Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lähteä opiskelemaan näillä kriteereillä?

Vierailija
13.06.2015 |

laajatkin teoriaopinnot ok, eläimet kiinnostaa, kuten myös filosofia, psykologia ja tähtitiede. en kuitenkaan viihdy valtavasti ihmisten parissa, mutten näitä tilanteita varsinaisesti kartakaan, silti mahdollisimman itsenäinen työ hakusessa. hyvä palkka aina plussaa, mutten halua tehdä työtä, joka ei sydämessä tunnu siltä minun jutulta. mitä ehdottaisitte? kerron lisää kriteerejä, jos tulee mieleen :).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri, jos kerran eläimet ja teoriaopinnot kiinnostaa

Vierailija
2/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:35"]

Eläinlääkäri, jos kerran eläimet ja teoriaopinnot kiinnostaa

[/quote]

tätä olen kyllä miettinyt, voisi olla yksi vaihtoehdoista :).

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäriä minäkin ehdotan. Kunhan osaat kohdella surevaa tai huolestunutta asiakasta hyvin, niin ei sun erakkoluonne haittaa. Filosofiaa ei kannata lähteä opiskelemaan työllistymisen kannalta.

Vierailija
4/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärin homma on sitten asiakaspalveluhommaa että jos et tahdo töissä ihmisiä nähdä niin ehkä vähän väärä ala.

Vierailija
5/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteorologi. Itse kadun, etten tajunnut tätä alaa, kun olen aika epäsosiaalinen, mutta pärjään kuitenkin ihmisten kanssa. 

Vierailija
6/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:41"]Meteorologi. Itse kadun, etten tajunnut tätä alaa, kun olen aika epäsosiaalinen, mutta pärjään kuitenkin ihmisten kanssa. 
[/quote]
Tuskin ap niin paljon haluaisi toisten ihmisten kanssa olla tekemisissä...

Vierailija
7/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:40"]

Eläinlääkärin homma on sitten asiakaspalveluhommaa että jos et tahdo töissä ihmisiä nähdä niin ehkä vähän väärä ala.

[/quote]

tämä on siinä ja siinä. eläimet kuitenkin kiinnostaa niin paljon, että voisi siinä sivussa mennä kohtuullisen helposti myös ihmisten kanssa toimiminenkin. täytyy miettiä :).

ap.

Vierailija
8/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:41"]Meteorologi. Itse kadun, etten tajunnut tätä alaa, kun olen aika epäsosiaalinen, mutta pärjään kuitenkin ihmisten kanssa.  [/quote] Tuskin ap niin paljon haluaisi toisten ihmisten kanssa olla tekemisissä...

[/quote]

En nyt tajua, miten meteorologi on paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Suurin osa ei ole televisiossa. 

Vierailija
9/9 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:41"]Meteorologi. Itse kadun, etten tajunnut tätä alaa, kun olen aika epäsosiaalinen, mutta pärjään kuitenkin ihmisten kanssa.  [/quote] Tuskin ap niin paljon haluaisi toisten ihmisten kanssa olla tekemisissä...

[/quote]

En nyt tajua, miten meteorologi on paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Suurin osa ei ole televisiossa. 
[/quote]
Kuten kaikissa tieteissä siinä tehdään yhteistyötä.