Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen tanssikurssille?

Vierailija
13.06.2015 |

Itse pidän kovasti paritansseista ja olen niitä nuorena oppinut ilman mitään erityisiä kursseja. Muostaakseni kylätalolla ennen tansseja porukalla askelia opeteltiin ja helposti jäivät mieleen. Mutta mieheni, hän ei erityisemmin tanssista välitä ja ymmärrän sen. Mutta aina aika ajoin, yleensä jonkun häissä tulee tilanne, että nimenomaan hän haluaisi tanssilattialle, mutta minä kun en pidä sellaista "puolelta toiselle jalkojen siirtelyä" tanssimisena vaan haluaisin että edes jotkut perustaidot olisi hallussa, jolloin tanssiminen olisi paljon nautittavampaa. Kurssille tai tanssitunneille hän ei halua, mutta kuitenkin haluaa tanssia. Mitä tehdä? Oletko jollain konstilla saanut oman siippasi tanssioppiin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tanssia useiden partnereiden kanssa tunteakseen itsensä halutuksi. Itse olen tanssitaitoinen komeahko mies, mistä seuraa se, että minua haetaan naistenhaulla jatkuvasti ja poikkeuksetta oma naiseni suuttuu. Aina konflikti tai pitkä mökötys, joten vältän tanssimista.

Tätä näkee muuten yllättävän usein tassipaikoilla.

Vierailija
22/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotte youtubesta tanssivideoita.

Vierailija
24/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wituttaa mennä minnekään lavalle kun nykyisin me, minä tyyppejä jotka käyneet tanssikursseja.

Eipä sinne toiset mahdu sekaan. Hikipäässä vedetään ympäri.

Vierailija
25/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin aikani vaimon kanssa.

Miehet laitettiin kiertäväksi lihanpaloiksi kaikille naisille ja ylijäämänaiset tanssivat aina sitten keskenään. Biisin vaihtuessa vaihtui parikin.

eli älä kuvittele että sä oman ukkos kanssa siellä tanssit. 9/10 tanssista sä oot toisen naisen kanssa.

Vierailija
26/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wituttaa mennä minnekään lavalle kun nykyisin me, minä tyyppejä jotka käyneet tanssikursseja.

Mitä siellä sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
27/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin aikani vaimon kanssa.

Miehet laitettiin kiertäväksi lihanpaloiksi kaikille naisille ja ylijäämänaiset tanssivat aina sitten keskenään. Biisin vaihtuessa vaihtui parikin.

eli älä kuvittele että sä oman ukkos kanssa siellä tanssit. 9/10 tanssista sä oot toisen naisen kanssa.

Mä olen ollut puolison kanssa parillakin tassikurssilla ja kokemus on kyllä erilainen. Oikeastaa sitä parinvaihtoa olisi voinut olla enemmänkin. Kotona ehtii opetella tanssimaan sen oman parin kanssa.

Vierailija
28/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä sitten pitäisi tehdä?

Pitäisi ottaa huomioon että siellä tanssikurssilla oli tilaa ja opiskeltiin vain askeleita ja tärkein tanssitaito eli käytettävissä olevan tilan huomioon ottaminen jäi vähälle huomiolle. Lavalla mennään eri lailla kuin kursseilla, muuten ollaan häirikköjä.