Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään josta tuntuu että nuoruus jäi elämättä

Vierailija
13.06.2015 |

Miten selviätte sen kanssa

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:45"]

Nyt lähestyvä keski-ikä niin ainut vaihtoehto on ottaa 20-vuotias taikku. Ei mitään mahiksia suomalaiseen nuoreen naiseen ja joku 35-40 v on ihan nöynöy. Liian elähtäneitä mammoja. Haukkukaa vaan, mutta jos keski-ikäiset ei herätä intohimoja minkäs teet. Kaduttaa, että en ole pannut kuin yhden naisen kanssa. Olen kai sitten säälittävä luuseri jo senkin vuoksi.  

[/quote]

lol, luuseri

Vierailija
22/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:22"]

Kaduttaa kaikki panot jotka jäi panematta.

[/quote]

Tämmöistä taas? Ei tämä mikään Vauva.fi ole vaan Nymfopalsta.fi

[/quote]

Ei tää myöskään ole aseksuaalit.fi

[/quote]

joo ei, ja vaikka itsekin harrastan seksiä päivittäin ei minulla ole jatkuvasti tarvetta PUHUA ja vääntää keskustelua siitä! Minusta tuntuu että tänne tullaan vaan kiihottumaan ja annetaan sitten samalla kaikkien tietää kuinka itseä panettaa niin vietävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joo ei, ja vaikka itsekin harrastan seksiä päivittäin ei minulla ole jatkuvasti tarvetta PUHUA ja vääntää keskustelua siitä! Minusta tuntuu että tänne tullaan vaan kiihottumaan ja annetaan sitten samalla kaikkien tietää kuinka itseä panettaa niin vietävästi.

[/quote]

Huoh no ehkä kaikki ei saa päivittäin niinku sä?

Vierailija
24/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No hanki sitten parisuhde niin ehkä saat? Mitä täällä roikut valittamassa kuinka paljon sua panettaa. Ellet sitten ole se sohvalla sipsejä mussuttava tynnyri

Vierailija
25/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No hanki sitten parisuhde niin ehkä saat? Mitä täällä roikut valittamassa kuinka paljon sua panettaa. Ellet sitten ole se sohvalla sipsejä mussuttava tynnyri

[/quote]

No ei parisuhdetta tosta vaan hankita, nuorena siihen meni 7 vuotta. Enkä ollut sohvalla sipsejä mussuttava tynnyri. Hienoa että sulla asiat lutviutuu mutta kaikilla se ei mene ihan niin

Vierailija
26/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Samaa rataa loppuelämä, kun ei ystäviä/parisuhdetta ole teiniaikoinakaan saanut ei siihen kykene enää vanhempanakaan.

Vierailija
27/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla ajattelematta asiaa ja keskittyä tekemään nyt niitä asioita, joita haluan. Välillä siihen asiaan tietysti törmää ja se sattuu.

Vierailija
28/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kokonana ole jäänyt elämättä, mutta olisihan sen paremminkin voinut viettää. Masennus, ongelmat opiskelun suhteen, sydänsurut, kasvukivut, perhehuolet, rahaongelmat, opiskelun ohessa töiden tekeminen ja vapaa-ajan puute. Kyllä siinä on paljon rajoittavia tekijöitä. Aika monella nyt vain on liian ruusuinen ja elokuvallinen ajatusmaailma siitä nuoruudesta, ei se herkkua kovin monelle kokonaisuutena oikeasti ole. Pitäisi olla aika lailla kultalusikka persuksissa syntynyt, että voisi elää täysillä ja siltikin voisi esim. sairastua masennukseen. Vaikka sitä josku hetkittäin kaipaa nuoruutta ja esimerkiksi sitä pakahduttavaa tunnetta, mikä tulee kun ensimmäistä kertaa kokee asioita, en silti haluaisi olla nuori enää toista kertaa. Siihen liittyi liian paljon myös ahdistavia asioita. Kyllä aikuisuus on seesteisempää ja omakin pää toimii järkevämmin.

Vierailija
29/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä harmittaa, että törmäsin "siihen oikeaan" liian aikaisin. Eihän sitä voinut karkuunkaan päästää. Tuossa se on edelleen, 26 vuoden jälkeen. Mutta kriisiä meinaa kyllä pukata ja sekin mietityttää, että kaikki tuntemani ihmiset, joiden tiedän pettävän puolisoaan, ovat keski-ikäisiä ja naimisissa nuoruudenrakjautebsa kanssa. Enkä mä sitä ihmettele. Jotain jäi kokematta ja välillä se tuntuu epäreilulta. 

Vierailija
30/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän huolen siitä, että elän NYT

Vierailija
31/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeellistä siinä nuoruudessa pitäisi tehdä ettei jäisi elämättä?

Vierailija
32/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa se, että seurustelin koko nuoruuteni mielenterveysongelmaisen kanssa. Hänen masennus lopulta veti mut myös mukanaan. Mulla oli aina verskat jalassa, en meikannut, lihoin muodottomaksi palloksi koska me syötiin vaan sipsejä ja kaikkea paskaa. En käynyt missään, oltiin vaan kotona ja tuijotimme telkkaria. Monen vuoden suhde päättyi, kun hän hakkasi mut. En halua katsoa mitään kuvia itsestäni noilta ajoilta, alkaa vaan surettamaan, ja samoin jos muut kertovat mitä "kreisiä" ovat nuorena tehneet, ahdistus iskee.

Vierailija
33/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on nuoruuden elämistä? Juominen, panemimen, riehuminen, karkailu, lintsaaminen koulusta? Herääminen aamulla putkasta? Jälkiehkäisypillerin hakeminen, kun kännissä unohtui yhden yön hoidon kanssa ehkäisy?

Olen 17-v tyttö, enkä ole koskaan edes maistanut alkoholia. Minulla ei ole ainuttakaan kaveria. Olen viettänyt aika lailla joka ikisen viikonlopun kotona yksin katsoen elokuvia. Mutta olen itse tyytyväinen siihen. Tykkään olla yksin ja katsoa leffoja.

Jätänkö teidän mielestä nuoruuteni elämättä?

Vierailija
34/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:57"]

Mikä sitten on nuoruuden elämistä? Juominen, panemimen, riehuminen, karkailu, lintsaaminen koulusta? Herääminen aamulla putkasta? Jälkiehkäisypillerin hakeminen, kun kännissä unohtui yhden yön hoidon kanssa ehkäisy? Olen 17-v tyttö, enkä ole koskaan edes maistanut alkoholia. Minulla ei ole ainuttakaan kaveria. Olen viettänyt aika lailla joka ikisen viikonlopun kotona yksin katsoen elokuvia. Mutta olen itse tyytyväinen siihen. Tykkään olla yksin ja katsoa leffoja. Jätänkö teidän mielestä nuoruuteni elämättä?

[/quote]

Tule takaisin, kun olet elänyt ikävuodet 18-25. Sulla ei ole paras aika nuoruudesta edes alkanut.

Vierailija
35/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan sitä voinut paneskella kakskymppisenä kauppaopistolaisena useammin ja pitempään naisia jotka baarista lähti panemaan mukaan...jätin yleensä hyvätkin kissat seuraavana aamuna ja suunta kohti seuraavaa baari-iltaa kaverien kanssa..

Vierailija
36/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämäkin jää elämättä, jos ei jotain ratkaisevaa tapahdu pääkopassanne. Asennemuutosta tarvitaan ja kipeästi! Elämä on tässä ja nyt.

Vierailija
37/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Kehittää sosiaalisia taitoja, kerätä kokemuksia, testata mistä pitää, elää elämäänsä.

Vierailija
38/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:57"]

Mikä sitten on nuoruuden elämistä? Juominen, panemimen, riehuminen, karkailu, lintsaaminen koulusta? Herääminen aamulla putkasta? Jälkiehkäisypillerin hakeminen, kun kännissä unohtui yhden yön hoidon kanssa ehkäisy? Olen 17-v tyttö, enkä ole koskaan edes maistanut alkoholia. Minulla ei ole ainuttakaan kaveria. Olen viettänyt aika lailla joka ikisen viikonlopun kotona yksin katsoen elokuvia. Mutta olen itse tyytyväinen siihen. Tykkään olla yksin ja katsoa leffoja. Jätänkö teidän mielestä nuoruuteni elämättä?

[/quote]

Olet nuori vielä kymmenen vuotta.

Vierailija
39/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Kehittää sosiaalisia taitoja, kerätä kokemuksia, testata mistä pitää, elää elämäänsä.

[/quote]

Jep, kokeilla rajoja. Ei se tarkoita sekoilua vaan vaikkapa haastavaa opiskelua, ulkomaanvaihtoja jne. Energiatasot on korkeimmillaan nuorena, ja kaikki sun ympärilläsi on nuoria kokeilemassa samalla lailla siipiään. Aika orpo olo on 35-vuotiaana yrittää olla jossain vaihdossa!

Vierailija
40/103 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 21 ja musta tuntuu, että olen elänyt nuoruuttani jo ihan tarpeeksi. Elämässä on paljon asioita joita olisi voinut tehdä toisin, on ollut yksinäisyyttä, masentuneisuutta ja ahdistuneita (osaa näistä edelleen) mutta tuntuu että olen elänyt silti. On asioita joita kadun, mutta asioita joita tulen muistelemaan lämmöllä myöhemmin.
.
Voi olla, että olen vanhana silti katkera jostain. Nyt en näe siihen vain mitään syytä. Olen tehnyt sen mitä olen halunnut kaikesta huolimatta, ja aina vähän enemmänkin kuin olisi tarvinnut tehdä :D