehnyt mitään väärää, pappa on syyllinen ja siksi sieltä ei nyt teille vastata, kun pelkäävät, että vaadit korvauksia. Kenenkään ajokkeihin ei kosketa ilman lupaa ja jos niitä naarmutetaan/vahingoitetaan muuten, se korvataan. [/quote] Pitäisikö minun laittaa sitten viesti että ei tässä olla riitaa haastamassa mutta haluaisimme selvittää tilanteen. Vai annanko olla? Toisaalta kun korvauksia ei tässä nyt haeta. Enemmänkin olen tosi pettynyt miten tilanne on siellä hoidettu. Eri asia tietysti jos papalla on vaikka joku sairaus. Ap

[/quote]

No et laita, yrität vaan saada soittamalla kiinni. Jos äidillä on joku oikea syy ettei ole huomannut puhelua, niin tosi negatiivinen fiilis tulee jos saa tuollaisen viestin. Niillä voi synttärit vielä jatkua, niin tosi kurja nyt ruveta vieraiden paikallaollessa tuollaista selvittämään.

Vierailija
22/22 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:16"]Teini ei tehnyt mitään väärää, pappa on syyllinen ja siksi sieltä ei nyt teille vastata, kun pelkäävät, että vaadit korvauksia. Kenenkään ajokkeihin ei kosketa ilman lupaa ja jos niitä naarmutetaan/vahingoitetaan muuten, se korvataan. [/quote] Pitäisikö minun laittaa sitten viesti että ei tässä olla riitaa haastamassa mutta haluaisimme selvittää tilanteen. Vai annanko olla? Toisaalta kun korvauksia ei tässä nyt haeta. Enemmänkin olen tosi pettynyt miten tilanne on siellä hoidettu. Eri asia tietysti jos papalla on vaikka joku sairaus. Ap

[/quote]

Tärkeintä mun mielestä on se, että saat tyttösi vakuutettua siitä, ettei hän tehnyt mitään väärää, eikä hänen pidä tuntea huonoa oloa/omaatuntoa tapahtuneesta. Jotkut ihmiset nyt vaan on ääliöitä ja tyttösi kohtasi sellaisen tänään. Juttele tytön kanssa ja kysy, miten hän haluaisi tilanteen etenevän. (ts. katsot, että tyttö tajuaa sinun olevan hänen puolellaan asiassa, nää voi olla herkkiä juttuja tuossa iässä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän